pondělí 27. února 2012

Porovnání micelárních vod

Dneska jsem si pro vás připravila srovnání micelárních vod, které se mi momentálně povalují po bytě. Není jich moc, ale je co porovnávat. Asi vám nemusím popisovat, co je to vlastně micelární voda, protože to udělalo hodně lidí přede mnou a nerada opakuji takové ty poučky o micelách, které na sebe vážou nečistoty v pleti :) Koho to bude zajímat, jistě si to vygooglí. Já micelární vody používám na dočištění pleti večer i ráno. Oči s nimi zásadně neodličuji, protože mě pak strašně pálí, špatně se mi s nimi odličuje řasenka no a prostě na oči mám spešl olejový odličovač. Na dočištění pleti jsou ale geniální a maximálně mi vyhovují!



No, začnu asi tím nejméně  a pak už bude jen dobře. Jestli si pamatujete na tuto micelární vodu Ziaja, tak tu jsem si pořídila na vánočním bazaru za skvostných 20 Kč. Upřímně jsem nečekala nic extra a taky se mi mé očekávání vyplnilo. Tuto "modrou vodu" nepovažuji za micelárku, ale spíše za tonikum. Po použití jsem měla pleť bohužel vysušenou a staženou. Nějak jsem se netrefila a zjevně mému typu pleti tato voda určená není. Parfemace není téměř žádná, moře z ní tedy necítím. Příště bych si konkrétně tuto vodu už nekoupila, ale pro někoho by mohla být lákavá její velice příznivá cena.



Předpokládám, že tuto micelárku bude mít hodně z vás doma, jelikož byla součástí Beauty boxu. Je od La Roche-Posay, je vhodná na čištění celého obličeje a neobsahuje parabeny, mýdlo ani alkohol. Když si k ní přivoním, připomíná mi vůni bublifuku. Pro mě tedy nijak hezky nevoní a co se parfemace týče, mám své favority níže. Pleť čistí dobře, nemám pak pocit vysušení ani napjatosti a to je pro mě hlavní. Přijde mi stejně dobrá jako micelárky od Biodermy a žádný rozdíl v těchto dvou nevidím a obě vám můžu určitě doporučit.



Tuto micelárku od Yves Rocher jsem dostala jako dárek k nákupu, protože sama od sebe bych si jí asi nekoupila. Ze všech srovnávaných má nejvýraznější parfemaci, která je celkem příjemná, ale nevoní mi tak pěkně jako zelená Bioderma nebo Avéne. Tuto vodu používám ráno na čištění pleti a přijde mi, že docela rychle mizí. Možná se mi to jen zdá, ale třeba při používání Biodermy mi přijde, že je bezedná a jedno balení mi vydrží strašně dlouho. Tato micelárka by měla revitalizovat a osvěžit pleť - to osvěžení je tak nějak standardní, protože po ránu vám obličej osvěží cokoliv, co si na něj natřete (nebo alespoň u mě to tak funguje). Určitě jí můžu doporučit, pokud z nějakého důvodu nechcete LRP nebo Biodermu, ale nejsem si jistá, jestli její výrazná parfemace nebude vadit třeba citlivé pleti.



Bioderma Senzibio H2O je asi nejprovařenější micelární voda ever. Kdo z vás jí nezná, tak mu jí doporučuji vyzkoušet jako první ze všech jmenovaných. Je vhodná pro čištění i té nejcitlivější pleti a je úplně bez parfemace. Prodává se v několika velikostech od 100ml po 500ml. Pro mě je tahle voda naprostý základ při čištění pleti a pokaždé mám doma tak 3 balení minimálně. Když se vám povede narazit na dobrou akci, tu 100ml vodu si můžete koupit třeba i za 40korun. V Paříži jsem si tu nejmenší kupovala asi za 2,5 eura a tu největší asi za 12 eur, takže pokud už jí máte ozkoušenou, velké balení se vám vyplatí (ale na cestování nic moc, protože je to opravdu velká lahev). Asi nemusím nic víc dodávat, její pověst jí předchází a já jsem rozhodně v jejím fanklubu.





Bioderma Sébium H2O je verze pro problematickou pleť. Je stejně dobrá jako růžová verze, ale navíc má příjemnou parfemaci, která mi ze všech vyhovuje asi nejvíce. Střídám obě vody, podle stavu pleti na večerní dočišťování pleti. Jestli vás trochu nudí růžová verze a chcete změnu, určitě jí vyzkoušejte je stejně dobrá a navíc pěkně voní.






