úterý 21. února 2012

Essence výprodej v akci

Essence věcí z výprodeje teď má hodně z vás asi plné šuplíky, takže nechci prudit zase s tím, co jste už viděly. Dneska vám chci spíš ukázat věci v reálu. Vybrala jsem věci, na kterých je něco málo k vidění (rukavice na spaní nebo průhledný lak to zrovna nejsou) a dokonce se pokoušela i nafocení na sobě.



Začnu řasenkama. No, upřímně jsou obě spíš propadák, protože ta voděodolná samozřejmě ve vodě neobstojí a rozteče se vám až za krk a ta druhá vám žádný objem nepřidá. Obě jsou dost suché, těžko říct, jestli je to vina nenechavým pipinek, co musí všechno otvírat a zkoušet a neznají nápis tester, nebo jsou suché ze své podstaty. Nechtělo se mi ani fotit jejich kartáčky, jak moc mě otrávily a beztak už budou stejně vyprodané a nikdo o nich už nikdy neuslyší :) Já vím, co jsem za ty peníze chtěla. Vlastně je zázrak, že mají vůbec kartáčky a alespoň nějakou barvu uvnitř. Nevadí, maminka je velice nenáročný spotřebitel a nové řasenky jistě ráda uvítá...



Lesky na rty Stay with me patří podle mě k tomu nejlepšímu, co kdy Essence vyprodukoval. Myslím samozřejmě stálou kolekci a nepočítám limitky. Odstín My favourite Milkshake jsem si koupila už 3x a to je u mě co říct! Když jsem narazila na tyto dva ve výprodeji neváhala jsem ani minutu. I když odstíny se zdají celkem divoké, na rtech jsou vážně pěkné a ani ne tolik řvavé, záleží kolik vrstev nanesete. Pro mě jsou lepivé tak akorát a na rtech jsou strašně příjemné. Už ani neřeším ten jejich debilní aplikátor a užívám si je.



I like cotton candy je taková borůvková barva šmrncnutá s růžovou. Možná bych v ní v určitém úhlu viděla i fialovou, záleží na vašem pohledu. Sociologové tomu říkají paradigma, já tomu říkám můj lesklý favorit. Trendsetter je trochu divočejší barva, taková fuchsiová. Když jí natřete v silné vrstvě je to na denní nošení trochu moc, ale na večer proč ne. Nevím proč, ale přijde mi, že oproti druhému odstínu má horší kvalitu a není tak krémová a tolik nekryje. U Essence se často stává, že co kus, to jiná kvalita a tento lesk to pěkně demonstruje. Aplikátorem nanést barvu rovnoměrně po celých rtech je trochu fuška a skoro bych si někdy vzala i štěteček. 









Lesk I like cotton candy na rtech - kvalitu omluvte



Tyto gelové oční linky vychvaloval na české bloggerské scéně snad každý. Já na linky moc nejsem a uměla bych bez nich žít (bez těch v kelímku). V 90% svého kosmetického počínání používám linky v tužce, které mi přijdou rychlejší a praktičtější. Podobné kelímkové linky používám jen když mám na líčení dost času a chci se trochu zmalovat. Jakou jsou fajn, líbí se mi jemná konzistence, se kterou se linka dobře vykresluje. Ale že by držely nehnutě na oku celý den, to bohužel nesouhlasím, na víčko se mi obtiskly stejně po nějaké době a jejich odličování není taky nic jednoduchýho. Takže příště se bez nich asi v pohodě obejdu a dál zůstanu jak konzerva u svých tužek :)





Slečně, které linky takhle rozrýpala a nechala v regálu (a já samozřejmě poté koupila) přeji infekci po celém těle a pokud možno i trvalé následky ve formě ošklivých pupenů na obličeji za to, že dělá takovou prasárnu! Vám všem co to děláte a uvidím vás u toho v drogerii fakt vynadám a pošlu do patřičných míst, protože je to hnusné, nehygienické a neetické! A samozřejmě vám přeju, abyste si pokaždé koupily jetý lesk, nalomenou rtěnku a infikovanou řasenku. Pro případné rýpaly dodávám, že takhle jeté byly všechny kalíšky linek a to i ty za plnou cenu!






