čtvrtek 2. února 2012

Essence výprodej

Jak už určitě víte, v Rossmannu začal výprodej značek Essence i Catrice. Jelikož se zase po nějaké době obměňují kolekce, tak můžete sehnat vybrané produkty s velkou slevou. U stojanu Catrice mě nezaujala ani jedna věc. Výprodejové ceny jsou 59 Kč a celkově není ve výprodeji tolik věcí jako u Essence. Tam si vybrané produkty ve vybraných odstínech koupíte za 29 Kč. A kdo sleduje facebook, už moc dobře ví, čemu jsem neodolala. Výjimečně mám pro všechno racionální vysvětlení :)





- báječné lesky Stay with me mám prostě ráda a díky výprodeji jsem si alespoň koupila odstíny, které bych jinak asi ignorovala.


- profláknuté krémové linky na oči - sice ve fialové barvě, ale na oku to zatím podle všeho vypadá skoro jako černá. Samozřejmě sama musím vyzkoušet, co je pravda na jejich dobré pověsti


- řasenky - no, co čekat za necelých třicet káčé? jako povím vám to, až to ozkouším. Voděodolnou jsem chtěla záměrně, protože by mě zajímalo, jestli něco tak laciného může být i voděodolné :) a jestli bude, tak to bude senzace :)


- Diamond power shield je prostě jen obyč průhledný lak, lesk dodá stejný jako jeho kolega Better than gel nails (opravdu nevidím rozdíl) a prostě čirých laků není nikdy dost. Někdy vám povím, na co je používám...a nehty to zrovna nejsou...


- Nail polish remover pen beru jako praktickou záležitost, když lakuju, tak většinou v takovém zápalu, že lak mám až na zápěstí, takže proto to pero :)


- Nail hand care gloves jsou prostě jen obyčejné rukavice, které používám na noc, když si dávám vrstvu krému. Na těch se prostě nedá nic zkazit - další praktická záležitost


- a úplně poslední rudý lak z kolekce Legends of the sky, prostě se mi líbil, jiné vysvětlení pro to asi nemám. Měla jsem radost, že jsem ho tam tak viděla, protože všude jinde byl hned vyprodaný.








Určitě sledujete i zahraniční blogy, kde už teď můžete okoukat nové odstíny a nové produkty, např. zde. Bohužel po menším nedorozumění s majitelkou fotek jsem je odtranila, takže koho to zajímá, určitě si je dokáže i tak najít :)




Jinak množily se dotazy, kde jsem byla nakupovat, tak kdyby si to někdo ještě nepřečetl na fb. tak to byla jedna z drogerií na Budějovické. Jsou tam dvě kousek od sebe, tak v té vedle Lidlu. Řeknu vám, je to vražedná zóna - 2x Rossmann, 1x DM, Body Basics s 80% slevou, naproti MS se svýma dobrotama....Zamykám kartu a slibuju, že si fakt už nic nekoupím! Dlouho...A až všechno vyzkouším dám vám vědět své dojmy a dodám snad lepší fotky.




Tak jsem zvědavá, u kolika z vás si pak počtu o případných úlovcích a těm, co odolaly se klaním!  :)

43 komentářů:

  1. super veci, no u nás som včera bola v drogérke a zľavy ma moc nezaujali :)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem neodolala :D 4 kousky jsou doma a dnes jdu ještě jednou pro dvě věci. Zjistila jsem, jak jsou super, tak si je koupím do zásoby. Doufám, že tam ještě dneska budou

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, já na výprodeje nikdy nemám štěstí :((... :D

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten výprodej bude ve všech prodejnách, protože se mění kolekce, to není jako prodejna od prodejny :)

      Vymazat
    2. No to jo, ale já jsem většinou nemocná. Jako nyní mne zase chytla asi nějaká střevní chřipka. A když ne, tak tase nemám podmínky se do drogerky podívat. Potom tam zase někdy chodím opravdu nčasto, ale to moc slev, natož výprodej není :/... No, ale uvidímě, měla bych se asi příští týden vydat do DM :))

      www.teensmajdicka.blog.cz

      Vymazat
  4. Please remove my pictures! As I see you even removed the watermark from the first picture.
    Why don't you just ask for permission? I never denied such a request so far. This is so disappointing.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I am so sorry, but I used a source under the picture and I modify the first picture only because I want to show lip gloss without picture on your hand. It wasnt´s because of watermark. I am really sorry for this misunderstanding. If you want I´ll remove all pictures...

