neděle 26. února 2012

Rozhovor a umělé řasy v akci

Dneska začnu trochu netradičně. Od včerejška se můžete pokochat novým vydáním magazínu od šikovné Annette Krubner jehož součástí je i rozhovor se mnou. Pochopte, je to můj první rozhovor, tak se musím pochlubit :) Děkuji Annette a do budoucna jí přeji ještě více pravidelných čtenářů, protože vytváří opravdu něco netradičního, originálního a kvalitního na české blogové scéně.





Celý článek najdete zde




Tak a teď trocha té kosmetiky :) Na téma umělých řas jsem vám psala článek už kdysi dávno a tak jsem zavzpomínala a při poslední příležitosti, kdy jsem je měla na sobě se u toho i vyfotila. No, nedopadlo to úplně nejlépe, protože jsem neměla příliš času a fotila to za pochodu a řasy jsou na některých fotkách blbě odchlípnuté, takže se dívejte spíš na tu první fotku, kde už je to všechno v pořádku :)




Přála bych si mít řasy pořád tak dlouhé jak mrkací panenka!


Líčení pod lampičkou je vidět ještě hůř než ve dne, a na očích vyniknou jen ty třpytky. Bohužel nejsem ten typ blogerky, která by se během dne líčila jen pro účely focení a tak vyfotím něco jen když mám trochu času a někam se chystám.





Co jsem použila při líčení:


Make-up byl od rána, takže jsem obličej jen přepudrovala, přejela lícní kosti zlatým rozjasňovačem a oči nalíčila těmito stíny. Jak vidíte, paletka Sephora je pěkně zaprasená, protože stíny solidně práší. Nicméně jí stejně miluju a používám skoro každý den. Škoda, že to není vůbec vidět a zdá se, jako by na očích nic nebylo :)




Nedávno jsem s jednou čtenářkou řešila dilema, kde sehnat dobré lepidlo na řasy. Dříve jsem používala lepidlo z DM, to už ale nevyrábí a to co tam teď prodávají není tak dobré a navíc je černé a pokud nemáte ten grif a zručnost, budete mít lepidlo všude (vím o čem mluvím). Toto lepidlo na obrázku je ze Sephory a najdete ho ve stanu s Make Up For Ever kosmetikou. Lepidlo je po zaschnutí čiré a není nijak vidět.Umělé řasy používám ty nejobyčejnější za 9 korun a jak vidíte po použití nevypadají nijak poničeně a příště je budu moct použít znovu :)




Taky fandíte umělým řasám a spoustě třpytek? :) Líbil se vám rozhovor?

24 komentářů:

  1. Super rozhovor! A vůbec jsem si v magazínu dobře početla :)
    Umělé řasy jsem si nikdy nekoupila, řasy mám docela dlouhé... a hlavně si myslím, že na manipulaci s umělými jsem až moc nešikovná, nejspíš bych skončila s řasami přilepenými na čele :) A strašně se mi líbí ta tvoje třetí fotka s umělými řasami v akci.

    OdpovědětVymazat
  2. Třpytky nemusím , ale umělé řasy jo :)
    Magazín super!

    janebeautiful.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Umelé riasy áno! A na tej druhej fotke si aká pekná! :) Gratulujem k rozhovoru a slečne prajem veľa šťastia s magazínom aj do budúcna :)

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. ráda bych vyzkoušela nalepovací řasy, ale stále odolávám, kde si koupila ty svoje? vypadájí totiž krásně přirozeně..

    OdpovědětVymazat
  5. Lucia: děkuji :)

    Luu: já je kupuju v jednom obchůdku nad Náměstím Míru v Praze, kousek od klubu Retro :)

    OdpovědětVymazat
  6. To s těma řasama bych sí přála taky! A moc Ti ty řasy sluší:).

    OdpovědětVymazat
  7. jdu si přečíst magazín a tvůj rozhovor:)

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. já si dala řasy v pátek na ples - poprvý v životě :D. A dopadlo to dobře, ani nebylo moc vidět, že jsou umělý (a to mi potvrdilo i okolí).
    Jinak s focením líčení máš pravdu - mám třeba radost, jak jsem se hezky namalovala a na fotce to vypadá jak rozmazanej barevnej flek :D

    OdpovědětVymazat
  9. naozaj pekný rozhovor a musím uznať, že postupom času sa tvoj blog stal mojím najobľúbenejším medzi kozmetickými :) hneď pre niekoľko dôvodov: pekný dizajn blogu, krásne fotky nových výrobkov, výborné recenzie, ktoré mi pri výbere produktov určite pomôžu :) ešte by som uvítala nejaké líčenie s produktami, napr. pri očných tieňoch, ale ukážku rúžov/leskov na perách :)

    prajem, nech sa ti darí s blogom naďalej tak výborne ako teraz!