Linky jsou na oku celkem tmavé, z dálky by asi nikdo nepoznal, že jsou fialové, ale jejich barva se mi moc líbí. Pokusila jsem se je zachytit i na oku, ale jako vždy je to těžký podprůměr (začnu asi hledat svého dvorního fotografa s kvalitní výbavou :)




Jedním z odstínů, který se vyprodává je i Love me. Mám prostě ráda všechno co se blýská a třpytí a tak za 29 kaček proč ho nezkusit, že? Na první pohled se stín tváří fakt nádherně třpytivě (obal hlásá nápis - sparkling effect) ale ta nejvíc třpytivá vrstvička se po prvním použití ošoupe. Ne že by pak stín nebyl dost třpytivý, to samozřejmě je, ale ta použitá část stínů je už mnohem méně třpytivá a ty největší třpytky jsou jen na povrchu. No, nijak mě to nepřekvapilo, přijde mi, že tohle dělají snad všechny stíny od Essence s podobným finishem. Tento odstín je i dobře pigmentovaný a barva je fakt sytá, což se nedá říct o všechno mono stínech Essence. Takže na večerní líčení je to značka ideál a stín používám na celé víčko jako podklad pro ostatní výraznější stíny. Nepráší, dobře se nanáší a s bází drží naprosto bez problémů celý den. 





Tento lak mě trochu zklamal. Na první pohled mě zaujala jeho barva, mám ráda přesně takové odstíny červené, ale to je tak všechno. Lakování s ním byla tragédie a jeho schnutí a výdrž taky. Nevím proč, ale ty menší laky od Essence mi vyhovují a tyto větší balení nikdy. Nevím čím je to způsobené, ale ten štěteček mi přijde na prd. Takže ve výsledku jsem lak měla všude jen ne tam kde bych ho chtěla mít, tím že strašně špatně schnul jsem do něj několikrát omylem rýpla a když se druhý den oprýskal na několika nehtech sám od sebe hned jsem ho odlakovala a hodila na dno šuplíku!







A co se týče zbytku nákupu, který jste viděli v předchozím výprodejovém postu, tak ten je v pořádku. Rukavice, odlakovací tužka i podkladový lak plní svou funkci jak mají, ale fotit je znovu mi přišlo zbytečné :)


No, a teď se pochlubte, co zklamalo vás z podobného výprodeje? Taky vám nějaká moc milá slečna rozrýpala něco, co jste si koupily? Taky byste jim za to sekali ruce? :) 

31 komentářů:

  1. Koukni na můj blog, psala jsem o tom taky. A měla jsem rozrýpané přesně ty samé linky :D. Už mě to štve. A taky jsem si koupila stíny z Balerina Backstage s pěkným otiskem prstíčku.... Ach jo :D

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, ja mam lesk odtien berry me! nikdy by som si tento odtien nekupila sama, ale dostala som ho, a je perfektny, ci uz odtien alebo kvalita.
    cely tyzden rozmyslam ci si mam kupit aj dalsie, no a stale neviem.. :) Ten favourite milkshake aj farbi, ci nie?
    Inak, ja som tym stetcom nadsena, neviem preco sa nikomu nepaci, podla mna je najlepsi :) Vejs

    OdpovědětVymazat
  3. jo jo ..linky byly rozrýpané asi všude jak tak koukám, i ty moje :))

    http://newlifeaccepted.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Promiň,že trochu OT.
    Včera jsem byla v Douglasu, a už tam zas dlouho nepůjdu. Nic mi nedali, prý musím donést krém od Biothermu, jsem i ukazovala na tu stránku v časopisu, že to tam přímo nepíšou, ale oni, že to musí být krém od nich. Já nemám takovou povahu, abych se tam s nima dohadovala...

    OdpovědětVymazat
  5. no nějaký výprodej jsem stihla :D ale lesky moc nepoužívám :) spíše rtěnky a u očních linek mi vadilo že byli rozrýpané :D takže nejsi sama :D jinak essence mám ráda, tyto oční stíny vlastním taky a musím s tebou ve všem souhlasit! :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Někteří lidi vážně nemyslí... taky jsem už kolikrát narazila na "použité" výrobky v regálech a dycky mě to pěkně namíchne :D řasenky jsem ukořistila taky a jsem s nimi taky nespokojená, lesky musím vážně vychválit, přemýšlím že se dnes stavím ještě pro jeden (aspoň) :), stíny mám taky ty samé a s těma jsem spokojená a co se týče gelových linek tak na ty nedám dopustit, mě vydrží celý den (a klidně i celou noc) úplně bez problémů :)

