neděle 12. února 2012

Moje zkušenosti s e-shopy

Jelikož jsem se rozhodla, že začnu více nakupovat přes internet a vyzkouším tak nové značky, které bych v obchodech hledala jen marně, chtěla bych se s vámi podělit o své dojmy. Nemám toho zatím vyzkoušeno bůhví kolik, ale někomu by to mohlo pomoci třeba při rozhodování. Uvítám vaše tipy na dobré a spolehlivé obchody prodávající kosmetiku. Zatím nemám moc odvahu zkoušet obchody typu bornprettystor atd. protože na mě nepůsobí bůhví jak profesionálně nebo kvalitně (možná dám jen moc na první dojem).




1) Asos




Asos je jeden z těch nejvíc známých e-shopů nejen s oblečením nebo doplňky. Nakoupit si můžete i kosmetiku značek, které u nás nejsou k sehnání, nebo jsou tradičně předražené. Bohužel Asos nezasílá všechny značky do ČR, takže třeba s Narsem se rozlučte. Jinak v sekci Beauty seženete značky jako O.P.I, Benefit, Yes To, Illamasqua, Stila nebo Paul and Joe. Balíčky chodí zhruba do týdne od zaplacení, jsou pečlivě zabalené a vyplněné vzduchovými polštářky. Moje zkušenost je výborná jak s kosmetikou tak s doplňky.


Poštovné:
zdarma


Platba:
Pay Pal (ten nevlastním) nebo pomocí karty (nejjednodušší způsob) 








Z této stránky jsem objednávala 2x, nejdříve přírodní kosmetiku Amie, poté něco od Barry M. Stránky jsou členěné na dekorativní a pečující kosmetiku - seženete značky např. Barry M, Amie nebo Raw Gaia. Výhodou je nulové poštovné a dárek k nákupu - vzorky Dazzle dust pigmentů (stínů), které potěší. Doručení bylo taky vždy rychlé a do dvou dnů od zaplacení balíček dorazil. Mezitím než vám balíček dorazí, přijde vám několik mailů, kde vás detailně informují o pohybu vaší objednávky (to by si klidně mohli odpustit :).


Poštovné:
zdarma


Osobní odběr:
možný pouze v Brně po předchozí domluvě










Díky velkému boomu E.L.F kosmetiky u nás se stal tento e-shop  velice populární. Nikdy jsem neměla jediný problém, vždy mi všechno zboží přišlo v pořádku a brzy po zaplacení. Všechno bylo pečlivě zabalené v bublinkové fólii a nebyl problém ani vyměnit zboží při jedné mé reklamaci. Plusem je facebooková stránka, kde si uživatelky vyměňují svoje dojmy a publikují fotky reálných produktů.


Poštovné: 
Dobírka 130 Kč
platba předem u objednávky do 300 Kč je 75Kč
                           nad 300 Kč je 65Kč
                           nad 2000 Kč je zdarma









Z tohoto obchodu jsem si objednávala laky na nehty China Glaze. Jelikož mají možnost osobního odběru v Praze (na Hradčanské) tak jsem toho využila. Zboží jsem si dva dny po objednávce na pokyn šla vyzvednout. K nákupu jsem dostala i nějaké prospekty a vzorečky týkající se vlasové kosmetiky. E-shop nabízí vlasovou a nehtovou kosmetiku.


Poštovné:
- při platbě předem nebo na dobírku 90 Kč
- při nákupu nad 1000 Kč je poštovné zdarma


Osobní odběr:
- Praha 6, salon Marlen








Tento e-shop nabízí zejména vlasovou kosmetiku značek Goldwell, Matrix, L´Oreal Professionnel, Tigi, Wella nebo Revlon. Nakoupit si můžete i testry nebo vzorky některých produktů a vyzkoušet si je tak než se rozhodnete pro plný výrobek. Pro mě je opět výhodou osobní odběr v Praze, kterého jsem také využila.


