čtvrtek 23. února 2012

Jak jsem navštívila Benefit Brow Bar

Ráda bych se dneska s vámi podělila o své zážitky z návštěvy Benefit Brow baru. Nevím jak moc jste seznámené s touto "vymožeností" ale kdyby náhodou někdo netušil, o co jde, tak ve vybraných Sephorách (seznam níže) můžete navštívit tento bar, kde vám upraví obočí. Úprava se týká jak barvení obočí, tak i voskové depilace nebo aplikace umělých řas. Já navštívila Brow bar na Hlavním nádraží, protože tam je největší a je tam největší klid. Osobně bych nešla třeba do Palladia nebo na Smíchov, kde jsou tuny lidí v obchodě a kde sedíte vlastně uprostřed prodejny a každý na vás čučí :) BB na hlavním nádraží je umístěný v horní části prodejny a je tam opravdu klid a nikdo kolem vás nekrouží. Chtěla jsem vám osobně všechno vyfotit, jak BB vypadá atd. ale bohužel jsem narazila na to, že v Sephoře je to prostě zakázané a nesmí se to. Takže fotky logicky pochází ze zahraničních BB, ale snažila jsem se je vybrat tak, aby odpovídaly české verzi. Jak jsem říkala, jelikož je na hlaváku BB největší je tam i velký prostor pro pořádnou výstavku výrobků, tak jako na fotce pod tímto textem.







Brow bar se nachází v těchto prodejnách Sephora v Praze:

- Hlavní nádraží
- Flóra
- Palladium
- Nový Smíchov

Když se usadíte takhle pěkně (foto níže) si slečna vyloží pomůcky na stoleček a vy se pak už jen usadíte na stoličku a za 15 minut odcházíte s bezvadným obočím. Barvení obočí mě upřímně tolik nezajímá, protože jsem se svojí přirozenou barvou spokojená. Co mě ale zaujalo byla vosková depilace obočí. A jelikož momentálně probíhá speciální akce na tuto úpravu (viz letáček níže) rozhodla jsem se toho využít a vyzkoušet jaké to je. Nejdřív vám obočí zafixují a kartáčkem upraví, poté přichází část nanášení vosku špachtličkami. Vosk vůbec nepálí, není čeho se bát. Navíc se nanáší po menších částech na obočí a tak následné trhnutí nebolí. Do 10 minut je to hotové a obočí je perfektně vytvarované. Pak vám slečna obočí ještě přetře dezinfekcí a chladícím gelem. Po depilaci je sice linie kolem obočí rudá, ale nemusíte se bát, všechno vám pak zamaskují korektorem i rozjasňovačem. Na dotek je kůže kolem obočí úžasně hladká a jemná! Takového efektu bych s pinzetou těžko docílila :) Dokonce se mi i líbilo, jak mi Benefit slečna lehce dobarvila obočí pomocí několika produktů (foto níže).



Pohled na stolek - nádoba ve které je vosk a pak v lahvičkách dezinfekce a různé gely.
 



(web)

Produkty, se kterými vám po depilaci obočí upraví a dokreslí.



Jeden z českých Brow barů-foto je z oficiálních fb stránek Benefitu


Když budete chtít, můžete si založit i svou kartu, kde vám bude konzultantka psát vaše návštěvy a tuším, že každá 10.návštěva je zdarma :)


Foto před - je to fakt nechutný, stydím se za to, jak to obočí vypadá, ale kdybych to nenechala trochu nepěstěné, nebyl by pak vidět ten rozdíl :)



Foto po návštěvě Brow Baru - údajně mám skvělý tvar obočí, který je přirozeně klenutý a dobře se tvaruje (říká se tomu prý americké obočí :) Vždycky mi mé obočí přišlo úplně blbé a to jak roste právě do špičky mi přišlo spíš jako handycap. Je milé zjistit, že je to právě naopak :)




Pokud budete mít narozeniny, tak se stačí prokázat dokladem a máte v tento den úpravu obočí zcela zdarma. Tuto akci lze využít dva dny před i po vašich narozeninách.




Na úpravu se nemusíte nijak extra předem objednávat. Nevím jak je to v jiných Sephorách, ale na Hl. nádraží tato služba funguje každý všední den od 11-19h. Vřele vám ho můžu doporučit, alespoň jednou si to vyzkoušet a porovnat výsledky oproti klasickému vytrhávání pinzetou. Benefit slečna byla moc milá, pěkně jsme si popovídaly a ještě jsem měla možnost si všechny Benefit výrobky pěkně osahat a vyzkoušet. Navíc mi perfektní obočí bez jediného chloupku (navíc) vydrželo přes týden a teď když chloupky pomalu dorůstají, jsou mnohem slabší a méně viditelné.


Zkoušely jste už také Brow bar?

23 komentářů:

  1. No výsledek se mi moc líbí :) a musím se přiznat možná to bude znít divně, ale já si svoje obočí nikdy neupravovala :D a popravdě myslím, že vypadá i celkem dobře :D ale zase by mě lákalo si ho nechat takhle hezky udělat, ale mám trochu strach jak bych pak vypadala :X

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. to je moc hezky, uz me tam nekolikrat lamali k tomu, at to zkusim, ale jsem stydlin. nerada na sebe nechavam sahat:) ale nechapu teda, ze se tam nemuze fotit, za takovou reklamu muzou byt jen radi.

