středa 21. března 2012

B my baby

O e-shopu babybaby jsem se dozvěděla od Viennettky. Nejdřív jsem si říkala, co by se mi tak mohlo líbit v e-shopu, který je převážně o dětech. E-shop ale nenabízí jen dětskou kosmetiku nebo hračky, ale i dospěláckou kosmetiku a značky jako Essence, Catrice, Manhattan, Lirene nebo Ecotools. A poslední zmiňovaná mě právě nejvíce zaujala nebo respektive jsem chtěla vyzkoušet jejich štětce. A protože prostě neumím koupit jen jednu věc, přihodila jsem do košíku pár drobností od Essence. Všechny stály kolem 30 Kč, jen štětec na make-up byl za 120. Asi vás nepřekvapím ničím novým ani zajímavým, protože většinu věcí v drogerii seženete. Někoho by mohla zajímat kosmetika Manhattan, která z drogerií už zmizela a kromě tohoto e-shopu a Tesca na Národní v Praze o jiném místě kde jí sehnat nevím. Navíc co mě zaujalo, že je možný osobní odběr zboží v Praze, takže jsem neváhala. Sice je to na dost zapadlém místě a chvíli trvá, než se tam člověk dostane, ale proč platit poštovné, když tato možnost tu je. Obchod jsem našla celkem snadno, sídlí v takovém sklípku v domě, kde je více firem. Když jsem do obchodu vešla, všude byly naskládané krabice se zbožím, hračky a dětské sunary :) Vyzvedla jsem si svou objednávku, zaplatila a šla zas zpátky. U víc lidí, kteří psali své zkušenosti s tímto e-shopem jsem četla, že měli menší problémy s objednávkou a fakturou, kde nějaké položky chyběly. Naštěstí musím říct, že jsem neměla jediný problém a všechno co jsem si objednala bylo na faktuře a poté i k vyzvednutí. Navíc jak už asi víte dostanete celkem dost vzorečků, letáků i nějaký dárek jako bonus.







Jeden krém na ruce do zásoby. Mám strašnou spotřebu a krémy na ruce potřebuju mít všude, takže tento je do práce na stůl. Je to fakt obyčejný krém, není na něm nic zajímavého a ani nebudu řikat běžte si ho rychle koupit. Já jsem ve fanklubu jiného krému na ruce, ale asi nemusím říkat jakého :) Samozřejmě bych ráda pořád kupovala jen ten jeden (L´Occitane) ale bohužel nemám pokaždé na to si kupovat krém na ruce za několik stovek (i když za to každopádně stojí) :)



Rychlozasychače laků na nehty mě neustále lákají. Zatím ale asi vybírám pořád ty špatné, protože ani tenhle mě neoslnil. Ne, že by neplnil svou funkci, lak po něm zaschne, ale je to jako byste si na nehty nastříkaly olej, což mi fakt vadí a když chci aplikovat další vrstvu laku, musím jít ruce zase umýt. Neznáte někdo nějaký urychlovač schnutí, který pomáhá a není mastný nebo neroztéká lak? V tomhle ohledu vážně stále tápu... Nicméně tento typ urychlovače jsem v drogerii nepotkala, od Essence znám jen ty jejich kapky a nebo urychlovač ve spreji, ale vypadá jako deodorant.



K nákupu tohoto bělícího laku na nehty mě dohnala má příhoda s odlakováním laku od Barry M, který mi festovně nehty zažlutil. Tento lak je sice určený na nohy, ale myslím, že nehet na ruce je stejný jako na noze, takže ho používám jako podkladový lak pod všechny laky a na všechny nehtyMusím uznat, že menší rozdíl vidím a mé nejvíce zažloutlé nehty se trochu vybělily. Jinak to, že vám nehty pod lakem nezažloutnou, tomu asi zabrání každý podkladový lak a nemusí mít bůhví jaké speciální účinky.



Tuto pěknou piksličku nebo mini boxíčky chcete-li jsem si pořídila z praktického důvodu. Původní účel je tuším na skladování ozdob na nehty, ale takové věci nevedu, takže důvod proč jsem si ho pořídila je ten, že jsem si do něj umístila odsypky pigmentů. Co si budeme podívat, několik i menších lahviček zabírá víc místa, než tohle placaté pouzdro.


Jak to ve výsledku vypadá vidíte níže. Myslím, že je to celkem praktické a dobře skladovatelné.




Nevím proč, ale zapomněla jsem vám samostatně vyfotit odlakovač. Nevadí, na první fotce je vidět. Chtěla jsem ho vyzkoušet taky ze zvědavosti a dopředu říkám, že jsem si ho hned přelila do praktického prázdného obalu s pumpičkou od odlakovače Cien, který mi nedávno došel. Jinak odlakovač trochu i voní, ale rozhodně ne po vanilce, jak láká etiketa. Měl by mít i hydratační účinky, ty zatím nijak nepociťuju, je to prostě odlakovač jako každý jiný. Každopádně příště zůstávám u svého oblíbeného Cien, který je ve zmiňovaném praktickém balení s pumpičkou, je ho víc (200ml) a vůni má taky lepší.