Poštovné:
- Česká pošta 80 Kč, dobírka 110 Kč
- Slovensko PPL dobírka 290 Kč


Osobní odběr:
Praha 8, Palmovka




Kosmetiku Sleek si můžete už také nakoupit v ČR. Zatím není sice k dispozici veškeré zboží ve všech odstínech, ale věřím, že časem se e-shop naplní dostatečně. S nákupem jsem také byla spokojená, balíček přišel rychle a to i v předvánočním čase. Příště už budu využívat osobního odběru.


Poštovné:
- platba předem 60 Kč
- dobírka 110 Kč
- obchodní balík 150 Kč
- při objednávce nad 1500 Kč poštovné zdarma


Osobní odběr:
je možný v Praze 4, Modřanech








Jelikož bydlím v Praze, mám všude tuto značku dobře dostupnou a nepotřebuji využívat služeb e-shopu. Nicméně ne všichni tuto možnost mají a nevím jestli všichni vědí o této variantě nákupu. Při registraci získáte stálou slevu 10% na zboží. Pokud to máte do Prahy blízko, využijte i možnosti nakoupit za studentskou slevu (20%) přímo v prodejně v pasáži Černá Růže. Doručení zboží je deklarované do dvou dnů a k nákupu navíc jako dárek vzorečky.


Poštovné:
- poštovné 90 Kč
- při objednávce nad 1000 Kč zdarma


Osobní odběr:
většinu zboží seženete v běžné síti drogerií nebo v prodejně v pasáži Černá Růže Na Příkopech




To by pro dnešek stačilo. Nejsem asi z těch, co by mohli bůhví jak radit a stále ještě získávám odvahu na to objednávat i ze známějších (zejména) zahraničních e-shopů. Ráda si nechám i já od vás poradit a doporučit ověřené a spolehlivé obchody. Nejlépe ty, kde není nutný Pay Pal a stačí jen platit kartou :)

29 komentářů:

  1. U ELFu se teď to poštovné dost brutálně zdražilo, tkaže si to kdyžtak oprav :) dobírka je za 130 a poštovné při platbě předem taky podražilo, ale nevím o kolik.

    Jinak díky za ten článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za info, opraveno. Dlouho jsem tam nic neobjednávala a když jsem článek psala, ještě tam byly staré ceny :)

      Vymazat
    2. Jasně, tak oni to zdražili teprve nedávno :). Tyjo, pořád musím přemýšlet nad tím článkem, mám nezkrotnou touhu někde objednat ale nevím kde :D

      Vymazat
  2. skvely clanok, rozmyslam uz dlhsiu dobu o niecom znacky Sleek, tak este uvidim :)
    za mna jednoznacke lookfantastic, feelunique, cheapsmell, strawberry su klasika, vsetko odskusane a spokojnost :)
    este obcas nakupujem cez ebay.co.uk, hlavne sa daju zohnat vyrobky ktore u nas nie a aj celkovo ceny (napr.Mac) su lepsie :)

    OdpovědětVymazat
  3. s ELFem jsem strašně spokojená,balíček došel v pořád myslím do nějakých 3-5 dnů a za Ty ceny, no nekup to !

    OdpovědětVymazat
  4. ten článek je tedy dost užitečný!♥

    OdpovědětVymazat
  5. páni děkuju moc !! přesně tohle jsme potřebovala ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super téma článku, i když to pokouší k nepravostem :-) Já ještě objednávám z Dorothy Perkins, mají levné a pěkné věci, i když dodání trvá dlouho a balení nic moc. Platí se kartou.

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavý článek, docela si mě nahlodala na moje šminky, asi něco v brzké době objednám :D. Já mám zkušenosti s asosem a firsthand a všechno na 1*.

