středa 29. února 2012

Cheap vs. expensive II

Dlouhou dobu jsem pátrala, čím bych mohla přispět do pokračování článku cheap vs. expensive. Postupně se rýsovalo pár podobností ať už značných či méně viditelných. Uvidíme, jestli se vám to bude líbit i tentokrát.


První srovnání jsem tak trochu nakousla už nedávno v článku o řasence Doll Eye od Lancomu. Jedná se o dvousložkové odličovače na oči. Za sebe říkám, že kromě parfemace v nich rozdíl není ani náhodou, takže kdyby měl někdo rád Bi-Facil od Lancome a nechtěl za něj platit pokaždé 900Kč, nechť vyzkouší tento od Yves Rocher za 200Kč, který ve slevě seženete i za polovinu. Ámen!








Často se nabízí srovnání očního stínu Essence Mystic Lemon s rozjasňovačem NARS Albatross. Jelikož vlastním jen Mystic Lemon a od Nars mám jen Hungry Heart duo (hodně podobné jako Albatross) našla jsem vám originální fotku na internetu. Přidám své srovnání, ale jinak souhlasím s tím, že odstín je vážně hodně, hodně podobný.








Mé srovnávací fotky: oba jsou to zlatavé rozjasňovače. Někdo oční stín Mystic Lemon používá i na tváře. Já osobně teda jen na rozjasnění pod obočí. Jinak výdrž se tolik porovnávat nedá, NARS u mě jasně vede!








Vlevo NARS, vedle něj Essence





U očních stínů se nabízí velké množství variant a proto se dvojníci nacházejí snáze. Jelikož jsem si oblíbila oční stín z limitované kolekce od Catrice, který už nikdy neseženu a který pomalu a jistě dochází, chtěla jsem najít nějaký podobný se stejným efektem. Skoro dvojníka jsem našla v Sephoře. Sice jsem za levný našla naopak dražší, ale tak co se dá dělat :)




Nejsem slepá a vidím v nich jistý barevný rozdíl, nicméně na očích to není tolik výrazné jako na ruce. Hlavní byl decentní béžový odstín se zlatým třpytem.


Vlevo Catrice - My Home Is My Sand Castle, vedle Sephora Golden Girl No.50











U laků na nehty se nabízí asi tak milion srovnání. Jelikož jsem si oblíbila rudý odstín laku O.P.I Cajun Shrimp byla jsem mile překvapená, když jsem si jednoho dne nalakovala Mini coloramu v odstínu Urban Coral a nepoznala mezi nimi rozdíl. Určitě by se dal najít ještě mnohem identičtější náhradník, ale jsem s tímhle docela spokojená. Co se výdrže týče, o chlup lépe je na tom O.P.I.



Na první pohled hodně podobné štětce. Na druhý pohled zjistíte, že jeden je ze Sephory asi za 200 Kč a druhý z Háemka za 29 Kč. Na kvalitu štětců se vedou hovory neustále a každému prostě stačí a vyhovuje něco jiného. Já používám oba dva a upřímně, kdybyste mi zakryly loga, nepoznám, který je který. Tohle srovnání je spíš pro slečny, které nemají nekonečné rozpočty na kosmetickou výbavu a chtějí mít něco lepšího, než pěnový aplikátor. Oba štětečky jsou stejně kvalitní, nepelichá ani jeden a stíny se s nimi nanáší dobře.








Při pohledu na oba krémy na ruce mě napadá, že se někdo z Lidlu byl inspirovat v drogerii. Vůně obou krémů se taky nápadně podobá, ale ta od Nivei není tak "umělohmotná". Kvalitou vede Nivea, ale tak Cien se dá taky v pohodě používat a třeba do práce na stůl bohatě stačí :) Cenový rozdíl je celkem značný - Cien 25Kč a Nivea 75 Kč.






Další odpozorovaný a ozkoušený duplikát jsem našla v oblasti péče o tělo. Tyto dva produkty jsou svou vůní hodně podobné až téměř totožné. Nejde moc srovnávat účinky, protože Olivová Indulona je na ruce a jasmínové tělové mléko Dermacol na tělo. Nicméně pokud vám voní jedno či druhé, věřte, že vůně je vážně skoro totožná jen Indulona je levnější.




A úplně poslední srovnání tří odstínů laků na nehty. Ještě se o tomto triu více dočtete brzy, takže zatím nebudu předbíhat a jen vám ukážu tyto podle mě velice podobné odstíny.