Na závěr jedna bonusová micelárka. Jelikož jsem jí měla jen v mini balení, není na společné fotce. Taky jsem vám o ní už psala a je od Avéne. Udělá vám stejnou službu jako micelárky od Biodermy a LRP a navíc má ještě pěknou parfemaci, která je hned na druhém místě za zelenou Biodermou na mém žebříčku oblíbenosti. Já jsem na ty vůně prostě ujetá a ocením, když mi něco krásně voní :)





Když bych to tak shrnula, tak Ziaju vůbec nezkoušejte, i kdyby stála jen 5 korun, vážně za to nestojí a v tomhle případě se vyplatí si trochu připlatit. Bioderma, LRP a Avéne jsou vážně ve své podstatě stejné, udělají všechny dobrou službu vaší pleti, dobře ji vyčistí a některé navíc i pěkně voní. Takže je to o tom, kolik chcete investovat nebo jakou značku preferujete, ale nemůžu říct, že bych viděla nějaký zásadní rozdíl. No a micelárka od Yves Rocher taky není k zahození, cenově bude asi levnější než micelárky z lékárny, ale zase ta její parfemace je až moc silná na můj vkus a opravdu citlivé pleti by mohla být na obtíž.


 Jakou micelární vodu používáte vy a která vám nejvíc vyhovuje? :)

31 komentářů:

  1. Ja mam doma tedka tu LRP, nastesti jen 100ml, protoze jak rikas, parfemace nic moc, teda, i kdyz funkcnost ji neodepru. Pak mam doma Avene, ale i kdyz neni vune neprijemna, tak pro mne zadna hitparada. Asi nakonec fakt zkusim tu ruzovou od Biodermy, je-li tedy bez parfemace :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mam vyskusane v podstate vsetky a naj je Sensibio od Biodermy. Velmi sa zlepsila aj micelarka Vichy, no bohuzial, mam pocit, ze sa zhorsila ta od Avene.

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla Biodermu čevenou i zelenou, ale více mi vyhovuje určitě zelená.

    OdpovědětVymazat
  4. mne práveže tá ružová od Biodermy príde divná, lebo nevonia nijako :D ale ináč plní účel dokonale... LRP používam dlhodobo a ich výrobky mi práveže voňajú veľmi príjemne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně Avéne nepřijde srovnatelná s Biodermou. Podle mě odličuje hůř, Bioderma odlíčí pleť perfektně a stačí jen pár tampónků u Avene jsem měla větší spotřebu. Ale zas je pravda, že vůně byla hezká, příjemná :D.

    OdpovědětVymazat
  6. teda to je přehlídka:-))
    hezky shrnuto. ta ziaja to teda projela...

    za mě vede micelárka od biodermy, nedám na ni dopustit už leta, večer červená, ráno zelená /červená dle stavu pleti.

    odzkoušela jsem krátce micelárku od vichy, byla jsem překvapená docela mile, ale zůstanu věrná biodermě:-).
    taky jsem odzkusila teď nedavno od LRP a zdálo se mi, že tak nějak pění.. nějak se mi to nelíbilo.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem plánovala takový článek, ale jen srovnání těch lékárenských - Bioderma, Vichy, LRP a Avéne, ale nejspíš se na to vykašlu, tys to popsala moc hezky :-) U mě by byla navíc jen informace která z nich na oči ano a která ne.
    Jinak zrovna dnes mi dorazila Bioderma Sébium, první zelená po litrech červené, tak jsem na ni velmi zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  8. A já nemám vyzkoušenou žádnou :D asi je čas to napravit :)

    OdpovědětVymazat
  9. ja pouzivam bioderma sensibio a je super:) inu micelarnu vodu som ale neskusala tak nemozem porovnavat

    OdpovědětVymazat
  10. Van Apperly: růžová Bioderma je naprosto bez parfemace

    Klárka: co se týče odličování i čištění obličeje rozdíl nevidím, ale neříkám, že někdo ho vidět nemůže :)

    Color Beam: Vichy jsem ještě nezkoušela, ale jak tak čtu, nebude asi úplně marná :)

    Viennettka: však klidně taky udělej srovnání, čím víc srovnání a článků, tím líp :) každý se vždycky zaměří na jiné věci a je pak zajímavý se na to dívat z víc úhlů :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ziaja je fakt hrozná.

    Ještě by mě zajímala Dermacol a Bourjois. Ty chci časem taky zkusit.

    Nej je stejně Bioderma. LRP mi přijde horší (zdá se mi, že jakoby více pění) a VICHY je docela fajn.

    OdpovědětVymazat
  12. Zrovna používám micelárku od YR,určitě jí mohu doporučit,mě její vůně vyhovuje,mám ráda voňavější kosmetiku:)ale musím ti dát zapravdu,hrozně rychle ubývá!

    OdpovědětVymazat
  13. super clanok, fakt si mi pomohla :)




    ps ak mas zaujem pozyvam ta na giveaway na mojom blogu !:)

    OdpovědětVymazat
  14. ty jo, mě pálit po micelárce oči, tak ji snad ani nepouživám :)) miluju ji právě proto, že s ní odlíčím všechno a nepotřebuju víc výrobků ...

    tu ziaju mi pár známých doporučovalo, ale jak jsem psala i v tom svém srovnání, poté, co jsem si přečetla reakce na polském fóru, tak jsem ji nezkoušela ani za těch 80 Kč, nebo kolik stojí - že ti jen stahovala pleť, to jsi na tom ještě celkem dobře, často se tam objevovalo i zarudnutí pleti a očí, vyrážky na obličeji apod.

