pátek 3. února 2012

Gestil Wonder maska

Tuto masku na vlasy předchází její pověst. V kamenném obchodě jí neseženete a na první pohled vás asi ani neokouzlí svým obalem. Nicméně když se zeptáte svých známých nebo svého okolí, najde se někdo, kdo jí znát určitě bude. Řeč je o Gestil Wonder. Mě na ní nalákala jako první kolegyně v práci...pak kopa dalších lidí. 




No, tak pojďme na to pěkně od podlahy. Jak jsem říkala, masku běžně v drogerii nekoupíte, ale milion e-shopů s vlasovou kosmetikou jí má. Já jí kupovala v jednom, který má osobní odběr v Praze 8, což oceňuji nejvíce. Kdyby někdo vážně moc chtěl vědět název e-shopu, dejte mi to vědět v komentářích a já vám někde vyhrabu kontakt :)



Když si tohodle "drobečka" vážícího půl kila osobně vyzvednete, první co uděláte je, že otevřete a začnete zkoušet jak voní. No, za sebe řikám, že smrdí a to dost! Voní jako staré gely na vlasy smíchané s peroxidem. Chápu, že vůně jsou hodně subjektivní záležitost, ale kdykoliv jsem se někoho zeptala na jeho názor na tuhle masku, odpověď zněla: smrdí. No, takže vůní si mě určitě maska nezískala, to říkám rovnou. Dál se nabízí možnost hodnotit celé balení. O praktičnosti bysme se taky mohly přít, protože mám radši věci, které se odněkud vymačkávají nebo stříkají a nemusim do nich bořit své prsty. Obal samotný je pak kapitola sama pro sebe. Výrobce asi nikdy nečetl jediný marketingový průzkum a neví, že obal prodává. Oukej, beru, že to taky někoho nemusí zajímat, ale já někdy kupuju i na základě toho, jak moc jsem z obalu odvařená nebo dojatá a Gestil mě teda neposadil na zadek ani v této kategorii. Teď k jeho účinkům - maska je určená na poničené vlasy v důsledku barvení, trvalé nebo na vlasy se sklonem k padání. Ani jedním sice úplně netrpím, ale chtěla jsem mít uhlazenější vlasy a nějaký ten lesk taky není k zahození. Maska se nanáší na mokré vlasy a nechává se 3-5 minut působit. Doporučuji hodně dobře opláchnout, protože pokud tak neučiníte, druhý den budete mít splihlé a "mastné" vlasy.




Maska samotná je jako tekutější krém, né že by tekla, ale zase není taková, že když do ní zaboříte prst, tak se ani nerozestoupí. Prostě není hutná a na vlasy se nanáší pohodlně. Já po ní používám ještě kondicionér, abych trochu zamaskovala tu nepříjemnou vůni, kterou jsem z vlasů trochu cítila. Po uschnutí byly vlasy vážně uhlazenější, jemné a lesklé. Chtěla jsem se hlavně zbavit odstávajících a poletujících vlasů kolem pěšinky. Takže když se trochu snažím a dám si záležet (rozumějte, vezmu třeba žehličku na vlasy) tak je pak efekt celkem slušný a upravenější. Sama na sobě vidím, že není zas tolik co uhlazovat a maska by udělala mnohem viditelnější a wow efekt u někoho, kdo má vážně poničené vlasy od barvení nebo trvalé (případně má kudrnaté či krepaté vlasy). Věřím, že těmto uživatelkám vážně hodně pomůže a efekt bude ještě viditelnější. Za sebe jí doporučím všem, co mají poničené vlasy od barvení nebo máte kudrnaté a nepoddajné vlasy, to si pak budete asi chrochtat blahem :)


Kdyby někoho zajímalo složení - např. býčí míšní tekutina...



Nabízí se tedy otázka ohledně vašich zkušeností s touto maskou. Taky vám zrovna nevoní? Vyhladila vám vlasy podle vašich představ?

27 komentářů:

  1. Ja som ju nedávno domíňala a musím povedať, že je to najlepšia maska akú som kedy mala! Kupovala som ju na základe 1000 recenzií, kde všetky ženy vraveli aká je úžasná a teraz už patrím k nim aj ja. Ja si na vôňu príliš napotrpím, okrem toho mne dokonca celkom voňala :D Ale v každom prípade ju po vymytí nie je na vlasoch cítiť.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za recenzi :) Přesně tohle potřebuji a hned si ji nejspíš objednám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ze začátku mi také nevoněla, teď její vůni miluju :D A také jí můžu jen doporučit. Je úžasná. Vlasy mi hezky uhladila a po pravidelném používání je nemám krepaté :)

    OdpovědětVymazat
  4. Už si jí musím taky pořídit.. Slyšela jsem na ní jen samou chválu, tak ani nevím, proč jí ještě nemám na hlavě :)
    http://linysblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. kedze som o nej uz milion krat citala len same pozizitvne veci, tak na milion prvy krat som sa nechala prehovorit a prave som si ju objednala na nete :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak budu asi jedna z milionu komu neudělala tato maska nic, kromě toho smradu.. ten teda jsem na vlasech cítila i po usušení a vadil mi dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě taky vlasy smrdí po použití masky, proto používám ještě kondicionér, abych to převoněla :)

      Vymazat
    2. souhlasím..mě taky s vlasy neudělala nic...

