úterý 13. března 2012

Dvě novinky od Balei

Po nějaké době jsem se byla podívat v rodném městě a jak už bývá zvykem, vyrazila jsem se svou drahou sestrou provětrat peněženku do oblíbených obchodů. Hádejte co byla první zastávka? Ano, byla to drogerie :) Jsme obě tak trochu úchylné na kosmetiku a baví nás jí nakupovat (marně přemýšlím, po kom v rodině jsem tohle zdědily :) Jak uvidíte na konci článku, naše nákupy se celkem povedly a zcela nečekaně jsem ukořistila pár věcí ve výprodeji, což se mi v Praze snad ještě nestalo. Ať žije vidlákov!



Moje oko padlo jako první na novinky v nabídce Balei. Oba výrobky mi evokují parné léto a je to takové milé a osvěžují těšení se na něj.





Balea body tělový sprej s mátou a zeleným čajem se mi od první chvíle líbil díky svému pěknému obalu. Kdo vám bude tvrdit, že o obale to není tak lže. Sprej mi voní nejvíce po zeleném čaji, mátu z něj nijak extra necítím. Voní opravdu velice příjemně a svěže, takže počítám s tím, že během teplých dní se stane mým věrným pomocníkem. Sprej vás spíše jen osvěží, než aby dokázal cokoliv jiného. Prostě když stojíte ve 30ti stupních na sluníčku a čekáte na tramvaj, tak po něm sáhnete, postříkáte se od hlavy k patě a bude vám hej. Mohla bych pokračovat tím, jak se vidím na pláži, slunce pálí a je strašně horko... ale každá si dosadíme svojí vysněnou situaci v horku, kdy toužíme po tom, aby nás něco osvěžilo. Jo a taky by bylo asi dobrý poznamenat, že tohle nesupluje termální vodu ve spreji, aby si to někdo nespletl! Do očí bych si tuhle svěží spršku šplíchnout teda fakt nechtěla :) Cena je tuším, že cca 50Kč a prodává se i tělová amulze se stejnou parfemací.





Druhou novinkou a zároveň i limitkou jsou dvě tělové emulze. Jsou s vůní kiwi nebo melounu a já si vybrala meloun (kiwi vonělo celkem dost uměle a chemicky). Jako bodylotion bych tohoto voňavého krasavce neoznačila, protože je spíš tekutější než krémovější, ale není to úplně taková ta tekoucí břečka :) Textura je opravdu lehká a nemastná, do kůže se vpíjí rychle a zanechá na kůži jen lehoučký film. Vůni jsem už zmiňovala, voní opravdu báječně a meloun z něj cítím. Podle mě zatím asi nejvoňavější Balea tělové mléko (osobně nemůžu ani cítit ty jejich přeslazené sra*ky, které hodně lidí opěvuje, protože spojení vanilky a broskví mi zvedá žaludek stejně jako jízda vzhůru nohama). Takže k létu mi mimořádně pasuje jak vůní tak lehkou konzistencí. No, trochu nedostatek vidím v tom, že není bůhvíjak hydratační. Extrémně suché kůži by asi příliš nepomohl ani by jí nespasil, takže spíš na běžné namazání pro někoho, kdo má normální (nevysušenou) pleť. Za nějakých 39Kč je to celkem fajn výrobek.







Úplný závěr patří super výprodeji, na který jsem narazila. Nejsem zvyklá se v Praze nějak do podobných stojanů dívat, protože tam většinou nic není, nebo je to tak přebrané, že si nikdy nic nekoupím. Takže do maloměsta se občas vyplatí vyrazit a něco tam i dobře nakoupit. Nejsem si úplně jistá, jestli si některé věci nechám, nebo je časem daruji, ale rtěnku od Max Factor za 19,90 Kč tam přece nikomu nenechám :) Ne, dělám si legraci, všechno až na modré stíny v tužce upotřebím a ty pak daruji (už mám i vytipováno komu :)






Taky už jste 158746 krát četly, že mint je letošní jaro super hot top sexy záležitost? Nemohla jsem tento trend jaksi přehlédnout a ignorovat, takže i mé nehty budou mint (tím to ale hasne, jinak podobně vyblité barvy třeba na oblečení přímo nesnáším). Takže čest a sláva pomíjivým trendům, po kterých za chvíli neštěkne ani pes :)



Štěteček od Alverde jsem chtěla jen vyzkoušet ze zvědavosti, protože přece stál jen 9,90 :) No, zatím jsem z něj trochu rozpačitá, protože jsem se těšila, že s ním budu vymalovávat oči jak omalovánky a štětinky jsou nějaké chcíple měkké a moc nedrží, tak uvidíme, dám mu ještě šanci se projevit :)








Taky už jste na podobný výprodej narazily? Nebo jste zkoušely novinky Balea na vlastní kůži? :)

20 komentářů:

  1. Melounové tělové mléko jsem byla očuchávat včera, vůně moc hezká, ale nechala jsem ho tam kvůli jeho konzistenci, která mě moc nenadchla. Ale asi se pro něj kvůli té jeho vůni vrátím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pro meloun a zelený čas jsi zajdu :)

    OdpovědětVymazat
  3. S tím tělovým sprejem si mě navnadila, miluju zelený čaj a mátu a asi se po něm budu muset jít podívat :D když já mám už několik tělových sprejů z avonu a s těmi jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujal mě ten sprej, v létě to bude skvělý pomocník v horkém dni :) Jinak já absolutně nemůžu vystát vůni melounových Balea tělových mlék, jsou mi hrozně nepříjemné a po několika použitích mě z něj bolela hlava a tělové mléko šlo pryč ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten štěteček mám taky a není to žádná hitparáda :) a ty nové kousky od Balei vypadají zajímavě, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. no ten tien maxfactor je velmi zly, necudujem sa, ze je zlacneny, ja som za neho vysolila povodnu cenu - 11 Eur a este som nikdy nic tak nelutovala. Zle sa nim 'kresli' a vobec, ale vobec nedrzi :'(

    OdpovědětVymazat
  7. ja som dnes bola v drogérke a nemali zľavu na max factor, kúpila som si tiene :)

    OdpovědětVymazat
  8. Takhle se mi ta mint barva ve flakonku libi, ale asi si to nedokazu predstavit na svych nehtech :) To ja zase naopak radsi bluzicku:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já jsem dnes ulovila poslední kousek Max Factor ve slevě. Myslela jsem, že beru oranžovou rtěnku, ale doma jsem zjistila, že je to tónovací balzám...a to hodně málo tónovací. Překvapila mě na tom nalepená původní cena 250 Kč :D To bych nedala ani náhodou, ale za 20 Kč je to v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten osvěžující sprej od Balei určitě vyzkouším. Mám květinovou vodu od Saloos a ta je i na obličej, takže je skvělá. Její hodnocení jsem psala u sebe na blogu. Odkaz zde:
    http://my-wild-live.blogspot.com/2012/03/kvetinova-pletova-voda-saloos.html

    OdpovědětVymazat
  11. Další článek, který jsem si s chutí přečetla, díky za něj :-) Já když se náhodou octnu v našem malém DMku, tak kolikrát taky narazím na skvosty za pár korun :-) A musím s Tebou plně souhlasit, většinu baleovských vůní taky nesnesu, kolikrát jsem si koupila jeden ze sprchových gelů a z vanilkového, broskového nebo jakéhosi jiného závanu se mi dělalo mdlo. Tak už jen díky tomu si k tomu melounovému půjdu alespoň čuchnout :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Kim: na nehtech mi nevadí, ale je to tak dvoudenní záležitost, protože se lak celkem rychle oprýská :)

    thetis: taky jsem se pobavila nad původní cenou, beztak to tam nalepili jen tak, aby to vypadalo, že to to zlevnili o tolik :)

    Daisy: tak on na obličej taky je, ale přímo do očí bych to nestříkala. termální vodu můžeš stříkat kam chceš, ale do očí by tenhle sprej asi pálil

    Téra: tak to jsem ráda, že to někdo cítí podobně jako já :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten lak mam taky a je celkem fajn :) Akorat jsem cekala, ze bude vic do zelena. Na umelem osvetleni je spis blede modry, rekla bych ...
    Asi zajdu do dmka, to tam omrknout. Diky za tipy!

    OdpovědětVymazat
  14. Miluju všechno s vůní melounu!!! Takže to mléko/emulze je jasná volba :)
    Jinak na ty výrobky MaxFactor jsem také koukala, ale bohužel u nás v DM je toho sice dost, ale všechny rtěnky co jsem otevřela jsou ulámané z neopatrného otevření :(((( no prostě všechno tam bylo v košíku upatlané ... hnus!! Takže jsem dál věci ani nezkoumala :(

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tělový sprej jsem zrovna dnes pořídila a k tomu lak S-HE, taky mátový. Ale jen proto, že byl v akci. Tu melounovou emulzi měli zrovna vybrakovanou, musím tam ještě jindy. :-) A ty slevněný kousky jsou dost zachovalý, já vždycky narazím na nějaký šmejdy oprýkaný. :-))

    OdpovědětVymazat
  16. Do toho spreje půjdu. :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  17. Ten tělový sprej musím rozhodně zkusit!

    OdpovědětVymazat
  18. V Brně jsou ve slevovým stojanu fakt jen šunty, co už nikdo nechtěl a i ty jakože slevněný ceny jsou minimálně trojnásobek toho, co máš na nálepkách ty:-(

    OdpovědětVymazat
  19. Hrozně mě bije do očí to od Balei, to i na konci :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)