středa 7. března 2012

Chanel Blush Horizon

Jaro se blíží a vlezlo i na mě! Jarní kolekce obchody zaplnily sice už v lednu, ale o to víc se těším, až odhodím zimní bundu a čepici! Většinou na limitované kolekce luxusnějších značek kosmetiky jen koukám a tajně závidím všem, co si něco z kolekcí pořídím, ale po tom, co jsem si nechala utéct úchvatný Powder Gelee od Estée Lauder jsem se rozhodla, že jednou za čas si má člověk udělat radost i něčím dražším, co pak už nikdy nesežene. Za ten EL pudr se do hlavy mlátím ještě občas teď a říkám si proč jsem kolem něj jen chodila. Takže když jsem procházela Sephorou v domnění, že se jdu jen podívat a zkrátit si tak čekání nemohla jsem minout všechny jarní kolekce. Jen tak jsem koukla na Chanel stojan a vidím zajímavé barevné kombinace, hm jdu blíž...zkouším proužkatou tvářenku na ruku...sakra, ta barva se mi líbí! Sakra, já jí asi chci! Zkouším další, tentokrát bronzovou, taky pěkná! Laky na nehty taky krásné odstíny, oční stíny to samé! Jediné, co mě tolik nezaujalo byly rtěnko-balzámy, protože ty mi přišly za ty peníze o ničem. No, a tím to skončilo a já tvářenku odnášela k pokladně...






Tvářenka i štěteček mají každý svůj sametový obal



Jako obecně nemám ráda přiložené aplikátory a nerada je používám a přijdou mi k ničemu, ale v případě Chanelu mi přijdou fakt použitelné a dokonce někdy i nezbytné (oční stíny i rozjasňovač, které mám je mají taky dobré). Co vidím jako mínus je fakt, že štěteček se nedá do krabičky zavřít a tím pádem se musí nosit extra v pouzdru. Na domácí použití je to jedno, ale když si chce člověk vzít tvářenku sebou a netahá i velký štětec na tvářenku, je to pro mě trochu obtíž. Holt nic není dokonalé :)




Vydržela bych se na ní dívat celý den, jak málo mi stačí ke štěstí :)






Po smíchání všech barev dostanete jemně růžovou a decentní barvu, která je na tváři velice přirozená. Je to taková ta růžovoučká barva, jako když se v zimě procházíte venku a tváře vám zrůžoví. Barva je spíš matná,nebo spíš nemá v sobě viditelné třpytky ale na tváři není mdlá. Jsem fakt špatná v popisování odstínů, ale chtěla jsem jen naznačit že tvář není mdlá ale rozzářená ale ne díky viditelným třpytkám.Uff... Tvářenka je velmi jemně namletá a když štětcem poněkud víc zarejdíte tak trochu práší. Pro její nádhernou barvu jí to ale odpouštím :) Co se výdrže týče, tak v pohodě min. 12 hodin vydrží v původním stavu, když jsem pak potřebovala trochu dodat barvu, tak jsem tváře ještě jednou přejela a všechno bylo jako ráno, když jsem se s ní nalíčila :)





Já vím, že večerní fotky nejsou nic moc a barva tolik nevynikne, ale na ruce přesně odpovídá realitě.



Za mě tedy velké ano nejen díky krásnému odstínu a tomu, že je to limitka, kterou už pak neseženete, ale taky díky tomu, že tvářenka se zdá býti nesmrtelná a momentálně po více než měsíci používání není vůbec poznat, že by ubývala :)



Jarní kolekce v akci...



(web)


Co se z jarních kolekcí nejvíce líbí vám? Stihly jste si už něco pořídit? :)

29 komentářů:

  1. Včera jsem koukala na růžový lak z této limitky a moc se mi zamlouval.:)
    A tvářenka vypadá skvěle,ten design je skvělý.:)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá úžasně, ale na mě by byla asi moc růžová:)

    OdpovědětVymazat
  3. mmm, vyzerá chutne :D

    ak by si mala čas, kuk sem wehateloverscompany.blogspot.com :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám růžovou ráda, takže tohle by bylo něco pro mě. Je krásná :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. krasna je cela kolekcia, len keby to bolo vsetko trosku lacnejsie! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Na kolik tě tvářenka vyšla? Vypadá naprosto báječně, úžasná barva! Jen si nejsem jistá, jestli by mi seděla..

