čtvrtek 16. února 2012

Nákupní seznam

Dovolená se konečně už trochu víc přiblížila a já vás dneska naposledy budu otravovat s tím, abyste mi poradily :) Co by si podle vás měl člověk dovézt a na co by neměl zapomenout. Po dlouhém váhání jsem si sestavila menší "nákupní seznam" protože po mé předešlé zkušenosti vím, že už se vyplatí nad vším trochu víc přemýšlet a nekupovat bezmyšlenkovitě hned všechno. Některé z vás si jistě všimnou, že jsem se jimi nechala inspirovat a na jejich doporučení jsem zatoužila nakoupit to samé. Bohužel se mi nepodaří nakoupit si všechno co bych chtěla, to bych musela být poloviční milionář :) Ale kdybych si tak 10 věcí pořídila, bylo by to báječné. Člověk by sice neměl příliš plánovat, protože plány pak většinou nevychází, ale jistou představu by mít mohl.






Ráda bych využila toho, že za oceánem jsou levné (levnější) především značky jako M.A.C, Clinique, Benefit, O.P.I nebo NARS. Proto nejvíc sázím právě na ně. Na váš názor na Benefit nebo M.A.C jsem se vás už ptala, tam jsem celkem rozhodnutá. Ale zbytek je trochu otevřený. Je podle vás nějaký konkrétní výrobek nebo značka, která stojí za to a u nás není k sehnání? Nebo mi doporučíte nějaké obchody, místa, restaurace - nejlépe v L.A nebo S.F. Budu moc ráda za vaše tipy, připomínky i rady

32 komentářů:

  1. Já bych chtěla jet s tebou! Bohužel jsem za oceánem ještě nebyla, tak mě teď žádná značka co tu není k sehnání kromě těch antipesrpirantů Secret nenapadá, ale za UD, MAC a OPI dám ruku do ohně, tak ty nakupuj jako divá;-)

    OdpovědětVymazat
  2. ja by som brala vsetko :) hlavne mac a paletku naked. nechces mi to kupit ?:D

    OdpovědětVymazat
  3. mam velmi podobny wishlist co sa tyka zaoceanskej navstevy :) mojim tipom je jednoznacne este Laura Mercier, hlavne makeup ci tinted moisturizer. a este z tych skor drugstore's znacka Aveeno.
    ach, zavist :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mac a LM 100%, určo i NARS a Yes to Carrots. Mám od nich noční vyživující krém a jsem s ním spokojená. Kdybych jela já, tak si koupím korektor pod oči od Laura Mercier, to potřebuji nejvíc:D

    OdpovědětVymazat
  5. dala si mi chrobaka do hlavy :D napadlo ma este urcite nieco od Victoria's Secret ci uz nejaky body mist alebo aspon nejaku malickost :) a mojim favoritom je Clarisonic ! ale to zalezi na cloveku ci ma o neho zaujem c nie :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak s nákupama neporadím, ale za mě rozhodně doporučuju v S.F tuhle restauraci
    http://www.lorisdiner.com/home.html je to tam opravdu nádherné, styl 50tá léta, něco jako v pomádě, jídlo je tam výborné a ceny super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, přesně něco takového jsem si přála navštívit :)

      Vymazat
  7. Taky bych hned letěla s tebou! :-)
    Mně by hlavně lákalo YSL rtěnka a Clinique, ten bych chtěla opravdu vyzkoušet :-)
    Jedeš na dovču? ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Po té rtěnce od YSL také toužím :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jéžis, já ti tak závídím!!:) Já bych si určitě nakoupila něco od Clinique a u toho bych samozřejmě nezůstala :D:D

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Bohužiaľ s týmito výrobkami nemám skúsenosti, ale vyzerajú krásne, takže som sama zvedavá, čo si napokon kúpiš. :)

    OdpovědětVymazat
  11. tuhle cestu Ti teda fakt upřímně závidím :)) vezmi to prosím všechno 2x i pro mě!!! :D:D
    Už se těším až pak přijedeš a ukážeš nám co všechno sis dovezla!!! :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. to jsem ráda, že mi to přejete děvčata :) ale ještě tam nejsem, tak juchat budu, až budu sedět v hotelu a kufr budu mít vedle sebe :) Nebojte, něco přivezu a pak udělám nějakou pěknou giveaway, abyste z toho taky něco měly :)

    OdpovědětVymazat
  13. Wishlist hezký, tak 1/2 bych brala taky ;) Jen bych úplně vynechala tu 4 paletku MAC. Jak mám MAC ráda, tak jejich stíny nejsou úplně nejlepší. Ale třeba naopak je oceníš...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já nechci kupovat předem vytvořenou paletku, ale jen náplně do ní podle svých představ :)

      Vymazat
    2. Baru, co ty proti nim máš? :))) Já mám mac stíny moc ráda...a když si sestavíš svoji paletku, bude to rozhodně to nej, do toho bych být tebou šla 100%

      Vymazat
    3. @Rendy: Ono je to jedno, jestli je ta paletka už hotová nebo si sestavíš. Myslím, že existují kvalitativně lepší stíny za lepší peníze. Ale pokud chceš MAC, tak to prostě kup ;) Já bych šla raději po pigmentech. Ale to, že já na ně nadávám, neznamená, že ty nebudeš spokojená, že jo. Určitě zkus, jsem zvědavá, jak budeš spokojená.

