čtvrtek 9. února 2012

Lush aneb Vánoce ještě v únoru

O vánočním výprodeji v Lush jsem vám říkala už dávno. Nechala jsem si nějaký čas na to všechno poctivě vyzkoušet. Ještě nikdy jsem si nekoupila najednou takových věcí, vždycky odcházím z Lushe max. tak s dvěma produkty. Ale tak sleva je sleva a dobrá příležitost vyzkoušet něco, co bych jindy ignorovala a nekoupila :)





K nákupu jsem dostala i několik vzorečků mýdel. Všechny jsem už vypotřebovala a kromě vůně jsem mezi nimi rozdíl nezaznamenala. Mandlovník mi voněl asi nejvíce ze všech! Summer Pudding, který v nabídce končí, mi voněl až když jsem ho namočila a myla si s ním ruce.Poslední byl Sea vegetable ten má svěží mořskou vůni. Vůně mýdel vám buď sedne nebo ne, rozdíl v jejich kvalitě nebo účincích nevidím, takže všechno je to jen subjektivní záležitost.






Neodolala jsem a pořídila si i jeden vánoční balíček. Původně jsem měla v plánu si koupit jak Andělský třpyt tak Snow fairy samostatně, ale když jsem viděla ten rozkošně zabalený dáreček, musela jsem ho mít :) Co všechno obsahuje se můžete podívat na následující fotce.





Hned jak jsem se prohrabala až na dno krabičky, čekaly na mě tři třpytivé věci...








Andělský třpyt je tuhé mýdlo, které se běžně prodávalo jako kostka a bylo takové duhové. V tomto dárkovém balíčku bylo mýdlo ale ve formě hvězdičky. Krásně sladce voní, ale zatím jsem ho nepoužila a voní mi ve skříni (je mi hrozně líto ho načít, když je tak rozkošné a sladce růžové :)





Shimmy Shimmy je třpytivé masážítko vonící po vanilce a levanduli. Já z něj teda vanilku necítím ani trochu, spíš tu levanduli. Třpytí se opravdu božsky, možná až trochu moc. Na denní nošení to příliš není, ale pokud máte v plánu vyrazit někam na ples nebo na party, tak se určitě můžete potřít od hlavy k patě. Nikdy jsem žádné jejich masážítko neměla ani nezkoušela. Jako je to zajímavá věc, ale praktické použití v mých očích trochu pokulhává a je zdlouhavé. Vážně jeho použití vidím spíš na příležitostné události :) Když už se ale uvolím ho použít, výsledky jsou báječné. Kůže je po použití heboučká a vyživená a vonííí a třpytí se.




O sprchovém gelu Snow Fairy se toho napsalo už mnoho. Souhlasím se vším! Voní naprosto báječně po žvýkačkách a při mytí jsem měla chuť gel spíš sníst než se s ním mýt :) Je možné s ním umýt jak tělo tak vlasy, ale to jsem nezkoušela (proč s ním plýtvat na vlasy, když šampónů mám tolik :) Gel obsahuje modré třpytky a vydrží vonět na těle ještě hodně dlouho po umytí. Třpytek jsem si po umytí na kůži vůbec nevšimla a někam se asi vypařily :) Koupila jsem si samostatně ještě jedno velké balení, protože je to jak droga :)











Pow wow peeling na rty jsem chtěla hned jak jsem zjistila, že je praskací! Jestli si pamatujete taková ta lízátka co se namočila do praskajícího prášku, tak pow wow udělá stejný efekt. Je sladký a špenát z něj necítím ani trochu. A nejvíc odvařená z něj byla má drahá polovička :) Praskat jsme vydrželi zbytek večera...jako malí prckové.




Brusinková štola je taky jedna z těch provařenějších věcí z vánoční kolekce. Nikdy jsem žádnou čistící roládku na pleť nezkoušela a fakt mě zajímalo, co to obnáší. No, takže abych vám to přiblížila, odloupnete si kousek roládky, namočíte jí (uděláte si v dlaních takovou malou břečku z toho všeho) a začnete čistit obličej. Všechno je fajn, je to příjemné, celá koupelna voní po brusinkách, máte pocit, že si na sebe matláte blátíčko. No, pak to všechno smyjete a koukáte, že máte úplně celý umývadlo zas***é (omluvte mou vulgaritu) od brusinek, bahýnka a prostě zbytků roládky. Takže sice je to báječná a příjemná věc, budete mít jemnou pokožku atd atd. ale uklízet koupelnu budete zbytek večera. Takže tak...








Tónující balzám na rty Celebrate voní po grepu a šampaňském. Sice jsem moc nepochopila to sypání na vrchu lesku, ale po prvních pár použití bylo po něm. Nicméně lesk jemně voní (hlavně po grepu) a rtům dodá zlatavý nádech. Ale nelesknou se vůbec a jsou matné. Velkým zklamáním bylo, že lesk nijak nehydratuje a spíš mi přijde, že mi rty vysušoval! WTF!? Nějak nechápu jejich obecnou popularitu, protože jestli mě někdy něco z Lush zklamalo, tak právě tenhle balzám na rty. Každý kdo o tomhle "skvostu" napíše, že je výživný a hydratační, nevěřte mu! Asi mu pak osobně pošlu jelení lůj za dvacku z lékárny, aby věděl, co znamaná hydratace :)




No a to by dneska asi stačilo, ať vás definitivně neunudím :) V Lushi se asi zas nějaký čas neukážu a mám se čím mýt i natírat až do dalších Vánoc. Většinu věcí jsem ještě před týdnem viděla v Lushi v Palladiu, takže je tu možnost si případně něco pořídit. Vybraly jste si ve výprodeji taky něco?

