sobota 11. února 2012

Ryor oční krém a gel

Trochu jsem se poslední dobou zásobila Ryorem. Teda abych byla přesná, Ježíšek mě celkem zásobil. Než vám povím své dojmy ze všechno, chvíli si asi počkáte. Pro dnešek tu mám srovnání očního krému a gelu.







Oční krém s avokádovým a jojobovým olejem je přesně něco pro mé vyschlé oční okolí v době krutých mrazů. Jako na potvoru mi došly oba předchozí oční krémy a zjistila jsem, že bez nich to asi nepůjde (minimálně teď v zimě ne). Večer jsem měla pocit, že mi kůže kolem očí popraská, jak byla napnutá. Takže honem do drogerie a něco rychle najít. Krabička udává, že krém je sice pro kategorii 30+ ale na to prdim. Chtěla jsem hydratační oční krém a to hned. A v drogeriích tolik na výběr není. Takže jsem oficiálně asi už stará :) Nevadí, hlavně že mé oční okolí už nepláče a je pořádně namazené. A jestli díky koenzymu Q10 omládnu o pět let, tak jen líp pro mě. Jediné co mi nevyhovuje je balení a dávkování- tubička mi moc nesedí. Oční krém je asi jediný, u kterého mi nevadí, že je v kelímku a musím do něj strkat prsty. Jinak za mě říkám ano! Cena v drogerii cca 90 Kč.






Oční gel obsahuje výtažky z aloe vera, světlíku lékařského, kostivalu a lopuchu. Je určený na unavené oči a těžká víčka. Uchovávám ho v lednici, protože pak se jeho účinek ještě znásobí. No, že by to byl bůhvíjaký zázrak říct nemůžu, lžička vytažená z mrazáku udělá asi větší efekt. Příště si ho kupovat už nebudu, protože mi to přijde zbytečné. Všechny podobné gely na mě němají žádný účinek v tom smyslu, že by mé oteklé oči splaskly a vypadaly zas normálně. Určitě je příjemný v tom, že rychle osvěží a dodá vašim očím vzpruhu po prokalené noci, ale že byste se namazaly a hned mohly mezi lidi jako největší krasavice, to asi ne. Lžičky v mrazáku jsou přece jen levnější. V drogerii seženete gel cca za 90 korun.









Hned jak doplácám všechny oční krémy, musím už konečně někde objevit ten proslulý skvost od Salvusu! Kdyby někdo z Prahy tušil, kde ho tu sehnat, dejte mi prosím vědět, mé pátrání je zatím marné. Díky :)


Co vy a podobné gely na utahané oči? Pomáhají vám?

18 komentářů:

  1. Ahoj,

    tak já jsem přece jen té 30 už na dosah, takže tenhle oční krém používám už asi měsíc a něco pravidelně a musím říct, jsem spokojená!!! Občas ho teda prostříd s Clinique, ale více teď "patlám" Ryor a zdá se mi, že okolí je takvoé vyhlazenější...

    Snad si to teda jen nenamlouvám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě šlo hlavně o tu hydrataci, ale denně se dívám jestli i ty první mini vrásky kolem očí nějak vyhlazuje :)

      Vymazat
  2. No tak na Ryor se taky chystám, potřebuju nějaký noční krém. Jinak ten Salvus shání už pár týdnů a nikde nic :) Ani Teta,Rossman, Tesco...nic. jedině na netu jsem ho našla

    http://newlifeaccepted.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, v prvom rade ti musim podakovat za kazdodennu recenziu ktorou mi stale sprijemnis rannu kavu :)
    A Salvus maju v Prahe v Tescu na Narodni, za mna jedna velka 1 s hviezdickou :) presla som uz roznymi znackami, doterajsim favoritom bola ruzovy Sensibio Eye Gel, predcil aj Clinique, Juvena, Matis, drogerkove bezne znacky alebo Lush, ale Salvus je este lepsi :) takze urcite do nho!
    Mala som aj spominany Ryor gel a potom kaviarovy na oci, ale ani jeden mi nevyhovoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, že ti jí zpříjemňuju :) musím se na Národní vypravit, protože minule tam nebyl ani jeden a nikdo mi nebyl schopný poradit, jestli a kdy budou

      Vymazat
  4. Zajdi si přímo do prodejny Salvus, je to v Holešovicích v Přístavní ulici :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za tip, ani mě nenapadlo, že by měli vlastní prodejnu, jen jsem se dívala v obchodech :)

      Vymazat
  5. Ten Salvus me taky zajima (diky Plum :) ) ale nikde jsem ho nevidela :/ Ted pouzivam Ziaja ocni krem, dokonce mam druhe baleni, a jsem spokojena ... :) Myslim, ze stoji za vyzouseni ... za tu cenu

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem ten od Salvusu sehnala v My na Národní, ještě minulý týden tam několik kusů měli ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tam jsem nedávno právě byla a nic :) Tak se tam musím jít někdy podívat.

      Vymazat
  7. já jsem s gelem velmi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda že ten gel je nic moc, chtěla jsem si koupit nějaký oční krémík ale je mi 17 tak nevím jestli ta Q10 bude pro mě přínosná :D Jsem zvědavá i na další recenze od Ryoru, moc mě zajímá to mlíčko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ve tvém věku jsem ještě na oční krémy z vysoka kašlala :) o mlíčku zatím jen prozradím, že náááádherně voní :)

      Vymazat
  9. Ten Ryor ráda zkusím, mám od nich (taky od Ježíška) krém na noc a denní matující a jsou miliónový. Doteď jsem používala Lancome a nedá se to srovnávat. Oční mám Garnier a je na houby. Předtím Oriflame, trága. Jupí, zase moje oblíbená značka, nevěděla jsem, že mají oční krém, trubka :-D

    OdpovědětVymazat
  10. tak takový věci zatím nepoužívám, ale ryor jako kosmetiku mám moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tyjo...ten Salvus jsem měla posledně při návštěvě Tesca v ruce, ale nakonec jsem si ho nevzala....že bych ho přeci jen zkusila?...Hodně mě zaujal avokádovej od Kiehls, jak o něm nedávno psaly Sofastars, ale tohle je přece jen o dost levnější alternativa...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)