    OdpovědětVymazat
  10. Lily: děkuju :)

    Suzie: přesně tak, člověk se s tím piplá a pak ve výsledku to vypadá, že na očích ani nic není, nebo je to slité jak barevný monokl :)

    Psychomachia: moc děkuju! vážím si všech spokojených čtenářů a doufám, že i do budoucna bude blog někomu platný a užitečný :)

    OdpovědětVymazat
  11. Rozhovor jsem četla už včera, moc povedený ;-)
    Řasy mám jen umělé z Oriflame, chtěla jsem je vyzkoušet, ale prostě ne! Vůbec mi nechtějí držet, zkoušela jsem to asi dvakrát, ale nepovedlo se :-(
    Chci se zeptat na tu paletku ze Sephory, kolik stála, prosím? Líbí se mi ty odstíny, přesně něco takového hledám. A dneska si do Sephory zajedu, tak bych se po ní rovnou podívala. Díky :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Rendy, rozhovor jsem přečetla jedním dechem a velice mě bavil! :) Určitě si zasloužíš spoustu dalších rozhovorů a zviditelnění tvého blogu, protože je super! Za krátkou chvíli se stal jedním z mých nej! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Žanet: asi tě zklamu, ale ta paletka je z vánoční kolekce a teď už k sehnání není :( ale mají ještě ty veliké paletky, co jsem ukazovala nedávno na fb, že na ně byla akce nebo se podívej i jejich mono stínech, ty mám taky moc ráda a jsou dobře pigmentované

    Skodulka: děkuji moc, jsem ráda, že se ti můj blog líbí a takové milé komentáře si snad ani nezasloužím :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj,
    ty řasy jsou super, určitě skočím na ten Mírák a nějaké pořídím. Díky za tip! :)

    Jinak já si třeba lepidlo na řasy kupuju tady
    http://abcnehty.cz/index.php?p=productsList&iCategory=117&sName=um.-rasy--trsy-cerne-60ks-v-baleni,lepidlo-na-rasy-cerne,cire
    na novém e-shopu to mají pod tímto odkazem http://test.abcnehty.cz/kosmetika/umělé%20řasy/
    a nemůžu si ho vynachválit. Mají černé i průhledné, takže pro ty, co se "patlají" s umělýma řasama prvně, je to průhledné naprosto ideální. :)

    OdpovědětVymazat
  15. gratuluju k rozhovoru, je vážně super ;)

    OdpovědětVymazat
  16. rozhovor se mi velice líbí:-) moc hezké; přijde mi, že působí přirozeně, necítím z něho žadnou křeč:-).

    řasy super.
    to je oblast, kde se vůbec neorientuju:D

    OdpovědětVymazat
  17. ten rozhovor je perfektne spravený..a aj graficky..krása :-)
    a mihalnice sú tiež nádherné!

    OdpovědětVymazat
  18. Gratuluji k rozhovoru, je moc pěkně udělaný.

    OdpovědětVymazat
  19. Prvně musím pochválit blog, je super a rozhovor taky ;-) Ale jediné co nechápu, proč se patlat s umělýma řasama když můžu mít permanentní bez námahy...já jsem s nimi maximálně spokojená.

    OdpovědětVymazat
  20. Čirá lepidlo sháním už ''sakramentsky'' dlouho !kolik stálo to ze sephory?:)

    OdpovědětVymazat
  21. Katyes: tuším, že něco kolem 190Kč, ale kupovala jsem ho s 20% slevou, která často bývá :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak jsem pročetla celej magazín - pěknej rozhovor a slečně Anette patří pochovala za skvělej nápad a dobrý provedení, jdu pročíst i další :)

    OdpovědětVymazat
  23. Dneska jsem byla v obchodě Sephora, ptala jsem se prodavačky a ta říkala, že prý samostatné lepidlo na řasy vůbec nevedou :-( Taky sháním dobré lepidlo na řasy, prozatím jsem ale ještě žádné nenašla :-(( nemáte někdo nějaký tip???

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)