sobota 18. února 2012

Miš maš III a výsledky Giveaway

Pro jednou tu máme zase miš maš post. Několik produktů, které se mi v poslední době nashromáždily doma a které stojí za zmínku.



Nejprve začnu jednou akcí, která teď probíhá. Určitě jste si všimly, že Biotherm přišel s novinkovým hydratačním krémem a parfumerie Douglas má ve spojistosti s tím akci - přineste svůj starý krém a výměnou dostanete vzorek nového krému. Kupón na tuto akci jsem měla v časopise Žena a život. Na letáčku byla fotka miniatury (5ml) nového krému a tři vzorečky v pytlíčku jakési doplňkové péče ze stejné řady. A protože se mi na nočním stolku povaloval zbytek starého nočního krému, řekla jsem si, proč ho nevyměnit za něco užitečnějšího. Zašla jsem do Douglasu na Pankráci a zřejmě jsem zaskočila celý personál prodejny, protože nejdřív moc nechápali, co po nich chci. Pak si jedna slečna prodavačka všimla, že vedle kasy stojí vlastně stojan jak kráva, kde jsou o této akci informace. Nevím kde se stala chyba, ale ve výsledku jsem dostala něco úplně jiného :) Vlastně jsem na tom dost vydělala, protože jsem dostala celkem velký hydratační krém. Novinkový krém to sice není, ale všechno lepší, než mini pytlík s krémem na jedno použití. Takže vám můžu doporučit stavit se v Douglasu a vyzvednout si taky nějaký :) Navíc v nové ELLE je mini micelárka od Avéne, má oblíbená!




Nějak jsem to nevydržela a musela vyzkoušet řasenku Big Boom od Astor, kterou jsem dostala jako dárek. Možná jsem se na to měla vyprdnout, protože jsem se akorát naštvala. Kartáček je fakt obří a vůbec mi nevyhovuje. Řasy se s ním špatně pročesávají, řasenka se mi maže na oční víčka a celkový efekt hodně slabý. Chápu, že řasenky jsou hodně individuální záležitost a záleží jak dlouhé a kvalitní řasy máte, ale kdybych měla někomu doporučit řasenky s podobnými karáčky odkážu ho na Maybelline Colossal Volum nebo Bad Gal od Benefitu, protože ty jsou nesrovnatelně lepší.

Porovnání Big Boom s Maybelline Colossal Volum. Maybelline má o něco drobnější kartáček.



Jak vidíte, řasy jsou takové nic moc. Řasenka je téměř nenadzvedne ani neprodlouží.






Opět přípravky na vlasy, tentokrát můj milovaný suchý šampon. Tedy spíš duo šampónů. Konečně jsem měla čas a zajela jsem si pro oblíbené od Batiste. Vzala jsem si jeden v menším balení (ten zelený) na cesty a větší na doma.



Zelená cestovní varianta má údajně exotickou vůni. No, moc exotická mi nepřijde, ale rozhodně to voní lépe, než jako předchozí suché šampóny od jiných značek.



Tentokrát jsem vyzkoušela variantu pro brunety. Je fakt, že po použití je bílý povlak na vlasech minimální a skoro ani není co vyčesávat. Příště mám zálusk na třpytivý suchý šampon, který Batiste také nabízí. Opět dodávám, že v Praze vím jen o jednom místě, kde je mají a to v drogerii Pemi.




Jelikož jsem si zamilovala rtěnky od Kate Moss pro Rimmel, byla jsem velice potěšená, když jsem našla pod stromečkem tyto dva nové odstíny. Pro mě jsou to trochu divočejší barvy, které běžně nenosím a stále jím přicházím na chuť. O něco lépe se cítím v odstínu 05, protože 12 je trochu křikladě červená. Nevím jestli se mi to zdá, ale ani jeden z těchto odstínů mi nepřijde tak krémový jako jejich předchůdce v nude barvě číslo 03. Ten někdy používám i když po ruce nemám balzám a rty jsou krásně vláčné a jemné. To mi ani u jednoho odstínu bohužel nepřijde. Zkoušela jsem se s namalovanými rty i vyfotit, ale působilo to trochu komicky, takže na tom ještě zapracuju a někdy zas v nějakém miš maši fotky snad uvidíte :)







A na závěr zase jedno zhodnocení vzorku. Opět make-up Dior, tentokrát proslulý Diorskin Nude. Prostě mi to nedalo a chtěla jsem zjistit, čím je tak pověstný. Na úvod bych ráda podotkla, že jsem zkusila více vzorků, ne jen tento a navíc vzorky byly z různých prodejen. Tento první vzorek, originál od výrobce jsem testovala jako první. První co na mě před použitím vyteklo z tubičky byl jakýsi olej. Tak jsem lahvičkou protřepala a začala zkoušet. Odstín 020 mi sedí perfektně. Krytí je tak střední, textura mi vyhovuje, neoxiduje a docela i vydrží, ale co je pro mě největší problém make-up je na mě prostě mastný! Více vzorků z různých prodejen jsem zkoušela protože jsem chtěla vyvrátit možnost, že jsem měla třeba jen starý vzorek. Bohužel všechny byly stejné. Na dně kalíšku se vždy objevil olej z make-upu. A mastný make-up s mastnou pletí příliš neladí. Leskla jsem se jak olejovka asi tak hodinu po nanesení make-upu i pudru. Takže opět další menší zklamání z Dior make-upů. No, ale na všem má člověk hledat něco pozitivního, takže teď aspoň dost ušetřím a vím, co si na wishlist rozhodně nedávat :) Všechny slečny, co mi tento make-up doporučovaly mají zřejmě sušší typ pleti nebo mají ve všech prodejnách blbé testry. Každopádně za mě Nude neprošel a rozhodně mě nikdo nepřesvědčí o tom si někdy pořídit plné balení.


