středa 15. února 2012

Co mě v poslední době zaujalo

Můj oblíbený čumilský přehled toho, na co jsem v poslední době narazila v drogeriích a parfumeriích a co se mi líbilo nebo mě zaujalo.



Tak za prvné je to pěnový make-up Dream Nude Airfoam od Maybelline. Velice se mi líbí, že si na obličej nanášíte vážně pěnu. Co jsem ho tam v drogerii zkoušela, trochu mi vadilo, že na jedno stříknutí vyletí celkem dost pěny, takže by mě upřímně zajímalo, jak dlouho make-up vydrží. Jinak konzistence je velice příjemná, krytí mi přišlo takové střední, tak uvidíme, jestli někdy budu mít příležitost ho vyzkoušet i doma.

                                                             

V parfumeriích kroužím jak sup kolem nových jarních kolekcí a nejradši bych si koupila všechno. Bohužel ale nekradu ani nemám sponzora, takže se jen dál budu dívat :) I když přece jen jsem u jednoho kousku neodolala a koupila si ho, čtenáři na facebooku už ví o co jde :)
Takže nejvíc platonicky miluju oční stíny Dior. Ach ty barvy, ach ten dezén :) 




                                                 

A pak celou jarní kolekci Chanel v čele s jejich tvářenkami...






Co mě dále zaujalo je nová řasenka Outrageous volume od Sephory. Nezaujala mě ani tak řasenka samotná, jako mohutná promo akce. Málem jsem zakopla o obří maketu této řasenky, kterou teď mají snad v každé prodejně, nemluvě o tom, že jí každá prodavačka nosí na krku. Taky se mi líbí obal řasenky, ale kartáček nepatří mezi mé oblíbené, protože mám radši ty klasické. Ale tak věřím, že spousta z vás má takové kartáčky ráda, takže malá inspirace pro vás :)






Kdo sleduje české fan stránky Benefitu, jistě nepřehlédnul, že dorazil nový bronzující set s líčením Cabana Glama. Je v zářivé žluté barvě a celkově na mě působí strašně pozitivně a sympaticky. Paletka obsahuje trio očních stínů, mini bronzující pudr Hoola, podkladový Some kind of gorgeous a růžový gel Posietint. No, co vám budu povídat, taky bych si ho hned koupila :) V Sephoře si ho už taky můžete osahat a pokochat se.








Nová kolekce rtěnek od MUFE je na stojanu tak krásně vyskládaná, že vybízí k vyzkoušení když projdete kolem. Sice jsem to přesně počítala, ale tak 20 odstínů v kolekci bude určitě. Určitě bych si dokázala vybrat! Máte někdo zkušenosti se rtěnkami od MUFE?








Rimmel Wake me up make-up se mi strašně líbí díky svému obalu. Nicméně jsem odolala a nepořídila si ho. Možná někdy a určitě v létě, protože make-up není moc krycí a je spíš takový lehoučký. Každopádně jsem ho v Praze objevila za 129Kč místo obligátních rádoby slev za 199Kč. Jo a taky se vám zdá, že se jednotlivé odstíny příliš od sebe neliší? Btw. taky se mi líbí, že MUFE plánuje uvedení fosforeskující řady líčení Fluo Night!














A nakonec ještě malé info ohledně akcí v Sephoře, jelikož se mě na to často ptáte. Zjišťuji, že co prodejna, tak trochu jiný přístup i informace. Akce 1+1 na výrobky Sephora měla původně trvat až do Valentýna, nicméně včera jsem zjistila, že již neplatí a je nová akce 1+1 na zlevněné zboží - paletky stínů, kazetky s parfémy, vánoční kolekce atd. Takže si teď za poloviční cenu můžete pořídit třeba tuto obří paletku (nebo spíš kufřík) s 84 lesky, 96 očními stíny, 1 bronzerem, 4 tvářenkami, řasenkou, 6 očními linkami, aplikátory a 2 tužkami na oči. Více kvalitnějších fotek brzy. 



Kdyby měl někdo z vás zájem si paletku koupit napůl s někým, podívejte se ke mě na facebook a tam se klidně poptejte, protože jsme to se slečnama včera řešily, tak klidně pište :)





Zaujalo vás něco z dnešního výcucu? Nebo vám můžu začít závidět, že něco z výše zmíněných samy vlastníte? :)

22 komentářů:

  1. Mufe rouge intense jsou jedny z nejlepších krémových rtěnek co znám. Napíšu o nich asi článek. Taky mi vyhovuje mi jejich vanilková prafemace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě napiš, já na ně mám taky zálusk.

      Vymazat
    2. Piš piš! To mě velmi zajímá!