    OdpovědětVymazat
  15. Tu od Ziajy(i) jsem taky zkoušela a teda pravda, moc toho neodlíčí, ale zas tak špatná mi nepřišla, ale jasně , že Bioderma vede, u mě teda hlavně Sebium :)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Já vyzkoušela jako úplně první tu zelenou Biodermu a už ani nemám v plánu zkoušet jiné, protože jsem fakt spokojená! :)) Zrovna minulý týden jsem si kupovala další velké balení ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. tak když se koukneš na mou ruku, tak ty tři makeupy jsou opravdu hutné a kryjí opravdu hodně. Zatímco ten jeden je opravdu natolik jemňounký, že na obličeji zanechá jen třpytky.

    OdpovědětVymazat
  18. obě Biodermy doma mám, zelenou až tak nepoužívám, daleko raději mám růžovou a používám ji na odličování včetně očí, na to je skvělá. na dočištění se mi doma nakupilo docela dost čisticích vod a toniků a tím se mi taky sešlo několik oblíbených, takže časem možná udělám podobný výčet jako dneska ty. Avéne jsem zkusila teď, co jsem ji koupila v mini verzi společně s ELLE a nadchla mě. krásně voní, to vážně ano :) takže někdy přště možná koupím i v plné velikosti.

    OdpovědětVymazat
  19. Může se ta zelená bioderma používat i na odlíčení očí?

    OdpovědětVymazat
  20. Já zrovna používám LRP Effaclar a je moc příjemná. Biodermy jsou klasika, taky je mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  21. pro mě je favorit růžová Bioderma, LRP jsem taky měla a byla fajn a hezky voněla a ta od Avene je u mě na spodní příčce, protože mě když to přeženu pálí v očích.

    OdpovědětVymazat
  22. Měla jsem LRP, stahovala, osypala jsem se z ní a už nikdy víc

    OdpovědětVymazat
  23. já používám zelenou biodermu a je nejlepší! u té určitě zůstanu, ale určitě chci vyzkoušet i růžovou, protože mi též přijde super :)

    OdpovědětVymazat
  24. Super článek, biodermu bych někdy chtěla zkusit, ale prozatím si o ní nechám jen zdát... =D

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  25. já jsem zatím zkoušela jen růžovou biodermu,ale nevyhovovala mi,měla jsem takový lepivý obličej a asi po dvou týdnech se mi šíleně zhoršila pleť...ta zelená mě zajímá, ale nerada bych, aby to dopadlo podobně.

    OdpovědětVymazat
  26. Já mám nyní doma jen tu Avene, která mi vůbec nevoní a navíc pálí v očích, a hlavně Biodermu ABCDerm, což je další z jejich řady micelárek, která je primárně určená pro děti, ale pro mě ideál na obličej a hlavně oči. Navíc na netu se dá sehnat 1l za 500kč, což je prostě absolutně nejlepší poměr cena/množství. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Měla jsem možnost vyzkoušet růžovou Biodermu, micelárku od Vichy i LRP. Po LRP jsem měla ulepenou pleť, po micelárce od Vichy jsem měla strašně podrážděné oči (alergie či co). Jediná co mi opravdu vyhovovala a u které zůstanu a už nebudu měnit je růžovka od Biodermy.

    OdpovědětVymazat
  28. vyčerpávající ! používám obě dvě biodermy zde zmíněné, i na odličování očí a jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  29. Pěkná recenze. Já používám micelárku od Vichy a YR. Vichy mi vyhovuje, jdou s ní i odlíčit oči, ale na ně stejně používám odličovač a nijak mi můj celkem citlivý obličej nedráždí. YR micelárku jsem také dostala knákupu, vůně mi nevadí, na dočištění obličeje je fajn, ale na očích mi pálí a navíc rychle ubývá, jak jsi už psala.
    Růžovou Biodermu bych už ráda konečně vyzkoušela. Nějaký tip, kde ji sehnat za fajnovou cenu? Díky! :)

    OdpovědětVymazat
  30. Je zajimave jak kazdemu sedi neco jineho: vsechny z lekarny mam vyzkousene a zadna mi nesedi, vsechny me vice nebo mene pali, nejvic prave Bioderma. Jedina, ktere me nepali je Lancome, z cehoz za ty penize nemam radost :)

    OdpovědětVymazat
  31. Biodermu použivam par let, je fakt dobrá a kvalitně odlíčí. Když mi teď došla a nikde na ni nebyly žádné akce, tak sem se rozhodla koupit levnější micelarku od Lorealu. Za tu cenu musím říct, že fakt dobře odlíčí a od Biodermy nevidim zasadni rozdil, akorat že Loreal více ubývá, ale to je možná mým špatným dávkováním. Takže za mě Loreal doporučuji, 200ml jsem koupila za 120Kč.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)