Kvůli tomuto štětci vlastně celá objednávka vznikla. Musím říct, že mi strašně moc připomíná štětce od E.L.F z minerální řady. Dokonce i vzhledově jsou si docela podobné. Štětec je syntetický a opravdu hodně jemný. Tak nějak si netroufám hodnotit štětec na make-up, když mám celkem dva a používám je spíš jen příležitostně, protože razím heslo, že nejpřirozenější make-up si na tvář upatlám prsty. Občas je chuť i čas matlat na sebe vrstvy líčidel jak na plátno, takže proto chci ve sbírce takové štětce mít. Nemám co bych mu vytkla, rukojeť je dřevěná a pevná, nic se nevyklá, nic nepelichá ani neškrábe, takže já jsem spokojená. A cenově je to taky velice příznivé - 120Kč.




Líbí se mi detail na obalu - logo Ecotools je látkové



Jako dárek k nákupu jsem dostala tyto oční stíny Essence. Jsem vážně ráda za každý dárek k nákupu a nechci být nijak nevděčná, ale stíny absolutně nebarví, pigmentace je nulová, takže je nejspíš pohodím na dno šuplíku a budou tak ležet navěky...




K nákupu bylo taky několik vzorečků. Za ty jsem už mnohem vděčnější, protože alespoň vyzkouším novou značku, od které jsem zatím nikdy nic neměla. Tunu letáčků, která byla přiložená jsem vám ani nefotila, protože jediné dva, které byly zajímavé jsou katalogy Essence a Catrice na letošní rok. Zbytek byly letáky na dětskou výživu a jiné značky, které e-shop nabízí.




Celkově jsem tedy spokojená, vyhovuje mi, že si pro zboží můžu sama dojet a kdo ví, třeba někdy ještě nákup zopakuji. Máte s tímto e-shopem také už svojí zkušenost?



PS: všechny výrobky jsem si koupila sama za vlastní peníze a z vlastní iniciativy, není za tím žádný sponzoring ani nic jiného :)

23 komentářů:

  1. Nejlepší urychlovač schnutí je jednoznačně Seche Vite, nemám dobrou zkušenost s žádnými kapkami ani sprejem. Na oko se to tváří jako suché, ale přitom to nedokáže pořádně vytvrdit všechny vrstvy a lak jsem si poškodila třeba i několik hodin po nalakování.
    Bohužel ani podkladové laky nejsou všemocné a některé laky zabarví nehet i přes něj... Dřív jsem taky používala bělící lak jako podlak a chci se k tomu zase na čas vrátit, jen si musím koupit nějaký jiný, první pokus moc nevyšel (Gabriella Salvete).
    A ten odlakovač je můj nejoblíbenější na světě! Po vanilce nevoní, ale po kokosu ano :-) Ráda bych zkusila ten Cien, když ti voní lépe, ale náš Lidl ho nenabízí, koukala jsem po něm už několikrát a nic :-( Ale ta pumpička mi stejně nevyhovuje, já bych ho zas musela přelít do lahvičky od Essence :-)

    OdpovědětVymazat
  2. s tou mini krabickou a pigmentami je to super napad, sikula ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem nakoupila a taky Ecotools. A mám zálusk na další, i když ty co mám používám jenom občas.
    Jsou opravdu kvalitní, hezké a za tu cenu...
    Jenže se mi taky nechce objednávat jen jednu věc!:)
    Jde ti znovu uzavírat ten obal od štětce na make-up? Píšou tam že to jde, ale nešlo mi to vůbec otevřít a ustřihla jsem ho.

    OdpovědětVymazat
  4. Na ten stetec jsem zvedava, na jinych strankach jsem nasle jejich celou radu a ty ceny jsou sympaticke. Muj nejoblibenejsi zasychc je od Mavaly. Neni nejlevnejsi, 10ml stoji 290 kc, ale do minuty je nehet natolik suchy, ze si ho jeden nesedre ani kdyz se nestrefi do supliku a vezme to o hranu jako ja :D

    OdpovědětVymazat
  5. nemám s tímhle e-shopech žádné zkušenosti, ale také jsem o něm četla a velmi mě láká! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. ja som spokojná so sprejom na rýchle schnutie od Avonu je síce trochu masný ale dá sa utrieť a lak sa vôbec nerozteká, zatiaľ najlepší aký som našla :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě docela zajímal tvůj názor na štětce. Nechala jsem se zlákat a koupila jsem stiple brush od elf a zklamal mě. Myslím, že kdyby měl víc štětin byl by pefektní, ale takhle je dobrý tak na pudr nebo tvářenku. Chtěla jsem hlavně na make-up. V eshopu jsem ještě nenakupovala, ale láká mě právě manhatan, před pár měsíci se mi v rossmannu podařilo koupit make-up natural mat za 39,-. Já hlupák koupila jenom jeden a teď pěkně lituju.

