pondělí 26. března 2012

Benefit They´re real řasenka

Asi už jsem se někdy zmiňovala, že nemám ráda řasenky s podobnými umělými kartáčky. Jsem stará konzerva a nejradši mám klasické kartáčky. Nicméně od té doby, co jsem měla možnost zkoušet tuto relativně novou řasenku od Benefitu jsem trochu názor na umělohmotné kartáčky přehodnotila. Teda nechci tím říct, že jsou od teď všechny podobné řasenky nejlepší, ale v případě této jsem se přesvědčila o tom, že je nejde házet do jednoho pytle. Teď už chápu, proč je tahle řasenka jednou z nejprodávanější (nejen) v Sephoře a proč bývá každou chvíli vyprodaná...



Řasenka They´re Real slibuje, že s ní natočíte i ty řasy, o kterých jste netušily, že je máte. Většinou moc na reklamní slogany nedám, ale až když jsem jí mohla sama vyzkoušet, jsem tohle tvrzení pochopila. Díky nezvyklému kartáčku (z blízka si ho můžete prohlédnout na konci článku) vám opravdu dobře pročeše a nabarví i ty nejkratší řasy v koutku oka. Nebudu tvrdit, že budeme mít řasy jako kdybyste je měly umělé, to prostě neumí žádná řasenka, ale dosáhnete opravdu pěkně natočených i prodloužených řas. Řasenka není ani příliš suchá ani příliš mokrá, prostě tak akorát a na očích vydrží celý den, nežmolkuje ani nezanechává na očích šmouhy.



Podle ankety (viz obal):
- 94% konstatovalo výrazné prodloužení a zvětšení objemu
- 90% konstatovalo natočení od kořínků až ke konečkům
- 94% konstatovalo viditelné pozvednutí
- 100% konstatovalo dlouhotrvající efekt



Musím uznat, že mě řasenka velice mile překvapila a kdybych si jí sama nevyzkoušela dál bych asi chodila kolem a ignorovala jí díky svým předsudkům vůči umělým kartáčkům. Vypadá to, že mám v klubu další oblíbenkyni, která mě opravdu nadchla a můžu vám jí doporučit! Tak a teď jdu nejspíš někomu darovat Maybelline One by One, protože ta je fakt na prd a řasy mi prostě slepuje. Přesně kvůli takovým jsem získala zřejmě averzi vůči umělým kartáčkům.







Pro větší detail vám sem dám i obrázek kartáčku, kde je dobře vidět jeho neobvyklá špička, kterou se výborně líčí řasy u vnitřního koutku oka.



Oko bez nalíčení. Vypadá to, že nemám žádné řasy :)


A po nalíčení řasenkou. Není to nejkvalitnější, ale lépe to sama bez zaostření nedovedu :)



Máte tuhle řasenku taky někdo vyzkoušenou a jste s ní spokojený? Nebo taky stále nemáte rády podobné kartáčky a bráníte se jim? :)

24 komentářů:

  1. Já osobně upřednostňuji plastové kartáčky, ale naprosto s Tebou souhlasím s tím, že One By One strašně slepuje řasy a bohužel dělá i žmolky. Tato řasenka vypadá moc dobře, takže díky za typ na další řasenku:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak den tu One by one mě, já už jinou nechci!:)
    I když nikdy neříkej nikdy. Nebyla by fotka před a po nalíčení?

    OdpovědětVymazat
  3. Mám One by one a jsem spokojená, v rámci možností. Doteď jsem měla taky jsen obyč kartáčky a těch umělých se bála. Změnila jsem názor. OBO je trošku slepující, musím párátkem občas rozdělávat. Pokud tato ne, tak je to pro mě žhavý tip na příští nákup. Cena?

    OdpovědětVymazat
  4. Mám umělé kartáčky radši. Ty klasické mi buď moc slepují anebo naopak malují málo a hrozně s nimi nalíčení trvá. U většiny umělých je ta doba podstatně kratší a efekt uspokojivější, prostě pracuje se mi s nimi lépe:) Zajímalo by mě u téhle pak aktualizace - jak dlouho ti vydržela. Tak doufám, že pak doplníš ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá moc dobře a to i kartáček :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja bych prosila fotky pred a po, prosim prosim, smutne koukam :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Kolik stojí? :) Marně hledám řasenku, která mi řasy natočí, mám je dlouhé ale tvrdší a rovné :/ Přídáš fotku před/po? :) Ta One by One mi řasy taky slepuje:/

    OdpovědětVymazat
  8. Já tyhle gumové kartáčky taky nemám ráda, ale s Benefitem mám dobré zkušenosti a mám právě chuť vyzkoušet něco nového. Kupovala jsi ji v české Sephoře nebo objednávala ze zahraničí?

    OdpovědětVymazat
  9. neber to v zlom, ale podla mna zasadnou castou recenzie riasenky je foto nou namalovanych rias - nie na krabicke, ale tvojich vlastnych :)

    OdpovědětVymazat
  10. Je skvělá, jen mi přijde že nějak vysychá. Kombinuju jí většinou s Bad gal, především na večer když chci mít fakt krásný oči :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nemám jí, ale láká mě už delší dobu :D jinak mě One by One hrozně vyhovuje! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. tato řasenka je No1. Používala jse MF2000 a byla spokojená, ale tohla je bezkonkurenční, skvělá. Používám ji už nějaký pátek a nevyschla, je stále funkční, bezchybná:)

    OdpovědětVymazat
  13. Uvazuju o ni. A one by one me prave docela uchvatila, tak nevim. :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám podobnou řasenku od Oriflamu, se stejným kartáčkem a moc mi vyhovuje =) Skvělý článek

    OdpovědětVymazat
  15. dámy já jsem ale pako! fotku jsem fotila, jen jsem jí jaksi zapomněla přidat :) kopněte do mě až se vrátím, at jí sem dodám :)

    OdpovědětVymazat
  16. no, ešte by to chcelo fotky po nanesení..som náramne zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
  17. Plha se hlásí! :)
    Taky nemám ráda plastový kartáčky, bodaj mě do oka a pořádně nemalujou.
    One by One jsem si koupila na základě recenzí, že tomu dám jako šanci, a nedopadlo to, je naprd. Až budu mít čas, věnuju jí zhnusenou recenzi ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá moc dobře, mohu se zeptat kolik Tě stála? :)

    OdpovědětVymazat
  19. Připomínám tu slíbenou fotku, taky bych se ráda pokochala ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  20. slíbená fotka je o ničem ale tak aspon ze si nezapomnela :( zkus priste to oko vyfotit primo, tak jak se divas, zvladam to i s mym obyc fotakem za 2 tis. nic ve zlem :)

    OdpovědětVymazat
  21. mám ji také a jsem s ní spokojená, jenom mi nejde moc dobře odlíčit. už jsem vyzkoušela všechny možné odličovací prostředky i na olejové bázi a nic moc. Poraď, čím odličuješ

    OdpovědětVymazat
  22. faw: odličuje se mi úplně v pohodě, používám dvoufázový odličovač od Yves Rocher :)

    OdpovědětVymazat
  23. také jsem si ji teď pořídila, slevy do sephory se musí využít :D moje recenze zde včetně fotek před a po
    http://themonnmon.blogspot.cz/2014/05/rasenka-benefit-theyre-real.html
    ale máme na ni vcelku podobný názor, i když nevím, až mi dojde asi zase vyzkouším něco jiného :)
    a s tím mi jako vždy pomůžeš díky inspiraci ty :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)