Kdyby přesto někdo chtěl namítnout, že podle vzorku nejde hodnotit, tak vězte, že všechny vzorky co jsem měla dohromady stačily na 14ti denní používání, což je pro mě už nějaká doba, která stačí k zhodnocení a rozhodnutí, jestli mi make-up vyhovuje nebo ne.

Tak a teď přijímám všechny vaše poznatky, kritiku i nadšené výkřiky z toho, že můžete mít zadarmo krém od Biothermu :)A navíc už konečně slibované výsledky Giveaway...



PS: vítězky Giveaway :)





Cenu číslo 1 získává komentář č. 186 kk



Cenu číslo 2 získává komentář č. 13 Simbli






Cenu číslo 3 získává komentář č. 46 Tess




Vítězkám gratuluji a ostatním děkuji za účast :)

40 komentářů:

  1. sakra vy mě štvete s tou ELLE , všichni mě akorát navnadili na vzoreček, ale u nás je samozřejmě Elle bez něj :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je vážně divné, to bych chtěla po tom prodavači v trafice vysvětlení, kde dárek je, když je to napsané i na obalu toho časopisu

      Vymazat
    2. no právě že není. ono prostě některé Elle ten text o dárečku nahoře mají ( pak tam ten dáreček je ) já tam ten text ani nemám a proto ani dáreček

      Vymazat
    3. přesně tak, i já jsem si toho všimla, že někde zkrátka není o vzorečku ani zmínka. nechápu.

      Vymazat
    4. no to je teda divné, to slyším poprvé! to je možná otázka pro redakci časopisu nebo rovnou celé vydavatelství!

      Vymazat
    5. Také tam ten text o dárečku vůbec nemám, proto mě to zaskočilo! Jinak kdyby text byl, a dáreček ne, tak si toho všimnu a časopis vyberu v jiném obchodě. Text o dárečku tam vůbec nemám.:( To by mě tedy zajímalo jak to tedy je..

      Vymazat
    6. taky sem se navnadila a nic, pěkně sem se podivila

      Vymazat
  2. našla jsem web jedné zlínské drogerie, kde jdou Batiste objednat :-)
    http://www.normazlin.cz/suche-sampony-na-vlasy-batiste-suche-myti-vlasu

    je to hodně velký cenový rozdíl oproti kamennému obchodu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ta cena je opravdu vysoká, já je kupuju za 79Kč, takže 159 bych za něj nedala :)

      Vymazat
  3. Po přečtení článku jsem se zasekla, protože mé zakoupené Elle je také bez vzorečku. Nechápu to :( proč ho nedávají ke všem časopisům? Nebo ty máš předplatné? To mě docela mrzí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i na obálce je napsáno, že jako dárek je odličovač Avéne, takže jestli tam nebyl, tak to někdo asi v trafice vykradl, nebo nevím, ale normálně jsem si jí koupila v trafice zatavenou v obalu a měla u sebe tu mini micelárku :)

      Vymazat
    2. viz výše, ty elle bez dárečku text o něm ani nemají.....fakt by mě zajimalo, jaký mají systém v tom, které město dárek mít bude a které ne

      Vymazat
    3. Já mám elle předplacené a na obálce text o tom, že je tam nějaká dárek, úplně chybí - mají asi 2 různé veezre obálky. Už několikrát jsem si všimla, že mi s časopisem nechodí ty dárky, co sem pak viděla na stánku,ale přičítala jsem tomu, že si pošťačka udělala radost - tímto se jí omlouvám!

      Vymazat
    4. jak jsem odpovídala níže, když jsem měla předplatné, tak mi taky takové dárky nechodily, nevím proč, ELLE ti garantuje jen ty jejich dárky s logem, ale zbytek ne. U předplatného se tedy nedivím, ale že i v trafikách jsou dva druhy vydání nechápu

      Vymazat
    5. já jsem vždy dostávala všechno, odebírám už asi 10 let... a u prodloužení přeplatného píší, že budeme dostávat dárky na obálce, tak nechápu...ale to je jedno

      Vymazat
  4. Tu rtěnku od Kate jsem koupila mamce, ten odstín 03 a je nadšená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z 03 jsem taky nadšená, z těhle už tolik ne