      @Dashulka: Ty stíny prostě nejsou dobré, nic jiného v tom není. Jsou hodně slisované, tvrdé jak beton a práce s nimi je otrava. Z 10 stínů mi vyhovuje tak 1 a to je za tu cenu zoufale málo ;) Limitky nepočítám, to je zas něco trochu jiného.

      Vymazat
  14. Já chci s tebou :))). Taky jsem v US ještě nebyla, ale být tebou, raději se zaměřím na to, co u nás seženeš jen hodně těžko nebo se to nevyplatí kvůli poště. Třeba tu YSL rtěnku bych nebrala, mám ji na cestě za stejnou cenu jako v US, kde stojí 34 dolarů, leda bys natrefila na nějakou akci...

    Já osobně bych určitě nevynechala Victorias secret, Bath and body works, Yankee candle a pořádně bych prošmejdila drogerku, moc se mi líbí třeba rozjasňovače ála guerlain od physicians formula, nebo Wet'n'wild. Do Macu bych samozřejmě taky zavírala. A v drogerce bych určitě koukla po revlonu, třeba ty jejich populární balzámo-lesky nebo nějakej makeup, pudr..Dál třeba Laura mercier, nedá mi spát jejich Silk cream foundation, tu určitě dřív nebo později zkusím :) Celkově bych se na značky typu Dior a spol. vykašlala, většina se dá sehnat i u nás a když je akce v parfumerce nebo na jahodě a tak, zas tolik na tom neušetříš. Ale chápu, že asi nechceš mít taky kufr levnejch krámů a dovézt si něco pořádnýho :) To bych v tom případě utrácela nejvíc u Macu : :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, super, takových věcí :) měla bych asi rozšířit nákupní seznam a zkrátit seznam památek :) no, ten Dior nebo YSL jsou spíš dutyfree shop záležitost, jelikož letíme přes Paříž, tak spíš proto, v US bych je asi nekupovala, protože cenově bych si příliš nepolepšila :)

      Vymazat
    2. Jo vidíš, dutyfree mě nenapadlo, to mi nedošlo, já myslela furt jen přímo na USA :)
      Pak napiš i jak to vypadá v pařížským DF, třeba ten pražskej je totiž o ničem :)

      Vymazat
  15. Tak si to tam užij, závidím :) Určitě jsem pro Naked paletku, já bych ji brala všema deseti!

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Takže kde začít:-)

    -určitě Blistex medicated MINT balm. Stojí myslím 1,5 USD a je to nejlepší balm na rty na SVĚTĚ. K sehnání pouze v USA...
    - vanilková zubní pasta Crest
    - Bath and Body works (aromatherapy eucalyptus, hand sanitizers v různých vůních za bezva ceny)
    - Victoria´s secret (jejich kalhotky vydrží roky!:-)
    - Target (sehnala jsem peněženku Issac Mizrahi za 5 USD!!)
    - Jaqua - to vřele doporučuji, voní božsky...

    no a to by asi stačilo:-DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kromě VS je všechno pro mě novinka, takže se určitě podívám po obchodech, jestli na něco z toho narazím :)

      Vymazat
  17. Rendy, jestli muzu doporucit, tak misto toho laura mercier camouflage kit, si vem jenom concealer, v tom kalisku. Mam tenhle kit a je naprd, beztak z toho pouzivam jen tu jednu cast, pod oci, ten korektor v tmavsi barve je strasne tuhej a blbe se s nim pracuje. Znovu bych ho nevzala, kupuju uz jen concealer v odstinu 1, stoji tusim 22 dolaru:-)

    Pak bych vzala nejakou paletku Wet and Wild, eos lipbalms jestli ti dochazeji, urcite zkus neco od Biore, maj to v kazdy drogerce, i ve Walmartu. Prihodila bych Sephora by OPI laky a pak se jeste mrkini na Soap and Glory, v Sephore. Je to UK znacka, ale maj uplne super veci, krasny obaly atd:-) A omrkni tarte bud cheekstain nebo ty rtenkolesky v tuzce na pusu, jsem s nima moc spokojena :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tou LM si nechám ráda poradit, nikdy si nejsem jistá tím názvem a vím, že se o tom nedávno vedla diskuze u Sofastars :) budu muset navýšit asi rozpočet, každopádně děkuju moc za tipy :)

      Vymazat
    2. Kájo, to myslíš ten secret concealer? já už přemýšlím, že si ho snad koupím na Jahodě, ale mají ho cca za 600kč:/.

      Vymazat
  18. Než jsem sjela k druhý části textu, chtěla jsem ti doporučit přesně ty značky, co jsi si sama vybrala, takže ... :P ale aspoň dodám, že Clinique bych nebrala, nějak ho nemám vůbec ráda. A naopak bych se věnovala Lauře Mercier.
    Hlavně si to tam užij, určitě to bude stát za to :)

    (drzá poznámka na konec - kdyby se ti chtělo, vem mi v MACu jeden Blot pudr v light odstínu :D přece jen €28 vs $23 je zajímavej rozdíl :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bez Laury se nesmím vrátit zpátky :) a o tvé drzé poznámce ještě popřemýšlím :)

      Vymazat
  19. Ani neviem čo prvé ti z toho poradiť, pretože si si urobila veľmi dobrý výber :-)
    Ale asi najviac mi buchlo do očí sérum od Estee Lauder..jedno z najlepších aké som kedy mala.

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. ja miluju tvarenku bobbi brown!!stala myslim 22dolaru:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)