neděle 5. února 2012

Vichy balzám na rty Aqualia Thermal

V zimním období moje spotřeba balzámů na rty roste (u koho ne, že?). Proto hrozně ráda zkouším nové a nepoznané balzámy na rty. Jedním z těch novějších v mé sbírce je tento od Vichy Aqualia Thermal.


Balzám na rty je určený pro suché a rozpraskané rty a zároveň rty chrání před slunečním zářením. Obsahuje bambucké máslo, glycerin, termální vodu z Vichy a vitamin E. Je bez barviv a parabenů. Žádné parfemace jsem si také nevšimla.


No upřímně to není žádný zázrak, prostě standartní balzám na rty. Trochu mi připomíná balzámy na rty Garnier. Je určitě příjemnější a pro mě lepší než balzám na rty od L´Occitane, co jsem měla. Balzám je měkký a dobře se nanáší, což oceňuji, ale svým výsledkem nijak nepředčí jiné balzámy. Rty zjemní a hydratuje a po nanesení jsou i trochu lesklé. Pokud by se vám zalíbil, je dostupný v e-shopu Vichy za 152 Kč.



Máte s ním zkušenost? A jaký je váš oblíbený balzám na rty během zimy?

14 komentářů:

  1. Můj oblíbený je od alverde s heřmánkem :)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Můj oblíbený je takový malý od astridu (balení je bíločerné).

    OdpovědětVymazat
  3. Je možné, že Vichi je předražené nic moc? Ono totiž kam příjdu a začneme se bavit o kosmetice, tak všichni pronesou něco ve smyslu: Je to v pohodě, ale čekala jsem za ty peníze o dost víc...
    Sama jsem od nich měla krém a taky jsem z něho nebyla bůh ví jak na větvi...
    A osobně mám nejraději Helle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neřekla bych, že je předražená a nekvalitní, jen každému sedí něco jiného. Já například miluju jejich make-up, čistící vodu Normaderm nebo balzám na rty Oligo. Ale je to prostě strašně individuální :)

      Vymazat
    2. S tím, že každému sedí něco jiného máš svatou pravdu :)

      Vymazat
  4. U mě nic nepředčí balzámky Crazy Rumors :) Jen mi teď nějak dochází zásoby :-/ Nemáte některá tip na něco přírodnějšího, co by se dalo sehnat v UK?

    OdpovědětVymazat
  5. můj the best balzám je ten od Sanoflore, o kterém jsem jednou psala. lepší jsem zatím nenašla. nejhorší balzám jsem si koupila nedávno za 30 Kč v DM od Baley, melounový, který sice krsáně voní, ale na rtech pak chutná jak nějaká vazelína .. fuj. nanášení je špatné, potřebuju do toho kelímku sáhnout tak 10x než si namažu dostatečně celé rty. koupila jsem si ho do práce jako takovou zálohu, má placatou krabičku tak aby se mi hezky vešel do kapsy v zástěře, ta klimatizace v hotelu je pro pleť a rty strašná. takže bez balzámu ani ránu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na ten tvůj jsem se nedávno šla podívat do lékárny, ale neprodávali ho samostatně ale jen v sadě, takže čekám, jestli na něj někdy narazím samostatně :)

      Vymazat
  6. můj oblíbený je ted od La Roche-Posay ... dávám si ho na noc a ráno mám rty opravdu krásně jemné a vyživené moc mi vyhovuje, že až ho dodělám jdu do děj určitě znova :) Jinak mě taky ale teď lákají balzámy Hurraw :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čtu o nich teď všude, zajímalo by mě, jestli zas někdo rozdal kila balzámů a chce jejich slávu, nebo jsou vážně tak dobré :)

      Vymazat
  7. Ja jsem ho mela asi za 40kc z vyprodeje v lekarne a prisel mi fajn, ale spis teda jako uplne obycejenej luj, nebo spis ridka vazelina a hrozne rychle se rozpousti, takze mi vydrzel asi tejden nez jsem ho spotrebovala:D Jinak ja mam asi nejradsi Blistex, protoze fakt funguje, neni to jenom takova halabala tycinka (recenze na blogu) a Kiehl's no 1, i kdyz hodne lidi ho taky kritizuje x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tím, že rychle mizí souhlasím, mám velkou spotřebu balzámů obecně a tento mizí snad nejrychleji

      Vymazat
  8. Já si nemůžu vynachválit Neutrogenu. Používám ji už druhou zimu a prostě jsem maximálně spokojená. Už nevím co jsou to rozpraskané a vysušené rty a to kupodivu i v těchto mrazech. Navíc je velice příjemný a taky... su lehký úchyl na severské země a přecejen... norská vlajka mě k nákupu dokopala :D

    OdpovědětVymazat
  9. Můj oblíbený je Panthenol forte a zázrak, který mi rty během jednoho dne spravil je Lipobase repair, neverila jsem jak jsem rty videla:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)