      Vymazat
  5. Já mám ELLE předplatné a vzoreček mi sice přišel, ale není to minerálka a ještě k tomu dorazila taková ta ošklivá taštička, kterou mi už jednou poslali pár měsíců předtím, nechápu :D a musím říct, že jsem na tom stejně jako ty, co se týče makeupů Dior, já jsem si už několikrát vzala vzorečky makeupů Dior a Chanel, vhodné na mastnější pleť a vždycky to bylo tragický. A děkuju za tip na krém Biotherm, ráda vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když jsem měla předplatné, vůbec mi takové dárky nechodily, protože ELLE ti garantuje jen dárky, co sama produkuje (ty jejich trička, taštičky, župánky apod.) ale když byla jednou třeba termální voda jako dárek k předplatnému nedošla, takže u předplatného se nedivím, ale nechápu, proč někde i v trafice to tak je

      Vymazat
  6. tie rúže sú pekné :) a gratulujem víťazkám

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten Diorskin nude jsem měla v plánu, ale teda když řikáš, že je mastný, tak to nee.
    Gratuluji vítězkám:)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. tu řasenku od Astoru mám taky, protože ta fialová mi dost vyhovovala a tahle mi přijde, že nanáší strašně málo té barvy :( tak jsem vyhodila dvě stovky a stejně si zase zašla pro žlutou Colossalku :D

    OdpovědětVymazat
  9. Sakra, škoda že nejsem z Prahy to bych si pro ten krém do Douglasu došla taky! :D :) O tom suchém šamponu už jsem četla víckrát a fakt mě mrzí, že u nás není k sehnání, ráda bych ho vyzkoušela.. :( ale nedá se nic dělat :D a gratuluji vítězkám! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, mám ráda takovýto "random" články...

    Diorskin Nude ani Forever mě téže nepřesvědčil, taky jsem nějakou dobu testovala z vzorků a ne že by byly nějaká tragédie, ale ani jeden mě nepřesvědčil o koupi...

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som si práve včera kúpila Rimmel Kate Moss 12 :)

    http://l3nik.blogspot.com/2012/02/rimmel-kate-moss-lipstick-12.html

    OdpovědětVymazat
  12. týjoo ten odstín 12 té rtěnky vidím poprvé :(( proč ho u nás nemají??! :/
    Jinak ohledně toho krému - musím tam přinést jen prázdný krém Biotherm?? a kdy ta akce končí? :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. nene, můžeš donést jakýkoliv prázdný, nebo skoro vypotřebovaný krém. když jsem tam šla, prodavačky byly tak zmatené, že kdybych nedonesla žádný, bylo by jim to jedno :) jinak netuším do kdy ta akce je, bylo tam jen od 15.2.

    OdpovědětVymazat
  14. Batiste na hnědý vlasy je perfektní.

    OdpovědětVymazat
  15. Tá riasenka vážne nič moc.. :(

    PS: blahoželám dievčatám, ktoré vyhrali. :)

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj, kolik ml má ta micelárka? 200ml nebo je to ještě menší balení?
    Přemýšlím, jestli se kvůli tomu ten časopis vyplatí koupit nebo ne....
    dík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nee, neblázni, to je vzorek, ne plné balení, micelárka má 50ml, což je dost na to zjistit, jestli člověku vyhovuje nebo ne :)

      Vymazat
  17. no, já ELLE teda zkusím kvůli té micerálce koupit, ale nevím, no :) a jak seženeš ty vzorečky? Prostě chodíš do drogerií atd.? Díky.

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takovéhle "lepší" vzorečky dávají k nákupu, jinak v Sephoře když si požádám o vzorek, tak mi většinou vyhoví, samozřejmě o něj žádám vždycky, když si něco kupuju, nechodím jak socka vybírat vzorečky po parfumeriích bez nákupu :)

      Vymazat
  18. ta Rimmel rtěnka č. 12 se mi začala docela líbit, nejspíše si ji koupím :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ten Batiste šampon musím vyzkoušet :) četla jsem na něj jen samou chválu!! :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Málem jsem na novou Elle zapomněla, obálka vypadá moc krásně.
    Akce v Douglasu je úžasná - za mě nadšený výkřik ;-).
    Make-up Dior jsem měla jednou, ale byl pro mě zklamáním. Maybelline používám už léta, pro mě jednička na trhu, a to jsem už zkoušela celou škálu i hodně drahý dekoratívky (stejně jsem se nakonec k M. vrátila).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  21. Batiste suchý šampon byl vyhlášený britským In Style jako nejlepší ve své kategorii za loňský rok :)

    OdpovědětVymazat
  22. ELLE s micerálkou se nejspíš prodává pouze v Praze, protože v Opavě, Ostravě ani Brně není o Avene ani zmínka

    OdpovědětVymazat
  23. ELLE s micerálkou se nejspíš prodává pouze v Praze, protože v Opavě, Ostravě ani Brně není o Avene ani zmínka

    OdpovědětVymazat
  24. prosím tě, kde jsi sehnala ten suchý šampon, já obešla snad celou prahu a nikde nic:(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)