pátek 24. února 2012

Pop Lid Nude paletka

Když jsem objevila kouzlo kabelek a doplňků z Asosu, objevila jsem zároveň i nové značky kosmetiky. Jednoduchou rovnicí dojdeme k tomu, že za týden vyndavám z obřího balíku nejen božskou kabelku, ale hledám i objednanou paletku stínů značky Pop beauty. Vážně jsem očekávala nějakou pořádnou paletku krásných neutrálních barev. Místo toho na mě čekala pidi krabička obalená tunou obalového materiálu. No, ukažme si, co jsem na stránkách viděla a co jsem si pak ve skutečnosti vybalila...





Krabička 9 x 5 x 1 cm obsahuje 6 stínů s aplikátorem a návodem jak na líčení očí. No, návod si mohli odpustit a místo něj umístit do stínů zrcátko. Aplikátor je vyloženě nouzovka na cesty a na denní použití je k ničemu (ostatně jako všechny podobné aplikátory v podobných paletkách). Velikost paletky je opravdu ryze kapesní. Narvete jí i do nejmenší kapsy nebo psaníčka, což je na jednu stranu výhoda, ale prvotní šok byl natolik velký, že paletku zatím neuznávám jako soupeře pro zbytek paletek co používám.




Čekala jsem, že stíny budou více do růžova. Jsou spíš neutrální a hnědé. Většina barev má matný finish, z těch dvou odstínů co se třpytí se třpyt jaksi stejně vypaří. Výdrž i pigmentace je v pořádku a neutrální líčení se s paletkou vytvoří v pohodě. S bází drží stíny bezvadně celý den. Paletku sebou můžu brát každý den a určitě mě nijak nezatíží ani nezabere místo.




(opět špatné světlo a stíny jsou jinak sytější, hlavně tedy první trio neutrálních barev)

Asi jsem očekávala něco víc, něco většího a bombastičtějšího. Možná jsem jen náročná a od všeho očekávám nejvíc. Tak alespoň mám cestovní líčení, které můžu přibalit vždycky sebou a nezabere víc místa než třeba mobil. 


Stává se vám taky občas, že si něco koupíte nebo objednáte a když to dorazí a vy to uvidíte, jste trochu rozčarované? Nechci říct vyloženě zklamané, protože všechny stíny malují fakt pěkně a drží, ale prostě to nevypadá celé tak jak jsem chtěla :)





10 komentářů:

  1. jasně že se mi to stává :D chtěla bych vidět tu kabelku , už dlouho nějakou sháním :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem zvědavá na kabelku :))

    Stává se mi to velmi často, i s odstíny, že jsou pak jiné, než vypadaly i na fotkách v google. Na kolik tě paletka vyšla?

    OdpovědětVymazat
  3. Joo, já chci taky vidět kabelku :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, to se mi stává celkem dost často :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak já vám jí někdy vyfotím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten pocit poznám :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. To znám :D Naposledy sem byla takhle podobně rozčarovaná ze šamponu od Elfu. Sice není nejmenší, čistí i pění dobře a tak, ale čekala sem to prostě větší no.:D Ale zase na kvalitu si nestěžuju, jen ten šok!:D Ty stíny nevypadají špatně, ale ani mi to nepřijde nic extra. Na těch prvních fotkách by mě ještě zaujali, ale jak si to pak fotila ty.. Mám podobný "styl" právě od Elfu a stínyzas tolik nevyužiju, takže já bych si je neobjednala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Markvitka: jestli si to dobře pamatuju,tak 10 liber

    OdpovědětVymazat
  9. Občas se stane, že jsem z něčeho zklamaná, ale naučila jsem se neočekávat příliš. Naposledy mi zklamala kvalita sukně, kterou jsem si objednávala, je krásné, ale materiálově nic moc. :(
    Paletka má hezké barvy a určitě plus je, že je skvělá na cesty, ale okud jsi čekala, že je to klasická velikost, pak chápu tvé zklamání.

    OdpovědětVymazat
  10. Mně ta paletka přijde roztomilá...
    A vím, co myslíš tím rozčarováním, taky se mi to už párkrát stalo...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)