pondělí 20. února 2012

Got 2 B Shine styling spray a vlasové ozdoby

Got 2 b Shine styling spray je určený pro třpytivý lesk vlasů pro každodenní použití. A protože lesklých vlasů není nikdy dost, zatoužila jsem po tom, vyzkoušet nějaký takový výrobek. Zároveň mě zajímalo, jak se moje netolerantní vlasy popasují s něčím takovým a jestli mě nevytrestají za to, že si na ně dovolím něco nastříkat. Sprej jsem proto do vlasů stříkala s menší obavou, jestli do večera nebudou zplihlé, mastné a zralé na umytí. Naštěstí se tak nestalo a vlasy se jen krásně leskly. Nemyslím tím, že byste si do vlasů nastříkaly něco třpytivého, ale sprej vytvoří takový ten přirozený odlesk. Jsem moc ráda, že mi nezmastí vlasy a že mi udělá tak sympatickou službu. 



Musím ale podotknout, že sprej vám dodá jen lesk, nefunguje jako lak a nezafixuje vám účes.


Používat ho lze buď na vlhké vlasy předtím než je začnete upravovat nebo s ním přestříkat již hotový a suchý účes. Já ho tedy používám na suché vlasy a jen je trochu sprejem přestříkám.




A když máme vlasy pěkně lesklé a učesané, proč je ještě nepřizdobit nějakou tou okrasou. Poslední dobou jsem se nějak rozšoupla, protože ještě nedávno jsem vlastnila maximálně gumičky :)


Spin Pin jsou na první pohled jako dvě spirálky. Vytvoříte s nimi pěkný nedbalý drdol bez použití gumiček. Vemte vlasy jako byste chtěly vytvořit culík, vlasy zatočte a vytvořte na zátylku drdol. Vezměte první spirálku a otevřeným koncem jí našroubujte ze shora do drdolu. Druhou spirálku našroubujte proti té první ze spodu. Zní to možná složitě, ale je to velice snadné a na youtube je tuna návodů jak na to. Mám celkem dlouhé a husté vlasy a spirálky je v pohodě udrží. Líbí se mi nedbalý vzhled drdolu, který tím vytvoříte. Spirálky se prodávají ve verzi pro blondýny i brunety a já tyto sehnala v obchodu Claire´s tuším, že za něco kolem 190 korun.



Hair cuff jsou teď na každém rohu (i blogu). Strašně dlouho jsem něco takového chtěla a když dorazil do HM musela jsem ho mít :) Sklízím zatím celkem úspěch a všichni se ptají, co to v těch vlasech mám :) Prodává se stříbrná i zlatá barva, v HM za 99Kč. Tuším, že časem to dorazí i do ostatních obchodů a obchody typu GATE to okopčí a bude to za pár kaček :) Btw. když se bavíme o Gate taky jste si nemohly nevšimnout toho, jak okopíroval kolekci prstenů Topshopu? Nestíhám zírat :)



Nečekaně jsem v HM objevila i tuto podložku do vlasů. Asi vám nemusím vysvětlovat, jak se používá (droly, jaké nosí třeba baletky). Až vytvořím něco koukatelného, zkusím to i publikovat. Zatím vám musí stačit tohle :) Prodává se taktéž verze pro brunety i blondýny za 99Kč.



To by bylo z mé vlasové říše zatím vše. Taky jste neodolaly Hair cuffs mánii nebo vrtáte spirálky do svých drdolů?

27 komentářů:

  1. Okolo uvedeneho lesku chodim jak lvice v kleci uz nejakou dobu a stale jsem se neodvazila poridit se stejnymi obavami jako ty..... Tak ja to tedy zkusim, sefe ;-) Co se tyce hair cuff - samozrejmne jsem nemohla byt pozadu a koupila si ho ;-) Urcite vyzkousim i ta uvedena sroubovaci perka, neb to vypada dost dobre:-) Preji Ti hezky den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak dej pak vědět, jak jsi spokojená :) tobě taky pěkný den :)

      Vymazat
  2. no když mluvíš o kopírování v Gate, tak jsem tam včera byla a nestačila zírat. Okopírovali z HM kabelku akorát je v bílém. Jsou to takové ty půl kruhové jak vypadají jako velká kapsa, a ještě je dali o 100 kč dražší :D no prostě jedna báseň ... jinak děkuju za typ s těmi pružinkami, určitě si je dojdu koupit! Miluju nedbalé drdoly! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem také po dlouhé době zavítala do Gate a nestačila se dívat, když jsem se koukalala na moji okopírovnou košili z Reserverdu! A tady vidím, že to není jen jeden kus... :/

      Vymazat
  3. Musela jsem si vygooglit, jak vypadá to Hair cuff na vlasech a je to tedy super! Pokud to někde objevím, asi to koupím.