      Jinak ty MUFE rtěnky mě zaujaly asi nejvíc a + ještě tvářenka Chanel je nááádherná, ale jaksi mi momentálně nepasuje do rozpočtu, potřebuju tolik věcí :)

      Ještě že aspoň ty Dior paletky mě nelákaj, to nejsou moje barvy :)

      Vymazat
  2. Ta paletka je úžasná! A rtěnky mají super odstíny, hlavně oranžová:)

    OdpovědětVymazat
  3. na tu pěnu jsem taky koukala, vystříklo mi hrozně moc pěny a nevěděla co s tím dělat doma. Ale podle mého názoru to mají vymyšlené tak že stačí jedno zmáčknutí a stačí to na celý obličej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no mě to vymyšlené moc nepřišlo, protože to co mi na jedno stříknutí vyletělo na ruku bylo tak na tři obličeje :)

      Vymazat
    2. Presne, tiež keď som v obchode skúsila tester, tak mi prišlo, že by sme sa s tým aj tri namazali :D a to som len trošku stlačila, reku však chcem len farbu pozrieť, keby som chcela skúsiť viac odtieňov, tak to už nemám ani kde striekať. Striekla som si ten nasvetlejší a farba bola hrozná, neviem si predstaviť, kto bude kupovať tie tmavšie :)

      Vymazat
  4. Ta Sephora řasenka má fakt zajímavej obal, ale já tyhle štětečky taky nemám ráda, takže zůstanu věrná klasice :-)

    OdpovědětVymazat
  5. sephora na SVK nie je, takže ide toto stále mimo mňa .. :(
    ale fascinuje ma jarná kolekcia Guerlain, tiež hľadám sponzora :D manžel totižto moje nadšenie nezdiela :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že nejsem jediná na koho ten make-up vystříkl :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Koukam,ze mame uplne stejne choutky :D

    Po paletce stinu Dior koukam uz strasne dlouho a porad je mi lito za ni dat tolik penez :-/ Ten airfome od maybelline se mi libi kvuli neobvykle konzistenci ale co se tyce recenzi, prijde mi ze kazdy rika, ze to vlastne vubec nekryje, tak nevim...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, tolik peněz za to :) no, jako ten nápad opravdové pěny jako make-upu se mi líbí, ale nedovedu si představit, že ho používám denně a půlku jedné dávky otřu do kapesníku, protože je toho na jedno stříknutí prostě moc :)

      Vymazat
  8. Pokud toužíš po tom make-upu, tak na FB stránce Maybelline je soutěž o něj a o One by One ;) Je to teda hra a hrozná debilita, ale třeba se zadaří! ;)

    http://linysblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Já moc nedoporučuju ten wake me up - málo kryje, moc nedrží a aspoň na mně je celkem dost rozjasňující, takže pudr nutný i v zimě, natož v létě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já měla vzoreček z časopisu a je fakt, že to krytí nic moc a obecně si musím dávat pudr skoro na každý make-up, protože se mi rychle mastí obličej, takže bych byla akorát zas zpruzená, že se pudruju každou chvíli :) Navíc mi trochu vadí ten výběr odstínů, skoro jsem mezi nimi neviděla rozdíl

      Vymazat
  10. ja som zase rada, ze mam Wake Me Up od Rimmelu - prave preto, ze malo kryje, aj ked s mojim typom pleti volia zeny skor krycie a matujuce makeupy...
    kazdy je na nieco ine... ale ja si ho len mozem pochvalit a ak je niekto podobneho zmyslania a chutok ako ja, tak ho ku kupe popostrcim...

    http://rianasbeautybox.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak určitě je spousta slečen, které mají pěknou pleť a nepotřebují vrstvy make-upu. Já sem holt už stará a opuchlá a potřebuju pořádné krytí :) A závidím všem, kterým stačí jen něco lehkého

      Vymazat
  11. No ten make-up od Maybelline se mi líbil hned jak jsem ho viděla v reklamě, ale nebyla jsem teď v drogerii takže jsem ho ještě živě neviděla ...
    Jinak tvářenky Chanel achhhhh :))))))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Ten Maybelline jsem zkoušela v obchodě a vystříkla toho strašná hromada, přesně jak říkáš, tak na tři obličeje a ne na jeden :-D
    Wake me up od Rimmelu jsem měla dva vzorečky a skvěle mi vyhovoval odstínem a krásně mě rozzářil a taky docela dobře kryl, takže je to asi člověk od člověka :-)
    Po té řasence se se kouknu, zrovna mi dochází, tak uvidím :-)
    Takové palety mě vždycky strašně lákaly.. Doufám, že si jednou nějakou pořídím :-)

    OdpovědětVymazat
  13. ten rimmel make-up je celkem dobrý, měla jsem vzoreček a dobře držel na pleti, nedělal masku, byl lehký.. :) a kryl tak akorát, s korektorem to bylo pak úplně super ;)

    mimochodem... jéééé ten chanel :)) ta tvářenka..

    OdpovědětVymazat
  14. no, ten maybelline makeup!!!!!! videla jsem ho v nejaky drogerii, rikam si novinka, zkusim nejaky odstin si napatlat na ruku... zmackla jsem ten aplikátor a z lahvičky vystříkla tak polovina obsahu, měla jsem to nejen na ruce, ale i na kabátu a ve vlasech XDDDDDD takže za mě rozhodné NE, nemíním s tím každej den bojovat :D

    OdpovědětVymazat
  15. Sice dost opožděně, ale přece. Pěnový makeup testuju už druhý měsíc. Krytí je vcelku uchazející, a množství bych se taky nebála, protože jakmile se dostane na pleť mírně se rozpouští. Výdrž není zrovna oslňující. Parfemace docela příjemná. Hodně vysušuje, což pro mě už tak s dost suchou pletí není vhodné, hodně tedy šupinkuje. Ale v porovnání s jinými makeupy je v celku za tu cenu ucházející. (U nás je to tuším že 269 Kč) Chystám se na ten Wake me up, ale mám trochu strach z odstínu (jsem naprostá bledule) Tak uvidíme :) D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)