    OdpovědětVymazat
  7. Debilní aplikátor u lesku mě pobavil :D ten lesk je supr, s tím souhlasím, já ho mám v odstínu berry me, protože jiný už neměli, ale jsem moc spokojená :) A fakt se mi líbí ty stíny, ale ty už teda bohužel asi taky neseženu :(

    OdpovědětVymazat
  8. Gelovky mám Catrice, mám je asi půl roku, drží jako přibitý, neobtiskávají se a rozrejpaný byly taky. Jo a nechápu, kde ty výprodeje furt berete. V Brně jsou už 14 dní prázdný regály

    OdpovědětVymazat
  9. To už mají ve výrpodeji i limitku Legends of the sky? :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj,
    koupila jsem také I love cotton candy a barva je super, i výdrž, docela bych řekla, že možná předčí některé drahé značkové co vlastním,barva je na mých rtech spíše fialová:)
    Jinak linky mám ve třech odstínech a drží mi perfektně celý den!!! Nevím jak to, ale jo, takže za mě obrovská spokojenost. Také je monetáolně používám každý den, tak je ám v oblibě:)
    Zkusila jsem za 30 Kč i hnědou řasenku, což barva hnědá pěkná, ale je tak vyschlá, jak kdyby ji už někdo půl roku používal:(

    OdpovědětVymazat
  11. ja som kupila presne tak isto rozrypane linky.. neviem co tym baby sleduju...
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  12. No já se přiznám, že jsem pak nakonec taky neodolala a nakoupila něco :D takže mám oranžovou řasenku ta mě hrozně moc překvapila za ty peníze je výborná!!!Fakt jsem mile překvapena až jí dodělám koupím si nejspíš další :) Jinak ten lesk mám také už konečně, ale na mě zbyl úplně takový ten nejtmavší odstín (název teď nevím) v obalu vypadá hodně divoce, ale na rtech spíš vytvoří takový hezky černý/šťavnatý rty :) takže v pohodě, ale mám v plánu si koupit i nějaký růžový odstín, protože mi taky vyhovuje a dokonce i ten aplikátor mi vůbec nevadí :) příjemná změna!

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám své nákupy z výprodeje zdokumentované na blogu :) Do mých gelových očních linek bohužel taky nějaká slečna měla potřebu otisknout svůj prst a stejně jak jak píšeš ty, tak i u nás byly rozrýpané úplně všechny linky, co byly vystavené (a to jsem navštívila 2 Rossmanny) :(

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. absolutv: My favourite milkshake nebarví nijak výrazně, taková decentní růžová barva :)

    OdpovědětVymazat
  15. S těma linkama mě taky doslova ser*. Linky jsem si tam kupovala dvakrát a ani jednou se mi nepodařilo najít ty, kde nenbyl obtisklý prst. Hrozný prostě

    OdpovědětVymazat
  16. lenda: a v jakém Douglasu jsi byla? mě teda neřekli ani slovo a navíc na tom letáčku není uvedeno jaký krém přinést! to bych se s nima i hádala, protože vím, že ty prodavačky jsou mrchy a chtějí si to nechat pro sebe a každého odpálkují

    OdpovědětVymazat
  17. Tak já jsem s linkama měla štěstí :). V našem DMku je měli po čtyřech a vždy jedny nerozpatlaný, jinak je to to nejhorší co lidi můžou dělat. Překousnu, když se kouknou na řasenku o kterou stojí a poté si jí (v nejlepším) případě vezmou, ale šahat do linek mi přijde jako ta největší hnusárna :(.

    OdpovědětVymazat
  18. Ten odstín Love me mi taky vyhovuje, ale přesně jak píšeš, jen ta první vrstvička je pořádně třpytkatá. A lesky, to je samozřejmost .:)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Ty gelový linky jsou náhodou perfektní, drží mi nehnutě celý den! A na jejich odlíčení doporučuju odličovací olej Saloos, ten je parádní!
    Bohužel, rozrýpaný linky nejsou nic nenormálního :/ Před třemi měsíci jsem si kupovala černý, byly tam asi patery a všechny více či méně rýplý; ve výprodeji jsem brala fialový a to samý... ://
    Já zas na druhou stranu moc nemám ráda lesk Stay with me, i když ho všichni chválí.. Po pěti minutách je ze rtů pryč :(

