úterý 14. února 2012

Sladký Valentýn!

Po roce je tu opět svátek svatého Valentýna a tuny zamilovaných párů mají pré! Nikdo nechce zlehčovat tento srdíčkový den plný hlubokých citů a lásky. Váš věrný rádce Ordinary Life vás nenechá na holičkách ani dnes a jen díky dnešnímu postu nešlápnete vedle! Poradíme vám, co si obléknout i jak se nalíčit, aby si vaše polovička sedla na prdel (samozřejmě nejen v té luxusní restauraci, kam jste se vydali dnešní výjimečný den oslavit). Základem je růžová barva. Myslíme tím opravdu pravá baby pink, barbie pink a nebraňte se ani odstínům pig pink. Heslem dne je láska pro všechny a jak jinak a lépe jí dát najevo než oblečená od hlavy k patě v růžové. Štěstí (a láska) přeje hlavně připraveným, takže počítáme s tím, že dneska jste si v práci nahlásily dovolenou a do školy se také nechystáte. Valentýnský rituál doporučujeme započít úderem osmé hodiny ranní. Napusťte vanu plnou pěny, naházejte do ní růžové balistiky se zlatými třpytkami (ať můžete oslnit) a pokud možno okvětní plátky růží. Po důkladné koupeli samozřejmě přichází na řadu péče o pokožku. Opět doporučujeme nějaký růžový olej, pokud možno aby obsahoval třpytky (jsou povolené zlaté, růžové i stříbrné). Po důkladné hydrataci napudrujte tělo ještě tělovým pudrem a třpytek se opět nebojte. Chcete přece večer zazářit! Pomalu se blíží doba oběda a je čas začít nahazovat večerní líčení. Chce to postupovat pomalu a precizně, chcete přece, aby vám v zápalu lásky všechny vydrželo na svém místě a nikde neteklo. Make-up tentokrát vynechtejte, použijte jen rozjasňovač, který precizně rozetřete od čela do půli těla (nehrozí tak trapas, že bude vidět barevný přechod na vašem krku nebo dekoltu). Aplikujte první nános sladkého parfému. Poté začněte pracovat na krásně růžových líčkách. Tvářenku opět doporučujeme v krásné růžové barvě, aby vám později ladila k vašemu outfitu. Aplikujte druhý nános sladkého parfému, tentokrát nevynechejte ani vlasy. Na řadu přichází řasy - růžová řasenka už by byla trochu přes čáru, chcete přece jen vypadat jako rozkošná svůdnice a ne jako dítě ze školky. Volte proto černé odstíny řasenek s extra objemem a délkou řas. Půvab vašich očí podtrhnete ještě kouřovým líčením v jemných růžových barvách. Na rty aplikujte růžovou rtěnku a přetřete jí ještě leskem, aby vaše krása byla opravdu definitivní. Po aplikaci dalšího kola parfému ještě nalepte umělé řasy, ať váš drahý neodolá vašemu elektrizujícímu pohledu! Vlasy doporučujeme sepnout do slušivého drdolu, který snese například pár štrasových ozdob nebo rovnou princeznovskou tiaru. 



Výběr oblečení by měl korespondovat s vašim líčením, jen tak dosáhnete super svůdného vzhledu. Parádivé dívky jistě ocení sexy koktejlky nebo volánové šaty v růžové barvě. Šperky volte ve výrazných zlatých nebo stříbrných kombinacích doplněné masivními barevnými kameny (nejlépe však v růžové barvě). Nebojte se doplňků ve tvaru květin, zvířátek nebo částí lidského těla. Vaše drahá polovička vždy ocení nápaditý výběr! Kabelka by měla být menší, barevně ladící s šaty. Boty doporučujeme samozřejmě jedině na podpatku, v balerínách se s vámi váš princ nebude moci předvést. Nebojte se ani 16ti centimetrových podpatků, jen tak vaše nohy budou působit štíhle a svůdně. Navíc vynikne ten třpytivý olej, kterým jste tak důmyslně potřely celé tělo! Po vyladění outfitu nezapomeňte na poslední kolo parfému a nevynechejte ani kolena, lokty, podpaží a zátylek. Teď jste díky nám připravená prožít ten nejsladší svatý Valentýn, o kterém se vám ani nesnilo! Věřte tomu, ale omdlí z vás půlka restaurace a vás drahý jistě také! A to všechno ve jménu lásky!






