čtvrtek 1. března 2012

Best of February

Je tu nový měsíc a s ním přehled mých kosmetických oblíbenců za uplynulé období. Většinu už možná znáte na zbytek se objeví články postupem času :)





Z dekorativní kosmetiky jsem uplynulý měsíc jednoznačně nejvíc používala tyto produkty:


- rozjasňovač Chanel Gold Fever
- oční stíny Sephora Tender pink
- Dazzle Dust sypké stíny od Barry M
- lesk na rty Stay with me od Essence
- lak na nehty Barry M Cyan Blue
- voděodolné tužky na oči Make Up For Ever
- lak na nehty American Apparel L´Esprit



Z péče o tělo jsem si velice oblíbila tyto produkty:


- odličovací pleťové mléko Ryor
- sprchový gel s oleji L´Occitane
- oční krém Ryor
- remodelační tělové máslo Dermacol




Těším se na vaše oblíbené produkty měsíce! Ty z vás, které to nikde veřejně nepublikují mi to doufám poví v komentářích :)

13 komentářů:

  1. A jaký máš názor na ten remodelační tělové mléko? Zní totiž zajímavě ;)

    http://c-m-writer.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Mě zajímá ten oční krém, fakt to na něco funguje?

    OdpovědětVymazat
  3. ten chanel vypadá náádherně ♥

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Marion: brzy se na něj objeví článek :)

    Liny: tak oční krém je oční krém :) používám ho, aby mě nepla pleť okolo očí, jiný zázrak od něj nečekám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nezlob se Rendy, ale tohle je první článek, který se mi od tebe moc nelíbí. Přijde mi totiž trochu odfláknutý. Čekala bych, že napíšeš ke každému výrobku alespoň jednu větu, proč patří mezi tvé oblíbence. Vím, že jsi na hodně věcí z toho dělala už recenzi, ale já osobně si všechno nepamatuju a bylo by to takový pěkný shrnutí :)
    Ale je to jen můj názor.. A jinak máš parádní články :)

    OdpovědětVymazat
  6. thetis: tak jestli chceš, dám tam odkazy na jednotlivé produkty, ale přišlo mi to zbytečné, pro ty co čtou pravidelně, tak jsem se nechtěla opakovat a vypisovat všechno znovu :) a hlavně na všechno jsem ještě články nepsala, a nechtěla jsem dopředu nic prozrazovat, tak proto je to takové strohé :)

    OdpovědětVymazat
  7. o tom očním krému a sprchovému gelu s oleji jsi ještě nepsala, viď? zajímá mě jaké výrobky jsou, tak se těším na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten očí krém by ma zaujímal. Trápia ma totiž kruhy pod očami, nezistila si náhodou, či aj na ne zaberá?

    OdpovědětVymazat
  9. Laura: na kruhy pod očima jsou spíš různé gely nebo roll-ony. Tohle je vyloženě na hydrataci očního okolí a to krém splňuje :)

    OdpovědětVymazat
  10. Daniela: ano, ano už jsem psala, uplynulý měsíc :)

    OdpovědětVymazat
  11. co je v te Prada krabici? ja sem holka zvedava :)

    OdpovědětVymazat
  12. Rendy: nee to je v pohodě :) já pravidelný čtenář jsem, a když si něco nevybavím, tak si ty jednotlivý recenze můžu vyhledat..ale děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  13. Alena: asi tě zklamu, ale jen kosmetika :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)