neděle 19. února 2012

L´Occitane a výprodeje

Pozůstatky letošních výprodejů uvidíte ještě asi nějaký čas. Ne jinak tomu je i v případě těchto krasavců od L´Occitane. Ve výprodeji jsem všechny sehnala za zlomek původní ceny a hlavně jsem měla možnost vyzkoušet i dekorativní řadu kosmetiky, kterou jsem doteď spíš opomíjela.



Krém na ruce patří mezi mé best produkty od L´Occitane. Využila jsem akce na nákup dalšího, tentokrát s vůní růží. Svou parfemací se sice (pro mě) nevyrovná svému bratříčkovi, ale ruce vám bude hýčkat stejně dobře. Navíc má praktické malé balení.



Štětec mě vyšel na neuvěřitelných 98 korun.  Pokrytecky přiznávám, že to byl jeden z hlavním impulsů, proč ho vyzkoušet. Protože logicky, i kdyby byl úplně k ničemu, nebude mě to trápit. Na to, že má téměř drogerkovou cenu je vážně kvalitní. Líbí se mi jeho dřevěná rukojeť. Je systentický a proto se mi nejvíce osvědčil k nanášení korektoru. Oční stíny (pudrové) se mi s ním nanášely špatně, ale na krémové nebo pěnové by byl lepší.



Rtěnka byla můj první dekorativní L´Occitane počin vůbec. Na první pohled  mě zaujal hlavně líbivý a něžný obal. Je papírový, ale troufám si říci, že kam se na něj hrabe obal Alverde rtěnek z limitované kolekce. Tento je opravdu o 120% hezčí a kvalitnější. Samozřejmě je to jen můj názor a někdo by mohl nesouhlasit. Rtěnka ale není jen o obalu, samozřejmě jsem si jí koupila i kvůli barvě. Zdá se sice trochu křiklavě rudá, což odporuje mým zásadám - jedině nude. Na rtech není barva tak drásavá ale decentní a pěkně se třpytí - rtěnka je spíš polokrycí. Odstín se jmenuje čajová růže a lépe bych ho asi nenazvala. Co oceňuji nejvíce je, že je rtěnka krémová a nevysušuje rty. Výdrž je standartní průměr, což u mě znamená, že dokuď se nenapiju tak drží na rtech bez problémů.








Na druhé strany kartičky je zmínka o akci, která teď probíhá - k nákupu krému na ruce (75 ml nebo 150ml) získáte cestovní balení krému za poloviční cenu.


Výprodej stále probíhá jak v prodejnách, tak i na webu, takže kdybyste si chtěly rozšířit sbírku, máte teď šanci si pořídit něco se slevou. 


PS: někdy jindy se podíváme na oční stíny a balzámy na rty :)


Taky jste využily slev a nakupovaly? :)

10 komentářů:

  1. Ty jejich krémy na ruce vypadají dobře, ale pořád je mi nějak líto za ně dát tolik peněz.. I když je tenhle teda zlevněný..

    http://linysblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem snad jediná, které ty krémy na ruce nevyhovují.. Mám ten z limitované edice, kakaový, a vůbec nemám ten vychvalovaný pěkný pocit na rukou, naopak, za chvíli jsou zase suché.. Asi mám divný ruce :D

    OdpovědětVymazat
  3. vždycky jsem chtěla zkusit jejich krémy na ruce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dekorativka by mě v L'occitane také zajímala :)) snad brzy něco vyzkouším ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna jsem dneska byla v L´Occitanu a odnesla si tu samou rtěnku, jen tu hnědou verzi (Cuvre Royal) :-)
    Ještě jsem koukala na ty y ovocné krémy, co měli hned u pokladny a voněl mi docela pěkně ten třešňový, to jsem čichala i balzámu na rty a ještě se na odchodu stříkla voňavkou :-D Ale jestli nějakou chvíli tahle řada vydrží, tak si ten třešňový možná časem pořídím (teď nemůžu, mám doma si tři krémy :-D)
    Dívala jsem se i na ten štětec, líbil se mi, ale na stíny jich pár doma mám, takže jsem ho tam nakonec nechala :-)

    OdpovědětVymazat
  6. už dlouho se chystám zkusit nějaký ten krém od nich :) ale nemůžu se rozhodnout :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. ja jsem si zrovna dneska koupila cherry blossom toaletku, uz se tesim na jaro :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, koukala jsem se na web a ta rtěnka stojí furt 450 kč (hodně pro mě:)). Je v kamenným obchodě levnější? Díky, An.

    OdpovědětVymazat
  9. kolik tak stojí ta kosmetika L´Occitane ???

    OdpovědětVymazat
  10. Regina: záleží co konkrétně :) podívej se na jejich web, kde zjistíš i ceny :)

    http://loccitane.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)