Naše redakce doufá, že si dnešní den moc užijete a budeme se těšit na vaše valentýnské fotky, které budou okouzlující díky našemu valentýnskému návodu! Pamatujte, s námi nikdy nešlápnete vedle!


s láskou Váš Ordinary Life...

26 komentářů:

  1. keby prídem pred manžela takto nastrojená, tak by mi asi ušiel :D ale dobrý návod, som sa pobavila

    OdpovědětVymazat
  2. Do toho jdu! Jen přidám dalších pár vrstev třpytek, máš jich tam dost málo..

    http://linysblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, měla bych se rozhodně inspirovat!

    OdpovědětVymazat
  4. Prosímtě nevíš odkud jsou ty růžové šaty s černou mašlí? Jsou nádherné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jo, to nevím, ale když dáš v Polyvore pink dress, tak ti tam někde vylezou :)

      Vymazat
  5. :D pobavila jsi nás a to se cení ;) palec nahoru

    OdpovědětVymazat
  6. Jestlipak někdo tohle vezme vážně..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. očekávám záplavu fotek na mailu :) tak se čiňte dámy :)

      Vymazat
  7. Joo, tak takhle by se mi to líbilo, kdybych nemusla být v práci:-D Ale mám aspoň růžové nehty, gumičku a šálku aby se neřeklo!
    A kdybys chtěla trošku pobavit, jak tě mám v hlavě.. ptá se včera večer přítel: jak se jmenuje ten prohlížeč co máme na ipadu? Já: Ordinary...(správně Safari). Tož tak;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, že lezu někomu do hlavy :)

      Vymazat
  8. Náhodou ale dvoje ty růžový šaty se mi líbí :)

    Už se těším na zítra, až bude po všem. V práci máme rádio, takže poslouchám tu stupidní masáž už několikátej den a mám pocit, že jestli ještě jednou uslyším v té pitomé bedýnce valentýn, půjdu na něj s kladívkem :)

    Nic jsem proti tomuto svátku neměla a nijak zvláš't nemám, byl mi jedno, ale ta všudypřítomná mediální masáž mi ho dovedla pěkně znechutit a vypěstovat si averzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co ti budu povídat, nám v práci od rána vyhrává LOVE ZONE a já už z těch cajdáků umírám :) Pro mě je lásky čas 1.máj, takže dneska holt nikomu neukážu nehty se srdíčkama ani rozkošnou výzdobu bytu :)

      Vymazat
    2. Jsem se zrovna chtěla zeptat kam na to chodíte? Já si to sama nehlídat v kalendáři plus pak nepotkat pár blogů, kde jsou valentýnsky inspirované nehty, tak o tom vůbec nevím!

      Vymazat
    3. Vážně? Já jsem možná přecitlivělá, ale slyším to všude...snad každej eshop má valentýnskou akci, každej banner na webu, každá reklama hlásí "kupte svýmu miláčkovi to a to na valentýna"....+ i blogerky co sleduju na YT, ale ty omlouvá, že jsou z US, já vím, že ty amíci to holt prožívaj....

      Vymazat
  9. hahahahaaa :DDD
    mám růžovou teplákovku, počítá se tooo:D??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. všechno růžové a se srdíčky se počítá :)

      Vymazat
  10. Po celou dobu co jsem si článek četla, jsem doufala, že nakonec zjistím, že je to jen šprým, sarkasmus. Že sis jenom dělala srandu, ale ono ne ... Docela jsi u mě klesla .... :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prosím? z toho sarkasmus kape :) to jsi asi jen nepochopila nadsázku a humor....

      Vymazat
  11. Takže... Ve škle jsem byla, tak nic, plánuju jít nakupovat a růžovou na sebe dnes nevezmu :).
    Skvělá inspirace, už se těším na záplavu Barbie Girl v celém Táboře :D.

    OdpovědětVymazat
  12. tak a du se vyválet to třpytek nebo nevim :DD

    OdpovědětVymazat
  13. Když čtu některé blogerky, málem bych myslela, že to myslíš vážně :D

    Ale po druhé dávce třpytek a parfému jsem se vzpamatovala. Skvělý post!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Budu se soudit, protože mi princ utekl :P. Pěkně napsané, fakt jsem se pobavila :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)