pátek 9. března 2012

Dermacol voděodolná řasenka Volume Mania

Dneska to bude rychlovka. Strašně dlouho jsem hledala řasenku, která když na obale uvádí nápis "waterproof" opravdu i taková bude. Spálila jsem se několikrát až jsem našla něco, co tak z 90% odpovídá mým představám o voděodolnosti. Těch 10% srážím za to, že ne ve všech případech, kdy jsem jí podrobovala nemilosrdné zkoušce vodou vydržela bezchybná. Nicméně výsledek je pro mě přijatelný a řasenka splnila mé očekávání. Používám jí hlavně na spodní řasy, protože mi často slzí venku oči a jiné řasenky to většinou nevydýchají a mají tendence se roztékat všude.



Kartáček není žádná extratřída ale ani žádný propadák. Spíš takový průměr. Na denní používání by mi řasenka asi nevyhovovala (na používání na celé řasy myslím) ale na spodní řasy je to oukej. A nějak výrazného objemu jsem si také nevšimla, takže v tomhle bodě s výrobcem nesouhlasím. V obchodě jsem jí v akci sehnala za 150 Kč, normálně stojí tuším, že 199Kč.



Jediné co mě na ní trochu vadí, že během dne občas objevím černou šmouhu pod okem, i když jsem se nijak nenamočila a jen seděla třeba v práci. Přemýšlím, čím to může být, ale nic mě nenapadá. Každopádně na plavání nebo do velkého deště bych se s ní nebála jít a občas nějakou tu menší šmouhu přežiju a rychle odstraním.





Jaká je podle vás nejlepší voděodolná řasenka? Ráda bych jednou měla nějakou 100% držící, u které nebudu muset kontrolovat, jestli opravdu dobře drží.

13 komentářů:

  1. Mě u moře dobře držela fialová voděodolná Maybellinka. Řekla bych, že by měla držet i ta žlutá, tu jsem taky myslím měla voděodolnou. Zkoušela jsi je?
    Nemáš na oplátku nějaký typ na hodně dobře držící tužku? Líbí se mi jemná spodní linka, ale taky mi občas slzí oči a jsem pak šmouhatá.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám už několikáté balení téhle řasenky a přestože mám citlivé a často slzící oči, tak zatím přežila vždy a žádných šmouh jak píšeš jsem si nikdy nevšimla. A používám jí na všechny řasy;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Yana: ty Maybellinky jsem nezkoušela, teda ne ve voděodolné verzi. Jinak co se těch linek týče, osvědčily se mi voděodolné tužky Jumbo od Sephory a taky od Make Up For Ever, ty přežijou všechno :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dejnicka: já nechápu, kde se berou, ale čas od času se pod očima objeví a od tužky nejsou, protože se objevují i když jí nemám, takže trochu záhada :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, tak já naopak s ní vůbec nebyla spokojená, slepovala mi řasy k sobě a drolila se. Asi jsem měla štěstí na špatný kus.

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem na ní taky slyšela chválu takže si jí v létě hodlám pořídit :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já voděodolné řasenky nemám moc ráda.. ale kdysi jsem měla nějakou obyč z Oriflame, a ta se nehla! Bohužel se nehla ani když jsem ji chtěla odlíčit, a to jsem na to měla speciální odličovat, zkoušela jsem to pak i jen olejem a nic, řasenka pořád držela... :/

    OdpovědětVymazat
  8. Markvitka: tak to je zas druhý extrém, já bych ráda něco co dobře drží, ale pak se to dobře odlíčí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nedám dopustit na voděodolnou One by One od Maybelline. Nedrobí se, efekt dobrý a sněhovou vánicí, slzící oči, denní nošení a i koupání přežila dobře.

    OdpovědětVymazat
  10. Jedna známá si hodně chválila jakousi řasenku od Clinique, jen si teď nevzpomenu na název. Přežila prý chlorovaný bazén i moře. A s odličováním problém nebyl, podle ní. Až si vzpomenu, tak to sem dopíšu.
    Ráda bych sloužila vlastní zkušeností, ale nemám WP řasenky ráda, vždycky mi udělají na očích chuchvalce. Fakt jsem zatím nepotkala jedinou, která by malovala stejně krásně jako jakákoliv nevoděodolná řasenka... :-(
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  11. se slzou v oku vzpomínám na magnifeyes od Rimmel http://www.kosmetik-flatrate.com/reflect2.php?img=images/product_images/info_images/img_2174.jpg&height=30&fade_start=70&fade_end=0 , což byla nejlepší voděodolná řasenka, kterou jsem kdy poznala, hlavně proto, že OPRAVDU zvýrazňovala řasy a zároveň držela i ve vodě (ne jako jiné voděodolné, které prostě nezvládají zvýraznit i odolat vodě najednou, vždy je jedna z těch dvou funkcí oslabená na úkor té druhé :-(, alespoň takové jsou mé zkušenosti. Proč se všechny nejlepší věci přestávají po čase vyrábět? :-/

    OdpovědětVymazat
  12. Ak nezabudnem, zistim od segry. Ma taku jednu, ktoru ja pouzivam obcas v lete na kupko :D A drzi ako prikovana, aj ked sa ponaram. :)Horsie sa ale odlicuje, co vask moze byt zapricinene aj blbym odlicovacom :)

    OdpovědětVymazat
  13. Podle mě má tahle řasenka ze všech voděodolných naprosto nejlepší kartáček.. Brzy si ale budu kupovat novou, takže když je tenhle podle tebe takový střed, moc ráda bych věděla co je top, abych na ně mrkla :) Předem děkujii

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)