    http://svetpodles.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Na gelové linky jsem četla samé pozitivní recenze, ale nevím. Mám zlaté od Elfu a "žmolkují se", nanášení tím pádem nic moc. Asi mám možná špatný kus. Já si ve výprodeji nic nekoupila - na stíny od Essence mám nejspíš alergii, laků tolik nepotřebuji a akorát jsem si koupila ze zimní limitky lesk na rty a třpytky a s obojím se tedy spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Lesk ma láka, ale s riasenkou a linkou nemám pekný vzťah :-/
    Inak som si dnes u stojanu Essence všimla nejaké novinky, samotný stojan je zoradený inak napr. všetky štetce sú pri sebe a pod. a medzi novinkami je penová tvárenka, duo maskary a volume prášku, nové makeupy a pod :)

    OdpovědětVymazat
  22. jsem bílá vrána (nečekaně :D), páč ja od essence doma nemám jedinou věc ... ale chci zkusit právě ty gelové linky, prý jsou super - hlavně je tedy chci porovnat s gelovýma od MAC, které používám už léta (do té doby jsem používala tekuté, ale gelové jsou prostě mnohem lepší na aplikaci).

    Jinak mě tak napadlo - nejsou ty linky tak rozrýpané z výroby, když to je v každém balení? ta dírka vypadá jak po něčem ostrém a tenkém a upřímně mě moc nenapadá, čím bych takovou dírku běžně udělala .. neřeknu, kdyby to byl otisk prstu nebo nehtu, ale takhle mi to přijde divné ..

    OdpovědětVymazat
  23. Černá Moora: byla jsem svědkem, že si jednou slečna vytáhla svůj štěteček a začala se takhle v drogerii líčit! takže já to tipuju na štěteček nebo nějaké dřívko, nebo fakt nevím, ale každopádně otisk prstu tam nebyl :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ja som radšej na tie výpredaje ani nešla, pretože sa mi zdá, že ma tá kozmetika zavalí..a hlavne sa mi nič nemíňa..je mi to lúto. Povedala som si, že dokiaľ neminiem aspoň 10 výrobkov nič nebude! Možno okrem jedných pastelových tieňov, ale to je všetko :-)
    A teda dotyčnej slečne rýpacej prajem do bodky to, čo si napísala!

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. Ty pizdičky, co lezou do výrobků, bych mlátila stejně, jako výrobce, kteří nejsou schopní zavést ochranné folie, jako to dělá např. Yves Rocher. Všimly jste si někdy? Má přes výrobky potažené průhledným obalem.
    Mám dojem, že i dermacol měl takto zajištěn druh make-upu s korektorem ve víčku. Bohužel si nejsem jistá, zda i ty ostatní.
    Největší problém je koupit si nepolámané a neolezlé tužky. Sakra výrobci dělejte s tím něco. Ty nány se asi nezmění :/

    OdpovědětVymazat
  26. essence musím někdy zkusit. Já si tedy vždycky ověřím jestli kupuji neotevřené balení, ale naštvalo by mě to teda.

    OdpovědětVymazat
  27. Dnes som si zbehla kúpiť svoje prvé gélové linky, ale vybrala som si tie od Catrice. Samozrejme, už boli vrchnáky pozvoľňované a každá jedna rozrýpaná. Nakoniec som našla jednu, čo ešte otvorená nebola, tak som sa tešila ako malé decko.. A prišla som domov a nakoniec som zistila, že som si namiesto čiernej kúpila hnedú, ach jaj :)

    OdpovědětVymazat
  28. ach jo, nevím co se stalo, ale nejdou mi komentovat jednotlivé komentáře, máte někdo taky takový problém?

    OdpovědětVymazat
  29. jsem ti chtěla odpovědět, že s tou, co si vytáhla vlastní štěteček, si mě dost pobavila, ale taky mi ta odpověď nejde - asi se jim na bloggeru něco rozbilo (každopádně, mně třeba to nové forum nefunguju na vlastním blogu vůbec a důvod už jsem přestala řešit ;), prostě mám tu šablonu moc upravenou a předělávat to kvůli tomu nebudu)

    OdpovědětVymazat
  30. já si ten lesk právě kvůli aplikátoru nekoupila ani za těch 25 kč nebo kolik no, úplně mě to odradilo! :))

    jinak já mám taky upravenou šablonu tak,že to odpovídání na jednotlivé komentáře nefunguje (kódovaly jsme to s kamarádkou ještě předtím, než tahle možnost vůbec byla) a tak mě to nejde..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)