čtvrtek 22. března 2012

China Glaze Icicle a Champagne Bubbles

Dlouho mi nevydrželo mít "jen" 3 laky China Glaze a sbírku jsem malinko rozšířila. Už dlouho jsem chtěla nějaký vyloženě zlatý a stříbrný lak. Žádné třpytky, ale plně krycí lak.





Stříbrný odstín Icicle je přesně ta barva, kterou jsem chtěla! Nádherná stříbrná, která výborně kryje, dlouho drží a neobsahuje žádné trapné třpytky :) Nevím co víc bych vám o něm pověděla, protože mě nic špatného nenapadá. Pokud jste jako já hledaly plně krycí stříbrný lak, který neobsahuje jen třpytky právě jste ho našly :)





Zlatý lak mě trochu zklamal. Ne že by byl nějak špatný, nebo špatně kryl, ale strašně mi v něm vadí ty mikro stříbrné třpytky. Když jsem si tento odstín googlila, nikde po nich nebyla stopa (zřejmě nekvalitní fotky) a mě tím pádem tento malý detail ubírá na atraktivnosti laku. Kdyby tam ty pitomé třpytky nebyly, byla bych o poznání více nadšená. Jinak výdrž i schnutí je dobré a nevidím oproti jiným CG lakům rozdíl. Ve dvou vrstvách kryje dobře.




Mám pro vás laky "jen" na papíře. Vážně nerada fotím své nehty, protože jsou krátké (záměrně) a nejsou tak pěstěné (vypilované), jako má většina lakujících blogerek. A sama vím, jak se nerada dívám na nedokonalé nehty na jiných blozích. Protože pokud je nemám téměř dokonalé, nejsou hodny ukazování lidem (podle mě samozřejmě, ať si jinak každý fotí a ukazuje co chce :) Takže snad vás moje malá výmluva uchlácholí. Plánuji někdy v budoucnu přehled všech odstínů mých laků z blízka nalakovaných na nehtových tipech, takže tam případně pak najdete i tyto odstíny :)




A otázka na konec je jasná: doporučte mi prosím nějakou dokonalou zlatou barvu laku, ale bez třpytek :) Děkuji

12 komentářů:

  1. dokonalý odstín zlaté bez třpytek neznám. já co mám akorát tak na essence a catrice :) ale máš super blog nějako díky tobě jsem začala býti posedlá laky ale o nich psát neumím

    OdpovědětVymazat
  2. ta stříbrná je skvělá! já mám stříbrný lak od miss sporty a je též moc dobrý (překvapivě). a ty třpytky v té zlaté to opravdu kazí, škoda :(

    kde se dají tyhle laky sehnat? :)

    OdpovědětVymazat
  3. China Glaze 2030, Midnight Kiss, Jingle Bells, Orly Luxe...

    OdpovědětVymazat
  4. škoda, zajímalo by mě jak vypadají na nehtech, tak doufám, že nám je ukážeš alespoň na těch tipech :)
    jinak jsou ty barvy krásné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dokonalou zlatou jsem zatím taky ještě nenašla a to hledám už dlouho...ale stříbrný lak mám z Flormar a nemůžu si ho vynachválit!

    OdpovědětVymazat
  6. Zlatý lak bez třpytek...řekla bych celkem nemožné...

    OdpovědětVymazat
  7. Rendy, krásnou zlatou má podle mě Orly, kéž bych si teď vzpomněla, jak se jmenuje. Mohla by to být Luxe, ale je světlejší než ta tvoje. Anebo pak tmavší Glitz od téže značky, která mi mimochodem připomíná Oro od Nubaru z benátské kolekce. Ten je naopak docela sytý a teplý a kvůli tomu ho nenosím, protože mě taková zlatá nesluší :(
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ten stříbrnej je úžasnej :) Chci ho!

    OdpovědětVymazat
  9. NARS Versailles, vypadá fakt luxusně...Sice tam trochu třpytek je, ale zkus a třeba se ti bude líbit:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Natálje: já je kupuju v eshopu hairbeauty.cz

    viennettka: děkuji :)

    Jaycee: určitě ukážu :)

    Klára: myslím, aby třpyty v laku nebyly v jiné barvě :) viz v tomto zlatém jsou stříbrné

    OdpovědětVymazat
  11. Jo a třebas ještě Nubar 24K, ten by ti taky mohl padnout do oka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)