      Vymazat
  5. Taky mám ty fialový linky, s černýma jsem spokojená a fialovou miluju, tak jsem je musela mít. Ale ještě jsem je nevyzkoušela, snad budou aspoň trochu fialový :D a ještě jsem ulovila balzám na rty, který už mám podruhý, protože je hrozně příjemný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, mě přijdou vážně dost tmavý až do černa. Možná když se na tebe bude dívat někdo z blízka a bude svítit sluníčko, budou fialový :)

      Vymazat
  6. Díky za info, a já se zařekla že tři týdny nevkročím do Rossmanna :D. Není náhodou ten jeden lesk v odstínu I like cotton candy? Doufám, že ne, ten už mám, i ty fialový linky mám a teď si říkám, že jsem si je teď mohla koupit se slevou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím název odstínu, ale v té slevě jsou tyto dva plus jeden rudý :)

      Vymazat
  7. Vybrala si si veľmi pekné produkty a navyše v skvelých farbách! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé a nevíš do kdy by měl výprodej trvat??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. řekla bych, že do vyprodání zásob :)

      Vymazat
  9. Taky jsem se tam zastavila a koupila jsem si Lesk stay with me, rtěnku 03, řasenku jako ty, 2 stíny na oči, nálepky na nehty, lak ultra strong + make-up dream satin liquid od Maybelline ve slevě. Hrůza, :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsi mě uklidnila, že nejen já jsem to tam probrala :)

      Vymazat
    2. Ne to opravdu nejsi, ale divila jsem se kolik toho u nás je... Jsem z Kladna takže tam slečny asi moc nevnímají (naštěstí pro mě) :D

      Vymazat
    3. Kladno důvěrně znám, to je mé rodné město :) je fakt, že tam jsem většinou sehnala, co jsem potřebovala

      Vymazat
  10. na Budějovický jsem dnes viděla i ten set mini lesků na rty za 30 Kč, taštičku na věci na nehty.. :) zajímavý ceny, ale odolala jsem a koupila si jenom to, o čem jsem už déle přemýšlela a slevy přišly včas :)
    jinak na Budějovický - zadní Rosmann v podloubí, tam měli zatím snad všechno, někdy třeba jeden dva kusy, kromě řasenek :) ... a druhý Rosmann i Lidlu, tam už je to probrané více, ty pečující věci na nehty a nějaké odstríny laků už nejsou vůbec, ale řasenek měli ještě docela dost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, ten u Lidlu byl celkem prohrabaný a stály u něj fakt davy slečen, takže tam za pár dní nebude nic :)

      Vymazat
  11. to teda věřím, že ta zóna musí bejt vražedná :) ještě že to tam mám daleko a nikdy tam nejezdím :) ačkoliv pro mě je vražedné pouze vlézt do Palladia .. ono to stačí. a tomu se těžko vyhýbá, když mám školu za rohem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak Palladium je vražda pro mojí peněženku vždycky, teď tam dlouho nesmím :)

      Vymazat
  12. Myslíš, že budou slevky na essence i v dm?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, jestli tam mají celý Essence stojan, tak předpokládám,že jo :)

      Vymazat
    2. V DMku sú na Essence zľavy tiež, včera som si tam tiež kúpila krémove fialové linky a lesk na pery Stay with me. Díky moc za tip, Rendy. :)