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Týjo, elf tak podražil poštovné? Sem zvědavá kam až se z těmi cenami pohrabou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejen poštovné, zdražil všechno :)

      Vymazat
  9. A jak se platí přes kartu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zadáš číslo karty, její expiraci + takový třímístný kód, co je na kartě a hned ti to strhnou a máš zaplaceno. samozřejmě tvoje karta musí být aktivovaná pro platby přes internet :)

      Vymazat
  10. Skvělý článke. Určitě se hodí =).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Jůůů, to je skvělý článek! :-) Díky, moc praktický přehled ;)

    OdpovědětVymazat
  12. to mám radost, že se vám líbí a třeba vám i nějak pomůže :)

    OdpovědětVymazat
  13. Dobré tipy. Zaujala mě ta 20% sleva na Dermacol :) to jsem netušila takže díky!
    Jinak já nakupování na netu docela dost propadla dalo by se říct :D občas mám už pocit, že mě to víc baví než naživo :D Jinak na asosu mě pěkně štve, že třeba NARS k nám neposílají :-///

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Od toho, jestli jsi paypal positive nebo ne, tě dělí asi tak dvě minuty (záleží na bance), takže fakt doporučuju si ho zařídit :)

    Krom toho, že nemusíš pokaždý vypisovat údaje z karty, tak je to zaprvé mnohem bezpečnější (já třeba naopak, jak někde neberou Paypal, tak se mi tam moc nakupovat nechce, pokud to není opravdu velký a prověřený eshop) a zadruhé jejich zákaznická ochrana při problémech je k nezaplacení! :) už mi to ušetřilo spoustu peněz - kdybych naopak u každého nevyšlého nákupu měla žádat chargeback u banky (při platbě kartou, bez PP), tak s tím strávím pů roku :D

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělý článek, já docela hodně nakupovala ELF kosmetiku, ale máš pravdu byl to velký boom, některé výrobky se vyplatí, jiné jsou zase k ničemu. Docela mě mrzí, že teď o tolik podražily, jak poštovné tak samotné výrobky :/

    OdpovědětVymazat
  16. Já objednávala z bornprettystore, dodání cca 14 dní, brigettesboutique.com, velká spokojenost, levné poštovné, dodání cca týden, pak cosmetic-love.com, pošta zdarma, dodání cca týden, coastalscence.com, dodání 10 dní.

    OdpovědětVymazat
  17. Zkus www.lookfantastic.com, mají tam poštovné zdarma. Stejně jako http://www.feelunique.com/. Nebo taky http://www.bathandunwind.com/, tam už si sice něco zaplatíš něco za poštovné, ale mají tam dobrý věci. A s tím Paypalem bych rozhodně něco dělala. Já už dost rozmýšlím, jestli někde nakoupit přes kartu, moc se mi na ten net ty údaje z karty dávat nechtěj. A je to fakt šupovka :-)

    OdpovědětVymazat
  18. na moješminky.cz jsem si už vyhlídla pár věcí který prostě musím mít! :) tak si je v nejbližší době určitě objednám!

    OdpovědětVymazat
  19. jee díky za super přehled, tenhle článek se mi bude určitě ještě hodit :)

    OdpovědětVymazat
  20. skvělej post...já asos zbožňuju, občas tam ale natrefím na něco co mají mnohem dražší než jinde..M*

    OdpovědětVymazat
  21. Tohle mě neuvěřitelně pomohlo, protože ASOSU jsem se vždy bála kvůli poštovnému, ale když je zdarma, jdu do toho. Ještě jsem se chtěla zeptat u ASOSU je poštovné u všeho zdarma? Předem děkuju, odpověď prosím na agnesef@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Skvely prehled, u ASOSu jsem vubec netusila ze je postovne zdarma a ze nabizi i znacku OPI, musim hned neco objednat :D A take jsem netusila o te desetiprocentni sleve u Dermacolu, mozna se mi i vyplati objednavat online kdyz k tomu jsou i vzorecky:)
    kada.jar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)