    Lesk na vlasy používám od Welly high hair a ten je perfektní.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty spirálky vidím poprvé.. tak se musím podívat, jak to funguje.. :) a hair cuff jsem chtěla taky, ale teď když to vidím všude tak už se mi do toho moc nechce :D :(

    OdpovědětVymazat
  5. Tak spiralky mam uz dlouho, ale zrovna vcera jsem si z HM odnesla to same - hair cuff i donutku=)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty spirálky vůbec neznám, ale zní to zajímavě :) Jinak já ten drdol nosím většinou jen v létě a dávám si do něj mamky starou podkolenku :D:D:D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. na Spin Pins se do Claire`s chystám už dlouho, ale to jsem ovšem nevěděla, že jsou za dvě stovky, to se mi dávat nechce :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ty Spin pin vypadají úžasně, koukala jsem na videa, to bych mohla zvládnout i já :D A prosím tě, když je vytahuješ, opravdu se ti do nich nezamotají vlasy a jdou vyndat v pohodě? Toho se bojím nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene vůbec se neboj. vlasy se nijak nezacuchají, vyšroubuješ to z vlasů úpně v pohodě :)

      Vymazat
  9. Ten toužím vyzkoušet už fakt dlouho, ale naposled jsem zkoušela Niveu pro lesk vlasů a měla jsem vlasy zmaštěné a zplihlé. Musím to vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  10. tie spiralky som si v Amerike nekupila, potom som si buchala hlavu, preco a kde ich zohnat..zachrana bola ebay:)...su super...a ten spraj som kedysi ovonala v drogerii, ale strasne som z neho citila alkohol? tak som ho tam radsej nechala...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Spin pins jsem si koupila s velkým nadšením a doma byla neskutečně zklamaná, protože mně to ve vlasech prostě nedrží :-( má je zhruba pod lopatky, nijak extrémně husté a prostě mi to ty vlasy nepobere. Jediná pomoc je přidělat to ještě asi tak 10 pinetkama, ale to už pak ten spin pin naprosto ztrácí smysl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám taky hodně vlasů a drží mi fakt dobře. vlasy vždycky ještě zatočím a pak až obmotám do drdolu a spirálky tam montuju úplně těsně u hlavy

      Vymazat
  12. Já mám od Nivey, ale přijde mi, že to nemá žádný efekt, možná někdy zkusím i tenhle :)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Lesk jsem měla už 2x a jsem s ním spokojená. Blbinky do vlasů ještě nemám, ale nejspíš pořídím, bez tak teď nic jiného než culíky a drdoly nenosím.

    OdpovědětVymazat
  14. opravdu by me zajimaly nejake kreace ze zminenych veci do vlasu :)

    OdpovědětVymazat
  15. GATE a ich kopírovanie rôznych vecí nie je nič nové. Keď som však asi 2 dni dozadu u nich uvidela spomínané prstienky z TopShopu, skoro ma prekotilo (upírske zuby...). Keby si ich spravili aspoň trošku po svojom ale oni vyzerali na vlas rovnako...
    Mš krásny blog ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) no, trochu moc okatě to kopírují, inspirace je značná :)

      Vymazat
  16. mám ráda spreje pro lesk vlasů. jeden mi akorát došel, tak teď žádný nemám, ale používám olej Mythic oil a po tom mám taky krásně lesklé vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  17. tie spiralky ma zaujali. lesk nemam ale mala som z tejto rady lak a ten vonal skvele a celkom dobre i drzal :)
    inak dneska som objavila v DM v Palladiu novy stojan Maybelline (musim sa podelit s niekym s podobnymi zalubami), nemaju tam sice este tie penove tvarenky ako teraz vysli v USA ale maju rady Fit Me i Instant Age Rewind, z ktorej som sa prave vcera snazila objednat korektor na ebayi, tak aka som bola dnes rada ked som ho tam zbadala :D a je tam este par veci, co som inde nevidela.
    ak to nie je ziadna novinka (iba asi pre mna :D) tak sorry za spam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě děkuju za tip :) uvítám ráda všechny tipy a i podněty kde co zajímavého sehnat :) až bude čas, skočím se na to podívat :)

      Vymazat
  18. Chci všechny ty fičurky :D Gumička je super, ale ještě jsem jí neviděla prodávat.. Lesk mám od Avonu a je super, ale nerada si patlám cokoli na vlasy, tak ho vlastně ani nepoužívám..

    OdpovědětVymazat
  19. Gumička :-) http://www.ebay.com/itm/New-Magic-Hair-Donut-Maker-Bun-Former-Hair-Styling-Tool-Soft-Band-Foundation-/250919513352?_trksid=m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D6492665550355007449

    OdpovědětVymazat
  20. Používám stejný lesk a jsem s ním maximálně spokojená, když chci aby moje vlasy vypadaly zdravě a leskle tak je to značka ideál :) Hair cuff jsem musela mít taky, ale ještě jsem ho v akci nezkoušela, jsem zvědavá na reakce okolí :) Na pomůcku k drdolu jsem se dívala taky, ale zdálo se mi že jde hrozně špatně roztáhnout a naomak mi to přišlo jako taková drátěnka :( Zkusím se spíš mrknout na e-bay :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)