19 komentářů:

  1. Super nákup, všechno vypadá skvěle <3:)!
    - Akorát ten pow wow od pohledu není nějak extra lákavý... :D

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ja jsem si ve vyprodeji poridila stolu a snow fairy :) akorat by me zajimalo, jaky mnozstvi ty stoly pouzivas na jedno cisteni, kdyz ti to pak zadela cely umyvadlo, ja si vystacim fakt s takovou troskou, kterou kdyz rozmicham ve vode a napatlam na oblicej, tak se skoro ztrati, na zaspineni celyho umyvadla je to malo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě že uždíbnu vždycky jen kousíček a stejně se to nerozpustí celý a je to všude :)

      Vymazat
  3. sakra už mě s tím Lushem provokujete dlouho :) budu asi nucena taky konečně něco objednat :)

    http://newlifeaccepted.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Ja milujem tie praskacie sladkosti, a zvyknem si aj kupovať Hello Kitty praskaciu cukrovú vatu :) Strašne chcem teraz vyskúšať Pow Wow! A celý nákup vyzerá skvele, krása!

    giveaway whatluciadid.blosgpot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já chci Lush v Brně! Jinak SF je ten nej sprcháč vůbec a nejvíc mě z vánočního zaujala ta brusinková štola, to mě celkem mrzí, že jsem ji nevyzkoušela...roládek na čištění jsem měla už několik a jsou dobrý. A problémy s umyvadlem jsem nijak neřešila, když se to nenechá zaschnout, prostě jen spláchnu vodou...nebo že by tato štola byla nějak extra bordelovací?? :))

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem se plácla přes kapsu a objednala jsem si hned dva velké vánoční balíčky a balzám Snow Fairy :) Nevím, co se s tím balíčkem dělo po cestě, ale takový binec, jaký jsem doma měla po vybalení, bych teda nikomu nepřála. Ty jejich barevné křupky, nebo co to je, se totálně rozdrobily a všechny výrobky to měly na sobě nalepené, drhla jsem to z nich asi hodinu.. :/
    Ale jinak je to všechno super a voní mi z toho celý byt :)

    OdpovědětVymazat
  7. snow fairy, pow wow i brusinkovou štolu mám též :) tyhle tónovací balzámy prý moc nehydratují, na to sis měla vybrat jiný ;) taky jsem ale nepochopila to nasypaný navrchu :))

    OdpovědětVymazat
  8. Tak musím říct, že mě Celebrate taky zklamal.. po všech těch oslavných recenzích jsem si ho nakonec pořídila a teď nevím, co s ním, mažu si ho na doma jen proto, abych ho co nejdřív vypotřebovala.. Žádné hydratační účinky nepozoruju, pro mě je to jen barva na rty. Ale krásně voní, to se musí nechat :) Jinak jsem byla vždycky se vším z Lushe spokojená.

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju Snow Fairy!!! Také jsem si ho koupila do zásoby tak snad mi vydrží do těch příštích vánoc :D:D Jinak co se týče ostatních věcí co máš ... jsem z toho nic nevyzkoušela, ale ta brusinková štola mě docela láká teda ... tak příští vánoce no :D:D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. vybrala sa si skvelé veci!z vianočnej kolekcie sa mi najviac zapáčila brusinková štola a snow fairy,tiež sa mi páčila tá kúzelná palička :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zrovna dneska jsem také psala o Lushi :)) Máme společnou jen tu štolu. O Celebrate jsem silně uvažovala, tak jsem teď ráda, že ho nemám. Jestli totiž ještě vysušuje, Tak by mi ta pusa už asi vážně upadla :D

    OdpovědětVymazat
  12. ach pořád citím tu vůni snow fairy .. mně už došel a je škoda že ho prodávali jen o Vánocích :(

    OdpovědětVymazat
  13. To mýdlo andělský třpyt mám doma a taky mi voní ve skříni, protože mi ho přijde škoda na umývání rukou :).

    OdpovědětVymazat
  14. Celebrate je spíš jen pro tu barvičku a s tou brusinkovou štolou ti trochu poradím. Uloupni si opravdu malej kousek (jako větší korálek) a hlavně bez té řasy. Když to v ruce trochu víc promatláš prstem tak by se ti nic takového stávat nemělo. Ale nejlepší je smývat si ji až ve sprše :)

    OdpovědětVymazat
  15. Snow fairy se stalo mou zavislosti škoda že je jen na Vánoce..:-/
    http://sweet-cosmetic-life.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Ou jé, to je krásných - a hlavně voňavých! - věcí. Chtěla jsem si taky objednat zimní vílu, a než jsem se k tomu dostala, tak mi ji vyprodaly:(.

    OdpovědětVymazat
  17. Ke štole mám jedinou radu... vyzkoušej si Dark Angels ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)