pondělí 6. února 2012

Lancome Doll Eye

Pokud si ještě vybavíte mé shrnutí nejlepší kosmetiky roku, tak si možná pamatujete na nejlepší řasenku - Lancome Doll Eye. Předtím než jsem si jí rozbalila pod vánočním stromečkem měla jsem jí možnost vyzkoušet jako miniaturu. A prostě na mě udělala nehorázný dojem. Asi jako první "dražší" řasenka, která mě přesvědčila o své ceně. Je to kvůli několika faktům...


- krásně voní po růžích
- nepotřebuji žádnou další řasenku abych řasy rozčesala/nadzvedla/prodloužila...
- ani když nepoužiju bázi pod řasenku, tak je výsledek pro mě uspokojivý
- líbí se mi její konzistence, ani moc tekutá ani suchá
- nedrolí se a drží na svém místě celý den
- vyhovuje mi její netypický kuželovitý kartáček
- krásný obal





Součástí dárkového balení byla i miniatura proslulého odličovače na oči Bi-facil. Když se podíváte do lifestylových časopisů, kde jsou různé poradny pro čtenáře a někdo chce poradit dobrý odličovač, redakce ho často odkáže na tento. Bi-facil se prodává i ve dvousložkové verzi, tuto variantu jsem měla v balíčku i já. Musím uznat, že vážně pěkně voní i odličuje. Ale abych byla upřímná, je úplně stejně dobrý jako ten můj milovaný od YR, který stojí desetinu. Takže pro mě je rovnice jasná. A hned tu máme příspěvek do rubriky cheap vs. expensive :)



Černá mini tužka je absolutně průměrná. Tím, že je mini se s ní můžete tahat v kabelce každý den a nijak vás nezatíží. A kdybych jí náhodou někdy omylem ztratila, plakat pro ní asi nebudu :)










Jelikož je stále úplně debilní světlo, nepodařilo se mi řasenku vyfotit, tak jak bych chtěla, tak pro jistotu ještě přihodím originální fotku.








Tak to je asi všechno, co bych ráda k této řasence dodala. Za mě říkám velké ano a všem jí doporučuji! Jelikož jsou ale řasenky velice individiální záležitost, a někdo by nemusel souhlasit, doporučuji určitě minimálně vyzkoušet, až se budete procházet po parfumerii a nebudete vědět, co roupama dělat :)




Máte jí někdo vyzkoušenou?





PS: přidala jsem nové věci do e-shopu!  :)

22 komentářů:

  1. Vypadá hezky!:D Máš někde na blogu fotku před/po? :) Jinak s Lancome zkušenost nemám, vlastně sestra dostala takovou paletku tak jsem zkoušela stíny a jako jo, hezké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hned jak zas budou dobré světelné podmínky, tak bych ráda :) dávám pak takovéhle fotky na facebook (nedávno jsem tam dodala i tu řasenku od Benefitu, kterou někdo chtěl)

      Vymazat
  2. ja som zase zalubena do Hypnose :) asi jediná špirála do ktorej som ochotná investovať viac ako 10 EUR:)

    OdpovědětVymazat
  3. No vypadá hezky, ale mě zklamala miniatura té klasiké Hypnose řasenky, kterou jsem měla :(( takže zatím se nechystám žádnou další zkoušet ... mě teď moc vyhovuje one by one :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já měla ještě jednu miniaturu taky Lancome řasenky (teď nevím přesně název) a to byla katastrofa. Jednou jsem tu o tom psala, ale tahle je vážně báječná :)

      Vymazat
  4. Za mě taky ano. Mám zatím bohužel jen miniaturku, dávali ji tady v Řecku k nějakému časopisu, ale jsem z ní fakt odvařená. Mám blbý řasy, dlouhý a rovný a tato řasenka mi je natočí, zvýrazní a je to rychlovky. Lancome řasenek už jsem měla pár, ale tady tato je jednoznačný vítěz. Teď už jenom přikoupit plné balení a budu šťastná jak malé děcko (jo fakt, pro mě je zázrak, když mi nějaká řasenka sedí) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u mě ta láska začala přesně takhle :) teď když si třeba jen o víkendu líčím oči a vezmu jinou řasenku, tak nadávám, že je blbá a nejde mi to s ní :)