    OdpovědětVymazat
  3. Já byla taky a jsem stejně spokojená. Jen bych chtěla doplnit tu narozeninovou akci, to "po" je hodně zavádějící. Je třeba se objednat nebo tam přijít vždy před nebo v den narozenin. Po už za to budete platit.

    BTW Ty jsi tu velkou kartu dostala celou domů? Tu mojí si tam nechali.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som v Brow Bare bola pred niekoľkými rokmi v Londýne v ich butiku, a bola to hrozná skúsenosť, čo sa výsledku týkalo. Vôbec som nebola spokojná, pokazili to čoho som im vyslovene kázala nedotýkať sa. Skoro som sa tam rozplakala, pretože mám obočie už aj tak dosť riedke a slečna mi ho stenšila viac než som chcela, oveľa viac. Nakoniec som to mala zadarmo aj s komplimentarnym balickom produktov ako "odskodnenie", ale ani to mi nepomohlo, lebo najblizisie mesiace som vyzerala ako debil (obocie mi rastie strasne pomaly), dala som si ostrihat ofinu a dodnes mam miestecko, kde mi obocie nerastie vobec :) Ale som rada, ze ty a vidim aj ine slecny maju pozitivne skusenosti, to mozno len ja som vtedy mala smolu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dania: mě slečna od Benefitu říkala, že jí by to vůbec nevadilo, naopak, ale že předpisy Sephory to zakazují pro všechny, takže tak

    Mína: na jejich facebooku je právě, že před i po narozeninách, takže to je převzatá informace :) Kartu mojí tam nechali a tohle jsem si vyžádala jen na focení :)

    Lucia: 100 lidí 100 zkušeností, ale jsem ráda, že jsem teda nedopadla jako ty, to bych se taky asi rozbrečela!

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem se na jejich FB také odvolávala, ale slečna mi vysvětlila, že je to zavádějící a že to tak není. Já byla na Floře a slečna řekla, že Bow Barová vizážistka tam není v neděli a pondělí, takže pokud by narozeniny vyšly na tyto dny, že se to dá posunout třeba na úterý, ale rozhodně to neznamená, že když mám narozky třeba 5. a přijdu 6., že nebudu platit.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mi roste obočí do špičky a vždycky mi to vadilo..ja čas vzít ho na milost:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Lákalo by mě to, ale trochu se i bojím, Mám světlé vlasy a ač hezký tvar obočí, není příliš husté a vytrhávám vlastně jen pár zbloudilých chloupků pod. No uvidím. Obočí mi naštěstí dorůstá rychle, jak jsem zjistila po jednom otřesném pubertálním pokusu, kdy se mi ho povedlo vyškubat skoro celé. Od té doby jsem z tenkého dokonale vyléčená a toužebně si přeju pořádné chlupaté tmavé obočí jako má modelka Natalia Vodianová.

    OdpovědětVymazat
  9. Mirko, tak jim to na FB napiš, ať se k tomu vyjádří, jak to teda je..;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Mína: jo, to dává smysl, ale napsala jsem to přesně jak to tam u nich mají :) ale chápu, že ta výjimka je právě kvůli dnům, kdy tam slečna není

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný článek a ten rozdíl jde hodně poznat. :) Já chci prozatím zkusit líčení u nás v Douglasu. Každopádně brow bar zní dobře a určitě časem vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  12. to zní skvěle, také už jsem o tom přemýšlela!asi jsi mě přesvědčila:)

    OdpovědětVymazat
  13. Docela se divím, že ti nedovolili fotit, jednou u nás v Sephoře probíhal Body painting a mohla jsem si modelky vyfotit i vevnitř kolikrát jsem chtěla :) Jinak BB mě moc zajímá, ale celkem se bojím jak bych dopadla :( Můžeš taky narazit na né zrovna šikovnou slečnu :(

    OdpovědětVymazat
  14. To jsem teda prošvihla,sakra, narozky jsem měla před týdnem :D

    OdpovědětVymazat
  15. Šla bych, ale v Brně není a do Prahy kvůli tomu asi nepojedu:-(

    OdpovědětVymazat
  16. parádně uprvené obočí ... závist :P

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Achjo, proč taky nejsem z Prahy..? :D Za pár dní narozky a krásně by se to hodilo :D :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem na ten brow bar taky už párkrát koukala, ale nějak jsem neměla důvěru! Ale u tebe se jim to teda fakt DOST povedlo!:-) Super:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak tohle mě nadchlo! Máme stejný tvar obočí... a tak krásně upravené, jak ho máš ty, bych ho taky chtěla! V pondělí mám čas a cestu přes hl. nádraží, tak to asi zkusím...když se jim to ale nepovede, tak se přijdu za trest vyplakat sem, jo? :-D
    A šla jsi tam nalíčená makeupem? A jak ta slečna vypadala? (abych věděla, zda se radovat předem, když ji tam uvidím)

    OdpovědětVymazat
  20. Mila: děkuju :)

    Markett: určitě plakat nebudeš :) já myslím, že tu slečnu poznáš, od Benefitu je tam jen jedna - tahle byla vysoká, štíhlá a pořád se usmívala :) není to moc dobrý popis, ale oni tě k ní nasměrují :)

    OdpovědětVymazat
  21. Markett: Já šla normálně nalíčená, ona ti ty oči pak znovu nalíčí a to začervenání zamaskuje :)

    OdpovědětVymazat
  22. Markett: přesně tak, přijdi normálně nalíčená :)

    OdpovědětVymazat
  23. začínám fakt závidět, že nebydlím v Praze. se tam máte jak královny:)) v Brně furt nic:((

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)