    OdpovědětVymazat
  8. Ha, oni mají odběrní místo jen o zastávku dál, než co teď bydlím :D O důvod víc si něco objednat, chich. Ten bělící lak vypadá fajn, jinak Essence moc ráda nemám.

    OdpovědětVymazat
  9. ked si das pod ten zlty tien od essence bielu ceruzku tak bude mat rovnaku farbu ako v obale... :o) a posielaju aj na svk? ja som si tam vyhliadla jeden makeup ktory u nas na svk nemaju....

    OdpovědětVymazat
  10. viennettka: asi se už konečně rozhoupám pro ten seche vite, protože ho chválí tolik lidí a na spreje se příště vyprdnu :) jinak já pumpičky na odlakovači miluju a jsem spíš nervozní, když musím pořád lahvičku zavírat a otvírat ..

    Yana: já ho taky musela odstřinout, nešlo mi to ani otevřít ani zavřít :)

    martina: já nejsem asi ta pravá, která by mohla o štětcích mluvit, protože moje sbírka je spíš zatím chabá a ještě nemám tolik štětců, abych je mohla porovnávat a říkat, že jen tenhle je nejlepší :)

    Miss: zajímavé, asi to někdy příště zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  11. ja som mala urychlovac v spreji OPI este ho doma mame a pokial sa mi nechce cakat siahnem po nom, od essence som mala takyto len v kovovom spreji, ta mastnota mi tolko nevadila ako u jeho kolegu, ktory sa nanasa kvapkanim-tam mi ta mastnota fakt vadila. ECOTOOLS stetce som kupovala mame uz davnejsie a prekvapilo ma, ze tie na ocne tiene, takmer vobec nebrali tiene, takze sa clovek akurat narobi a nic z toho. Mimochodom dobry napad s tou krabickou, mna by to asi nenapadlo, teda mozno aj hej, len to by musela byt k dostaniu aj u nas...:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. jaj a este som chcela, ze mne zazltaju nechty aj ked si davam poklad, ale ked maju taku namodralu, alebo nafialovelu farbu tak to opticky tu zltost vytiahne. Ja mam od Astoru a neviem si ho vynachvalit, ten je prehliadny s modrastym odleskom..proste, ked sa nan pozres z urcitych uhlov tak ho tak vidis:D


    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. taky jsem chtěla něco objednat, ale Catrice a Essence mě už neláká tak jako dřív a Manhattan mě taky nějak moc nezaujal-mám od nich jednu tužku na oči, není špatná, ale nemám nějak potřebu od nich nakupovat...

    OdpovědětVymazat
  14. O tomto e-shopu jsem už ho dně četla a mám v plánu také něco pořídit.. :) Líbí se mi, že tam jsou výrobky Essence, které u nás v obchodech nejsou k dostání (např. odlakovač, krémy,..) a spousta dárků, to je super bonus :)

    OdpovědětVymazat
  15. neee :D já se vždycky bojím, že jakmile se bude hodně vědět o BB.cz a všichni tam budou nakupovat, tak už přestanou dávat ty dárky! :( :D a ten osobní odběr mě zajímal, ale když jsem viděla, že je to v nějakým "rodinným" domku, tak jsem to zazdila, ale jak to tak popisuješ, tak to asi nebude tak hrozné :D

    OdpovědětVymazat
  16. Znám, nakupovala jsem, super e-shop, super ceny :) Nemám co vytknout, balíček jsem měla doma do 3dnů. Zaujal mě ten štětec, až příště budu objednávat tak si ho přihodím do košíku :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nechápu proč ten sušič používáš mezi jednotlivýma vrstvama, každý sušič se má používat až nakonec a pak je jedno jestli je mastnější;-)

    OdpovědětVymazat
  18. musím aj ja niečo objednať :) Inak chcem sa spýtať, akej sú značky tie krásne trblietavé pigmenty? ďakujem :)

    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Nikdy mi nic nefungovalo krom od diamind cosmetics quick dry nebo super dry ted nevim. Musim si poruidt dalsi lahvicku, zas dosel. A navic usycha ktasne leskle!

    OdpovědětVymazat
  20. Mám dotaz a odpověd může být orientační: Kolik měsíčně utratíš za kosmetiku?

    OdpovědětVymazat
  21. já odtud objednávala před 14 dny asi za 1500kč a dostala jsem jen letáky a žádný dárek ani vzorek... to ty si objednala max za 400kč nejvíc a takových dárků??? :/ :/

    OdpovědětVymazat
  22. můžu se zeptat kolik tě štětec stál s poštovným děkuji a nevíš kde ho sehnat aby nebyl přes internet předem děkuji:D

    OdpovědětVymazat
  23. smiley: poštovné jsem nikdy neplatila, protože využívám osobní odběr :) a cena štětce je určitě na stránkách e-shopu, bohužel si jí nepamatuju, ale tyto štětce jsou teď k dostání i v pražském nebo brněnském Tescu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)