úterý 7. února 2012

Formula 10.0.6 face scrub

Značka Formula 10.0.6 asi není tak příliš masově známá, nebo možná jen pro mě byla celkem no name donedávna. Prodává se pouze v Sephoře a to ještě ne v každé. Jelikož jsem tento scrub sehnala ve výprodeji (jak jinak že :) něco mi říká, že navždy opouští brány tohoto obchodu. A následně mi to potvrdila i paní konzultantka. Ve výprodejovém stojanu jsem narazila téměř na celou řadu produktů a to za zlomek původní ceny (původní cena 300, ve slevě 100). A protože jsem četla celkem kladné ohlasy, zatoužila jsem něco vyzkoušet. Jdu možná už s křížkem po funuse a možná už si nic jiného nebudu moct v obchodě koupit, ale tak proč to i tak nezkusit.



Jelikož a protože stále toužím najít ten nejlepší peeling na obličej a stále se mi to nedaří, rozhodla jsem se právě pro One Smooth Operator pore cleansing face scrub. Nejen že se jmenuje jako můj oblíbený song ale navíc má i slušivý fialový obal.



Scrub není ani jemný ani úplně hrubý, takže něco mezi. Používám ho tak 3x týdně a nejvíc s ním "drhnu" nos, protože mám pocit, že černé tečky na něm snad i kempují! Co se mi líbí nejvíc, je jeho ovocná vůně! Hurá, konečně to někoho napadlo a nemusím se drhnout smradlavým hnusem ala YR nebo Amie (sorry hoši, ale fakt mi nevoníte). Černé tečky se pomalu a jistě pakují z mého nosu a třeba tak za měsíc bych mohla zas vypadat jako člověk :) Taky se mi moc líbí, že po jeho použití není obličej vysušený a stažený. To nemá Rendy ráda! Věřím, že časem najdu třeba ještě lepší peeling, který už začnu milovat a nedám ho z ruky! Formula je zatím takový lepší nadprůměr, ale já vím, že na mě čeká ještě někde nějaký jiný fešák. S Formulou si zatím zkrátím to čekání na něj. 



Jestli na něj ve výprodeji taky narazíte, doporučuji ho za ty malé peníze vyzkoušet. Určitě nebudete litovat. Tajně doufám, že se jednoho dne zase někde v obchodě objeví, protože jsem četla chválu i na jiné jejich produkty (zejména matující krémy a tonika). Tak se nechám překvapit...








Jsem jediná, kdo dlouhou dobu značku Formula 10.0.6 opomíjel a neměl chuť vyzkoušet?

15 komentářů:

  1. Já chci jejich masku Deep down detox!! Ale vsadím se, že až dojedu za necelé dva týdny do brněnské Sephory, tak už tam nic nebude, pokud ji vůbec měli :-/ Zkoušela jsem už různé masky, ale tahle mi přišla absolutně nejlepší -> po použití póry nádherně vyčištěné, pleť hebounká, jemná, žádné stahování a póry, jako kdybych nic nepoužila :-)
    *fňuk, fňuk*

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tonikum na problematickou pleť a nikdy víc!! Lihový ďábel v pěkné krabičce!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. s tím peelingem jsme na tom stejně - já hledám něco pořádně odrbávacího a nenacházím - takže to většinou řeším tak, že si do nějakého gelu (příp. trapně jemného peelingu) nasypu trochu cukru a drhnu tím ;))

    i když je fakt, že jeden skvělej jsem zkusila - mátový od lavery, měla jsem vzorek a byla úplně nadšená - jenže pak jsem zjistila, že vzorek nebyl tak úplně vzorek, protože oni to v ničem jiném, než těch blbejch pytlíkách, nemaj - a jeden stojí 75,- - takže za 100 ml 750,- - trochu drahé na můj vkus, resp. u takovéhle značky a navíc u peelingu to nejsem ochotná dát

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já hledám asi dokonalou kombinaci voňavého, přiměřeně drhnoucího peelingu, po kterém by byla pleť krásně čistá a hydratovaná :) ale asi to je utopie....

      Vymazat
    2. Ten meruňkovej freeman jsi zkoušela? Přijde mi, že jako jeden z mála je jakoby mastnější, tak zanechá pleť vláčnou a ne podrážděnou...A voní taky vcelku obstojně :)

      Tuhle značku vidím poprvý, ale jak bych tak řekla, tak v Brně beztak mají půlku z toho, co v Praze...chystám se tam zítra na akci 1+1, tak už se předem připravuju, že nepořídím, to co chci a odejdu leda tak nasraná :D

      Vymazat
  4. Já tu značku teda vůbec neznám a přiznám, že na pleťové peelingy si nijak zvlášť nepotrpím ... už nějaký ten pátek mám doma pomerančový od Bourjois a ten mi dalo by se říct vyhovuje, ale používám ho spíš příležitostně :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten jsem taky měla a mě zas voní jak čistič na WC :) se mnou je to těžký...

      Vymazat
  5. Sakra, taky sháním nějaký peeling co by byl dobrý na mojí pleť. :-// Akorát se dostanu do Prahy až 13. a to mám už nejspíš 100% smůlu, sakra :((

    OdpovědětVymazat
  6. Dneska si připadám jak nějaký spamer :-D Nejdříve ty s Formulou a pak ještě Plum s maskou :-D Už musím mlčet :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, chtěla jsem se zeptat, v jaké Sephoře jsi koupila ten peeling? chci tam vyslat kamarádku, měli je tam ještě, nebo jsi koupila poslední? Děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tenhle byl z Harfy, ale jestli tam ještě nějaké mají bohužel netuším

      Vymazat
  8. Taky jsem nad tím že si ho pořídím uvažovala .. a ted když čtu tu recenzi tak hrozně moc lituju že jsem tak neudělala .. musím se zajet podívat znovu, snad ho ješět nevyprodali

    OdpovědětVymazat
  9. měla jsme spadeno omrknout ten matující krém, viděla jsem ho v ELLE a docela mě zaujal, ale teda pokud tuhle značku v Sephoře ruší, tak to mě trošičku mrzí. ale jen trošičku - horší by bylo, kdybych si to oblíbila a PAK to zrušili.

    OdpovědětVymazat
  10. Nad touto značkou přemýšlím už dva roky, ale pořád jsem se k tomu nějak nedokopala :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)