      Vymazat
  7. Chystám se na ni, moje vlasy sice taky nejsou ve zrovna katastrofickém stavu, ale kdo by odolal, že. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně vůně nevadí :). Ale že bych si ji nějak užívala to fakt ne :D. Když jsem jí začala používat, měla jsem vlasy lesklé nádherně, až oči přecházely :D. A teď, když je potřebuju mít lesklé, ta maska už nefunguje :D. A to ji nepoužívám pravidelně, až poslední dobou jsem začla protože mám vlasy v šíleném stavu, asi tou zimou nebo nevím :(. Takže teď na ni nemám zas tak dobrej názor no :(.

    OdpovědětVymazat
  9. Já na ni pěju chválu, kudy chodím. Vlasy si barvím, každý den si je žehlím, foukám a poté, co jsem si svoji přírodní tmavě hnědou nechala odbarvit na platinovo, jsem měla vlasy jako z papíru. Až tahle maska mi je vrátila do kondice, a že jsem zkoušela snad všechno na světě. Jenom ten smrad je fakt strašnej, cítím ho i po foukání a při žehlení a vadí mi čím dál víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. věřím, že s hodně poničenými vlasy to udělá zázraky!

      Vymazat
  10. tato maska je uz v mojom wishliste, coskoro ju dufam budem mat aj ja doma :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jednu dobu mi vlasy dala do kupy, ale teď jsem našla náhradu- Kallos latte- má podlě mě stejné účinky, ale navíc úžasně voní po vanilce:)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Ta maska je super...smrdí, to jo, ale na zábaly a zničené vlasy je bezva.

    OdpovědětVymazat
  13. to je zvláštní.. napsala jsem ti tu sem k tomu dopoledne comment, dokonce jsme byla snad i první a on tu neni .. o_O to je záhada :D
    psala jsem o tom, že si tuhel masku kupuju v kamenném obchodě na Praze 1 tak kdybys pro ní nechtěla na Phu 8 tak ti povím, kde to je .. nevím kde bydlíš, jak by to pro tebe bylo lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ten komentář viděla jen na mailu, ale taky nevím, proč se tu neukázal. Pro mě je Praha 8 ideální a mám to kousek, ale jinak děkuju za tip, člověk nikdy neví, kdy mu nějaký obchod zruší :)

      Vymazat
    2. To DANIELA..mohla bych poprosit adresu toho kamenného obchodu na Praze 1? A za kolik si masku kupuješ..?

      Vymazat
    3. je to myslím v ulici Hradební, kousek od Palladia :)

      Vymazat
  14. Mně uhlazuje moc pěkně a na smrad jsem si zvykla a po uschnutí už ho necítím nebo nevnímám. A nejlepší je, když si ji nechám na hlavě třeba hodinu, to mám pak tak úžasně jemný vlasy, že si na ně musím pořád sahat a tím pádem se mi raz dva zmastí a můžu si mýt hlavu hned druhý den znova :-D

    OdpovědětVymazat
  15. nemám jí, ale slyšela jsem o ní a zrovna minulý týden na ní nějak padla řeč a kámoška mi říkala, že jí používá a že mi jí přinese od její kadeřnice :))) takže jsem na ní zvědavá!!

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Já za sebe musím říct, že jsem se té vůně bála, neboť ódy se na ni nepějí, ale já její vůni vnímám jako příjemnou, nevtíravou, rozhodně mi nesmrdí. POužívám jí každý den místo kondicionéru a jsem spokojená, vlasy mám odjakživa mastné, ale tato maska mi je nijak nezatěžuje, neplihnou a nemastí se nikterak více. Jsem spokojená.
    http://medunka-b.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Mají ji v drogerii Pemi přímo v Praze na Palmovce, menší balení 300ml. Mě maska zatím vyhovuje, mám lámavé suché konečky takže na zábaly do délek ideální:)

    OdpovědětVymazat
  18. Zdravim, kupovali ste si v posledni dobe Wonder ? Pouzivam ho 4roky a nyni jsem se vratila po mesici ze zahranici, objednala si wonder a prijde mi po pouziti naprosto s jinymi efekty. Ma jinou vuni, konzistenci, slozeni a presto slozeni na obalu je naprosto stejne. Jsem celkem zklamana, jelikoz pro me byl jeden z nejlepsich a ted je naprosto odlisny nez na jaky jsem byla zvykla.. Sice lepe voni, ale o to horsi regeneracni ucinky ma. Mate s tim podobne zkusenosti ?

    OdpovědětVymazat
  19. Já si jí tedy kupuju normálně u kadeřnice ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)