úterý 20. března 2012

Benefit Some kind-a gorgeous

Tenhle pěkný vinyl zabalený do roztomilého kufříku jsem si pořídila u Talky na blogu. Říká se mu Some kind-a gorgeous a je od Benefitu.




A co vlastně Some kind-a gorgeous je? Cituji z katalogu Benefitu:


Zkrášlující základ - Nemastná kouzelná formule nabízí pleti základní krycí vrstvu v podobě krémového pudru a zanechá jí dokonalou a přirozenou jako bez make-upu.


Vážně se to strašně těžko popisuje, protože je to něco jako báze a make-up dohromady. Textura je opravdu jako krémový pudr, takový sametový, kterou krásně klouže po obličeji. Vážně nevím jak lépe to popsat, nejlepší bude, když si samy půjdete někdy sáhnout. Produkt samotný kryje spíš lehce, ale zase jde trochu vrstvit a dosáhnout tak většího krycího efektu. Po jeho použití je pleť jakoby vyhlazená, jako když nanesete barevnou podkladovou bázi. Pro někoho s bezchybnou pletí bude ideální, protože spíš jen sjednotí barvu, ale příliš toho nezakryje. Jsem holt moc ošklivá a potřebuju větší krytí, takže na Some kind-a gorgeous dávám ještě make-up nebo tónující krém. Bez něj bych mezi lidi asi vylézt nemohla. Pro mě je tedy spíš jako jakási první vrstva pod make-up, která mi nahradí bázi, ale nezakryje mi kruhy pod očima nebo sem tam nějaký pupínek. Jako kdyby mi někdo zakázal použít make-up a donutil jít mezi lidi, asi bych dokázala to nejhorší zamaskovat, nebo ho navrstvit tak, aby více kryl, ale určitě se budu držet toho, že na něj dám ještě make-up nebo alespoň tónující krém. Tajně závidím všem, kterým stačí jen takovéto lehké krytí a nemusí se obtěžovat s korektory a jinými kamuflážemi. Pro mě je to možná trochu zbytečnost, protože bází, make-upů i tónujících krémů mám teď dost, takže přemýšlím nad jeho praktickým použitím. Od Benefitu je spousta věcí, které bych si koupila i 10x, ale Some kind-a gorgeous to už asi nebude. Tím nechci říct, že by byl špatný nebo nekvalitní, ale jen nejsem ta pravá cílová skupina.





Odstín Lite je nejsvětlejší. V nabídce jsou celkem tři odstíny.



Obal má dvě části - když odklopíte víčko skrývá se ve spodní části houbička. Navíc se mi líbí, že obal obsahuje i velké zrcátko.




Kdyby třeba náhodou četl někdo anglicky mluvící tento článek a nevěděl, jak ho nanést. A taky je to samozřejmě anglicky napsané, protože většina fontů neumí háčky a čárky a bez diakritiky by to vypadalo hloupě :)


Když to celé shrnu, je spíš na každém, co mu vyhovuje a čemu dává přednost :) A tím bych to uzavřela...


Znáte ho někdo osobně? Nebo patříte do skupiny, které závidím a která se příliš s make-upy nemusí obtěžovat a vypadá krásně i bez nich?

6 komentářů:

  1. já si myslím že to je o zvyku a ty určitě nemáš špatnou pleť ;) já bych si s tím vystačila, určitě bych ale použila na některá místa ještě korektor :)

    OdpovědětVymazat
  2. páni, ten obal e mi hrozně líbí! Ale potřebuju hoooodně velké krytí, takže asi nic pro mě :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš to je krásný design :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bohužel taky potřebuju make-up, i tónovací krém mi přijde málo.

    OdpovědětVymazat
  5. já makeupy nenosím, nemyslím si, že bych bez nich vypadala krásně, ale prostě až na pár pih, mám pleť relativně ok. líbí se mi design výrobků Benefit :) zatím mám od nich jen řasenku

    OdpovědětVymazat
  6. no jestli s ním nejsi spokojená, tak já si ho ráda vezmu :) koukala jsem na něj už u Talky, ale byla jsi evidentně rychlejší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)