      Vymazat
    3. Tak super :D Dneska vyrážím na meganákup essence :D

      Vymazat
    4. U nás v dm, kde mají stojan essence výprodej mají a všimla jsem si některých rozdílů mezi ním a rossmanem. V dm u nás mají ve slevě ten fixující pudr, zatím co v rossmanu ho dál vesele prodávají za 99,90Kč :D

      Vymazat
  13. Taky jsem byla nakupovat, tak se mrkni jestli chceš :) jinak já mám kousek od Budějovický doktora, takže ano, onu vražednou zónu znám :D

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem si zatím koupila jen ty fialový linky a řasenku, ale jestli to zítra přežiju v práci bez psychické újmy, půjdu se odměnit! Vůbec jsem nestihla prozkoumat jaké odstíny stínů a laků končí, protože se mnou byla v Rossmannu netrpělivá mamka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, nějaké ty s flitrama, celkem dost laků z péče (lesk, vyhlazení, výdrž laku na nehtu atd.) pár barevných, ale barevná škála docela slabá ale záleží, co se komu líbí :)

      Vymazat
  15. Wow, dojdu se jistě kouknout :). A ty linky mě hodně lákají :)
    Halley http://raspberry-halley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky holky, myslíte, že tyto výprodeje jsou teď i v jiným městech než Praha?
    A pak jsem se chtěla vetřít, nechcete někdo shopingovat v Praze společně, miluju prolízání obchodů a v Praze moc známých nemám, ráda bych našla kámošku na obchody, kafíčko apod. Tak co vy na to? Kdo se hlásí? :-) NicolkaF@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no samozřejmě nemůžu mluvit za jiná města, ale v Praze už určitě výprodej začal, ale měl by začít všude, protože se mění kolekce :)

      Vymazat
    2. Slevy jsou i mimo Prahu :-) A za sebe bych řekla, že tam určitě ulovíte víc věcí než v Praze :)

      Vymazat
  17. a jéje, to jsem chtěla šetřit :)))

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, tak jsem dneska popřála dětem hezký prázdniny a rychle naběhla do drogerie omrknout jak to vypadá v Rossmanovi:)
    Tak hlásím, že výprodej je i u nás na Vysočině (HB).
    Bylo toho zlevněno celkem dost, ale já nakonec odešla pouze se dvěmi baleními gelových linek - Berlin Rocks a I love NYC. Jedny už doma mám, (London Baby), jelikož spokojenost s nimi je opravdu velká, tak jsem neváhala.
    Váhala jsem ovšem nad leskem na rty, ale nakonec nic. No uvidím, jeslti tam ještě příští týden něco bude, tak možná...

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj
    včera jsem byla v rossmanu a dnes v dm, a v každém měli některé věci stejné v akci ale některé uplně jiné? třeba ty lesky byly v dm v akci všechny barvy,transparenční pudr a tak. To mě docela zaskočilo

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem byla zatím jen v DM kde mají taky slevy a po víkendu asi budu muset ještě zaskočit do Rossmanna :D

    OdpovědětVymazat
  21. Všetko vyzerá úžasne :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. Já se u stojanů zastavila, koukala a koukala a koukala.. A nakonec odešla s prázdnou od Essence :-D I když jsem i tak nechala v Rossmannovi pár korunek :-D Ale lákalo mě to, pořídit si něco :-D

    OdpovědětVymazat
  23. zajímavé, já byla v rossmanu 3.2. a žádné slevy jsem neviděla :-(

    OdpovědětVymazat
  24. Super úlovky Rendy! :) Já v pondělí byla u nás v DMku a měla jsem štěstí že jsem tam byla ráno, pěkně jsem si v klidu prohlédla všechno ve stojanu Essence a odnesla jsem si 6 výrobků celkově za 180Kč, u nás mají totiž každý kousek za 30Kč, takže vážně paráda :))

    OdpovědětVymazat
  25. Taky jsem neodolala a pořídila jsem si lesk stay with me, gelový linky, ale zelené a diamond power shield, ostatní zpevňovače, nadlaky apod. už u nás byly vybraný a stejně tak řasenky..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)