    OdpovědětVymazat
  7. Marvitka: použila jsem v Sephoře tu jejich slevu 20% a jinak stojí v plné ceně nějakých 1490Kč :)

    OdpovědětVymazat
  8. Och, ta je skvostná! Nádherná barva, nádherné precizní balení. Štěteček vypadá taktéž velmi použitelně.
    Mně prozatím zaujala hlavně jarní kolekce Dioru, ta je prostě nádherná od začátku až do konce. Ale vypadá to, že i na Chanel si budu muset posvítit... Achich, to jsou zas lákadla :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  9. Tato tvářenka mne zaujala taky, když jsem ji viděla ve Fannu. Barva co jsi si vybrala je přesně taková kterou bych si vybrala taky. Nádhera, já myslím že s Chanelem člověk málokdy prohloupí:-) Gratuluji ke krásnému úlovku.

    OdpovědětVymazat
  10. ... nádherná už jen to balení jeeeee :D souhlasím člověk by si měl občas udělat radost/odměnit se něčím třeba dražším po čem jeho srdce prahne :) Já si včera udělala radost u MAC tím balzámkem a Viva Glam rtěnkou <3 :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Verunka: mě se z jejich kolekce líbí ty kytičkové stíny, jsou náááádherné!

    Levandule: někdy se vyplatí si připlatit, na kvalitě je to prostě vidět :)

    -angellovely: těším se na recence a ukázku rtěnky, je vážně krásná, škoda že mi takové barvy nesluší :)

    OdpovědětVymazat
  12. ja by som ho tiež hneď brala ale teda 70 € asi utratím na nejaké slušné jarné topánky. Neskôr sa ešte uvidí:)

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý odstín, mám velice podobný od Clinique:)

    OdpovědětVymazat
  14. vypadá skvěle! Kolik taková krása stojí?

    OdpovědětVymazat
  15. Ta je...och, dechberoucí. Tuhle barvu tvářenek miluju!

    OdpovědětVymazat
  16. Minimalist Lady: plná cena je něco kolem 1490Kč, vyplatí si počkat na nějakou slevovou akci v Sephoře

    OdpovědětVymazat
  17. Přemýšlela jsem nad ní, ale nakonec jsem ji nekoupila, protože je růžová :-) Nicméně po shlédnutí tvých fotek začínám zase váhat...

    OdpovědětVymazat
  18. je nádherná, sladká a opravdu se na ní krásně kouká a na tak jak vypadá na ruce se mi moc líbí :)
    ano, člověk by si měl čas od času udělat radost i něčím, co by si běžně nekoupil. žijeme jenom jednou, tak proč si opírat radost.

    OdpovědětVymazat
  19. je to skvělěj kousek, takže výborný výběr .. a s tím pudrem jsme dvě :D

    OdpovědětVymazat
  20. Moora: taky? ten pudr mě děsně štve a ta letošní limitka je děsně tmavá a bronzová, takže jsem to definitivně projela a už ho nikdy neseženu :/

    OdpovědětVymazat
  21. tahle tvářenka mě zaujala, určitě se po ní podívám ;-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Naprosto souhlasím, že je nádherná, dobře pigmentovaná a krásná barva:-) Původně jsem si jí taky chtěla koupit, ale nakonec to u mě vyhrála Gaiety od NARSu :-)

    OdpovědětVymazat
  23. ano ano, ta je krásná! mě se líbí ty may,june a july laky! :)

    OdpovědětVymazat
  24. ahoj, sice komentuji tento článek hodně pozdě, ale chtěla bych se zeptat právě na tvářenky od Chanel. Nevím, zda se teď na vánoce rozhodnout pro tvářenku Chanel nebo Benefit (musím si sama sobě ovšem přiznat, že stejně u mě skončí obě značky, ale mám dilema, se kterou začít)...???? :)

    OdpovědětVymazat
  25. Lucie: zapeklitá otázka :) Mě osobně přijde, že Chanel má spíš takové klasické odstíny, nic, co by příliš vybočovalo z průměru. Některé limitky jsou sice výjimky, ale stálá kolekce je podle mě trochu nuda. Na druhou stranu někomu přijde design Benefitu někomu infantilní a třeba se mu nemusí líbit. Musím říct, že obě značky mám ráda a nikdy jsem nešlápla s žádnou tvářenkou od nich vedle. Zkus od každé a porovnej si je :) Od Benefitu třeba Bella Bambu, zdá se sice křiklavá, ale na tvářích je krásná. Škoda, že tohle byla jen limitka, protože Blush Horizon se fakt povedla :) Někdo taky tvrdí, že ty kulaté zapečené Chanel tvářenky jsou to samé, co Bourjouis tvářenky :) Počkej, jestli se před Vánoci neukážou nějaké spešl balíčky, kde by byly třeba i tvářenky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)