úterý 28. února 2012

China Glaze trio

Novinky v mé lakovací sbírce jste už dávno viděly v miš maš postu, dneska vám je ukážu trochu víc z blízka. Laky jsem kupovala v e-shopu, který má i osobní odběr v Praze. Docela mě překvapila příznivá cena, nevím proč jsem žila v haluzi, že jsou stejně drahé jako třeba O.P.I na českém trhu. Takže cenové rozmezí tohoto tria bylo od 40-120 Kč. Barvy nejsou sice pro mě typické a dlouho jsem sebe vnitřně přesvědčovala, že takové barvy bych měla nechat mladším ročníkům i jinému ročnímu období ale pak jsem je tak pěkně viděla pohromadě a zamilovala si je!



Nemůžu si pomoct, ale nejvíc se mi líbí takhle pohromadě spolu a to klidně i na nehtech. Všechny dobře drží a neolupují se ani na konečcích nehtů, jak to bývá u mě zvykem. A schnou taky dobře a celkem i rychle.



Hráškově zelený Entourage má v sobě jemný shimmer, který ale na nehtu není nijak vidět (což mi vyhovuje). Kryje dobře, dvě vrstvy bohatě postačí a výdrž je taky výborná. Jeho svěží zelená barvě mi evokuje jaro, takže už aby tady bylo!




Four leaf clover je takový zvláštní odstín. Takhle se tváří zeleně, na nehtech je víc tyrkysový. Možná to dělá jen světlo nebo jsem už vážně slepá a přepracovaná, ale trochu modré v ní prostě je :) Plně kryje ve dvou vrstvách i když je trochu vodovější.


Odstín Sexy in the city se mi líbí asi úplně nejvíc. Nechci se pouštět do rozboru, jaká je to vlastně barva, protože já v ní vidím jak modrou tak tyrkysovou. Obsahuje jemný shimmer, který na sluníčku krásně září. Kryje Taktéž dobře ve dvou vrstvách ale co mi trochu vadí, že smrdí. O mnoho více, než jeho dva kolegové. Někde jsem četla, že je to jeho složením, které se trochu liší od jiných odstínů. Ale to je tak jediný nedostatek, který jsem našla. Představuju si, jak ležím někde na pláži a koukám se na ten krásný odstín a pak si jdu zaplavat do moře. Jestli předchozí odstíny připomínají jaro, tak tenhle mi každopádně připomíná letní dovolenou někde v tropech.



Někdo už na to v nějakém článku poukazoval, ale tento odstín laku má na své lahvičce místo 14ml napsáno 18,5ml. Nejsem teda sama, ale jestli časem zjistím, že jsem si v tom e-shopu koupila fake, tak budu velice zklamaná. Nemůžu vyřknout bůhvíjaké soudy, když tohle je prví várka laků této značky a víc jich na porovnání nemám, ale třeba mi to někdo z vás zkušenějších poví a poučí mě :)




Ukázka laků v reálném prostředí :)



Asi nemá cenu ptát se vás na to jestli tyhle laky samy máte a používáte, protože by mi většina z vás řekla, že ať se jdu se 3 kouskama bodnout, protože jich samy máte plný šuplík :) Tak mě spíš zasvěťte do China Glaze světa a poraďte jaké odstíny bych si měla pořídit a které podle vás stojí za prd :)

18 komentářů:

  1. ja nemám ani jeden... tiež som si myslela že majú cenu ako opi laky... hm len či posielaju na slovensko...

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se moc líbí...krásné barvy.

    OdpovědětVymazat
  3. já od nich žádný lak nemám, ale jak tak koukám, mají moc krásné barvy!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky nemám žádný, protože jsem si myslela, že jsou drahé (tak jsem se na ně raději ani nekoukala, aby mi to nebylo líto :D). Ty tvoje barvičky jsou jednoduše úžasné, mám dojem, že jsem ti dvě z nich vychvalovala už minule ;).

    http://svetpodles.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Tie sú neuveriteľné tie farby ...ach jo

    OdpovědětVymazat
  6. Není to fake, jen starší lak a ty mají na lahvičce údaj 18,5ml, ačkoli jsou lahvičky stejně velké jako ty 14ml. Tady už to řešila třeba Markétka http://rayonnera.blogspot.com/2012/02/china-glaze-fake.html

    OdpovědětVymazat
  7. viennettka: výborně, děkuji, doufala jsem, že mi to někdo objasní :)

    OdpovědětVymazat
  8. 100% to není fake, už jsem na jiným blogu odkazovala na fotky Scrangie. toto je nějaká starší kolekce tuším a prostě tam je 18,5, nevím proč, asi error :)

    Jinak co se týče odstínů, tak China není moje oblíbená značka a kupuju tam jen barvy, který se mě fakt jooo hodně líbí. Doporučuju určitě Ahoy, Emerald sparkle a neonky z kolekce Poolside :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé koukám, že už mě Peťa předběhla :) Tak aspoň si můžeš jen tento poznatek potvrdit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky protvrzuji že je origo.

    Já mám naopak Chinu moc ráda, za tu cenu jsou to moc pěkné laky, jen štěteček občas zlobí. Mají zajímavé kolekce rozmanitých barev a seženeš v podstatě cokoliv.

    U barev hodně záleží hodně na tom jaké laky máš ráda
    Moji oblíbenci jsou Bogie, Stella, Cords, Thunderbird, Midnight Mission, Urban Nights.
    Z kolekci jsou mé oblíbené Rodeo Diva, Retro Diva a Vintage vixen.

    OdpovědětVymazat
  11. Můžu se ještě zeptat, odkud jsi objednávala?

    OdpovědětVymazat
  12. China Glaze- Sexy in the city --> úžasná barva!! ;)

    http://gabyy-sweet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. S: odkaz na e-shop je hned na začátku článku :)

    OdpovědětVymazat
  14. takovéhle laky můžu :) moc pěkné! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Promiň, splývají mi ty barvy O:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Sex in the city vypadá dokonale !! ♥

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. U ChG se nemas sanci splest! ;-) Ahoy!, Strawberry Fields, Mrs. Claus, pelican Grey a mohla bych jmenovat jeste hodinu ;-) Fakt nejlepsi znacka laku ever! ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)