      Vymazat
  5. Já Lancome řasenky miluju, jen tu jejich cenu ne:-D A téhle mám taky doma tu miniaturku, jen jsem se k vyzkoušení ještě nedostala, ale po dnešním článku už se moc těším;-) Ovšem ještě jeden přínos to pro mě má- jestli je Bi-facil jako YR, tak jsem ráda, že jsem si YR ještě nekoupila, protože jsem to měla taky v plánu. Pro mě je tento dvousložkový Bi-facil super na voděodolnou řasenku, tu ovšem nosím málokdy, ale klasickou s ním šmudlám dolů strašně dlouho a mám jí rozmazanou všude kolem očí, takže na odličování klasické ho fakt nesnáším/nemohu doporučit.

    OdpovědětVymazat
  6. no cena je vyloženě hnusná, ale kupovat jí někde po internetu bych si netroufla, protože se bojím, v jakým by přišla stavu. Co se odličovače týče, já musím mít jen tyhle dvousložkové, protože ty normální mi jednak nic neodlíčí a pak jak musím drhnout, tak mě pálí oči (a to ani nepoužívám nijak často voděodolné řasenky) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě stačí Biodermu jen přiložit a nemusím drhnout a nepálí to, naopak z toho dvousložkového mám pak ještě chvíli jakoby zamlžené vidění:-D

      Vymazat
    2. tak mě třeba z Biodermy pálí oči tak, že mám chuť si je vypíchnout :) na obličeji mi nevadí, ale jedině ty olejové odličovače na očích snesu a kupodivu ani zamlžené vidění nemám, i když o něm čtu často u někoho na blogu. prostě co oči, to jiný požadavek :)

      Vymazat
  7. kdyby stála o polovinu méně, tak o ní budu uvažovat :) takhle můžu pouze snít.

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá nádherně, ale můj nový kousek to nebude :(.

    OdpovědětVymazat
  9. ano, riasenky Lancome su standardne velmi dobre, ale mam jednu zasadnu vyhradu. neuveritelne rychlo vysychaju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám, že tahle mi nějaký čas vydrží!

      Vymazat
  10. upřimně si myslím že utrácet majlant za odličovače je naprosto zbytečná věc. makeup totiž dolu dostanete at už hned nebo za 2 minuty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jako majitelka super citlivých očí si dovolím nesouhlasit, já třeba nemůžu použít nějaký odličovač za dvacku, protože by mi upadly oči bolestí! a zastávám názor, že čím rychleji odlíčím oči, tím méně musím líčení dolů dřít a zadělávat si tak na vrásky...

      Vymazat
  11. Furt nevím, jestli do ní jít nebo ne. Mám své oblíbence mezi "levnými" řasenkami, se kterými jsem absolutně spokojená. Ale okolo téhle kroužím už asi rok, asi bych jí měla vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkus jí a v nejhorším zjistíš, že ti ty levnější stačí a nebudeš se muset dál trápit s otázkou, jestli tahle není náhodou lepší :) Než jsem zkusila tuhle, taky mi stačila řasenka od Maybelline a považovala jsem jí za vrchol :)

      Vymazat
  12. Na tuto riasenku pokukujem odkedy sa dostala do predaja..mala som od lancome hypnose drama a ta bola super, len celkom rychlo vyschla..tiez ako dior, paradna riasenky ale opat to vysychanie.. kazdopadne laka ma velmi..velmi :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. na tuhle řasenku mám zálusk, ale asi si taky někde nejdřív seženu miniaturu, abych věděla, jestli se to vyplatí dát za ní ty peníze :)

    OdpovědětVymazat
  14. ten tvar kartáčku je super, u "klasických" je to v koutcích trochu problém, takže možná zkusím

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)