No, tak třeba někdo z vás teď pár kaček ušetří a za ně si koupí zas něco jiného a užitečného :)

26 komentářů:

  1. Výborné, ďakujeme, viac takýchto článkov! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mystic Lemon, Cien kremik aj Gabriellu Salvete mam, tak super, aspon viem, ze sa nemusim vooobec pozerat po inych veciach :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně jsi to shrnula :-)
    Co se týče toho odličovače, měla jsem teď vzorek toho nového s chrpou, co bude od března jako novinka a byl strašný,pálil a to nemám citlivé oči :-(
    A ten lak od Salvete 141 jsem měla, ale moc se mi nelíbila jeho barva, už ani nevím, proč jsem si ho kupovala :-D
    Štětců mám docela dost a třeba takový od Essence na pudr je mnohem lepší a příjemnější než profesionálka od Oriflame, kterou mám taky doma (není sice špatná, ale ani nic moc), a srovnatelný je s mojí kolekcí od Pupy, oba jsou strašně příjemné, jen ten Essence o dost levnější :-)

    OdpovědětVymazat
  4. na Mystic Lemon sjem úplně zapomněla!děkuju za připomenutí :-) a vůbec, zase článek shrnující zajímavé tipy.... překvapil mě ten štětec z HM... to byla nějaká akce? abych pravdu řekla, tak regály s kosmetikou procházím častěji než s oblečením a nikdy jsem tam štěetce enviděla (Olomouc).... možná že ten sortiment ani u nás není... no každopádně, těch 29 korun je trvalá cena, nebo sleva?

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavý článek, víc takových :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný článek :) Štětců mám sice dost, ale ten z HMka mě zaujal :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Budu se muset podívat po té olivové Induloně, protože vůni toho Dermacolu naprosto zbožňuju :-)

    OdpovědětVymazat
  8. na štětce na líčení koukám pořád a neustále :D a stále kupuju nové a nové :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. stranecka: v Olomouci v Olympii je mají, jen musíš trochu pohledat :-) pokaždé, když tam jdu, tak ty štětce mají v jiném stojanu a většinou bývají úplně dole vespodu :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, super srovnání, ten odličovač z YR taky mám a je to jeden z mých neojblíbenějších odličovačů na oči:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Super článek, taky si myslím, že každá věc mají svojí levnou alternativu. Snad jen u make-upu se tolik nevyplatí šetřit, jinak lze vše nahradit.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak přesně na ten lak od Gabriella Salvete jsem koukala v pondělí, že je snad fakt úplně stejný jako můj oblíbený It's my year od OPI! Takže se těším na podrobnější článek! :)
    Jinak koukám, že budu muset asi konečně vyzkoušet ten odličovat co stále vychvaluješ od YR :)) Já jsem kdysi měla ten obyč né dvoufázovej a co si pamatuju tak jsem snad byla spokojená :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Cien krém mi leží v práci na stole a je v pohodě. Lak od GS mám taktéž a je jeden z mých oblíbených, i kdy pomalu mi začíná houstnout. :-(

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkný a rozhodně užitečný článek! Mně se tedy osobně moc líbí oční stíny od Sephory. :) Mám bohužel špatnou zprávu ohledně toho dvoufázového odličovače od YR, má končit a bude nahrazen jiným - ten dvoufázový není, ale měl by být prý dost podobný (informaci mám od prodavaček přímo z YR, ke kterým se tyto informace dostávají přímo z centrály). Tohle mi u YR vadí, zruší oblíbené výrobky a nahradí je jinými. To mi takhle udělali s pudrem z řady Yria - nádherné balení se štětcem, který nepelíchal a byl tak akorát měkký a pudr mě podle mě ucházející výdrž, jen ta cena byla vyšší...
    P.S. Omlouvám se za tak dlouhý komentář. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Veronika: ještě že mám v zásobě tak 10 balení toho odličovače :) tajně jsem doufala, že ta změna se bude týkat jen balení a ne rovnou celého výrobku, ach jo, doufám, že ho nezruší úplně, protože to by byl můj konec :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak ty stetce na oci z HM uz bohuzel podrazily, ted jsou za 99 Kc, coz uz tak lakave neni. Ale souhlasim, ze je fajn. A catrice stiny mam taky, neopadavaji ti z nich trpytky? Mam s tim docela problem=(

    OdpovědětVymazat
  17. A jeste jedna vec=) To Dermacol telove mleko ve dvou vunich (belgicka cokolada i jasmin) je ted prilohou k casopisu Marianne.

    OdpovědětVymazat
  18. Talka: jo, vidíš! to jsem úplně zapomněla dodat, s tím časopisem :) hlavně že mi leží na stole :) no taky jsem právě koukala, že jsem ho koupila tak levně a teď už jsem ho viděla dražší. Jinak s těmi Catrice problém nemám, neopadává, ale s tou Sephorou je to někdy horší, ta opadává mnohem víc :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tyhle články miluju!! Moc pěkné:) Na mém blogu probíhá giveawy, kdyby ses chtěla zúčastnit:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/2012/02/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělý článek! Rozhodně sem teď musím chodit častěji :)

    http://living-in-curliness.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. Jéé škoda že u nás v HM nemají tolik kosmetiky.. štětec bych si hned koupila! :) A závidím Ti, takové kosmetiky bych taky chtěla mít a vyzkoušet..! :D

    OdpovědětVymazat
  22. super clanek!!!to prvni asi i zkusim:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. Škoda toho štětce z H&M. Chodila jsem na něj koukat po většinu loňského roku , vlastně vůbec netuším, proč jsem ho nekoupila. No a když jsem se nakonec rozhodla, měli ho za 99 Kč a mají stále :-/ Holt kdo zaváhá...
    Jo a na to srovnání laků se těším. Tahle barva se mi líbí! Už jsem po tom GS chtěla ve stojanu několikrát sáhnout... ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  24. Tyhle typy článků jsou super! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)