sobota 25. února 2012

Biotherm

Konečně jsem stihla nějakou dobu používat jeden z dárků k narozeninám - sadu tonika a čističe pleti od Biotherm. Na to, jak jsem nadšená z jejich balzámu na rty, jsem momentálně zklamaná z obou těchto přípravků.











Hydra-mineral lotion toning water má sice pěkný obal i krásnou svěží vůni, nicméně z jejích účinků jsem si na zadek nesedla. Při čištění pleti vatový tamponek trochu drhnul a nebylo to moc příjemné. Navíc jsem měla lehce vysušený pocit a obličej byl takový, no prostě to nebylo ono. Jsem zvyklá na milovanou Biodermu a to je úplně jiné kafe! Na obličeji není nijak cítit, kdežto Biotherm si s mým obličej moc nesedl. Nechci říct, že by tonikum bylo tak strašně špatné, jen nesedlo mému typu pleti a určitě si asi v budoucnu nic z této řady nepořídím.




Hydra-mineral cleanser toning mousse mi nepřijde ani trochu jako pěna. Spíš pasta nebo prostě čistící krém. Nejen že při mytí obličeje nedokáže odstranit většinu make-upu a nečistot, ještě navíc jsem měla obličej dost vysušený a napnutý. Takže nevím, proč je nazývána jako hydra-mineral. Po jeho použití jsem musela ještě obličej dočistit, což sice dělám vždy u všech přípravků, nicméně po použití tohoto čističe bylo ještě hodně co odstraňovat!







Oba tyto přípravky mě sice svým způsobem zklamaly a čekala jsem asi něco úplně jiného, nicméně však na tuto značku nechci definitivně zanevřít, protože například jejich krémy (ty ovocné) jsou mi sympatické a když jsem měla možnost je vyzkoušet, tak jsem byla spokojená. Možná mi jen nesedla tato konkrétní řada (i když je určená pro normální a smíšenou pleť). Ale zase na druhou stranu vím, co si příště kupovat určitě nemám :)


Máte zkušenost s výrobky od Biotherm? Příliš často se s nimi nesetkávám ani na jiných blozích, takže by mě zajímal názor dalších lidí.

6 komentářů:

  1. no ty jo.... mám teď něco od této firmy na cestě, těšim se jak malá, ale teda tohle mě trošku uvedlo do rozpaků. děkuji za recenzi, koukám že micelárka od biodermy nemá konkurenci ani u tebe:D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám vyzkoušený jenom krémík Skin Ergetic, a ten je moc fajn, má super konzistenci i vůni a na obličeji je příjemný. Jiné věci bohužel, ale třeba časem ;-)
    Verunka, www.udvouverunek.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem z toho byla zklamaná, dostala jsem někde mini-výrobky, tak jsem se na ně těšila a teda za ty peníze bych si velké balení nekoupila.

    Spíš průměr nebo horší průměr.

    OdpovědětVymazat
  4. Na čističe od Biotherm jsem byla sama zvědavá, už delší dobu uvažuji o tom růžovém sete pro suchou pleť, po této recenzi jsi ale nejsem tak docela jistá...Od této značky mám makeup a ten je skvělý, zamýšlím na něj recenzi, protože je to jeden z nejlepších makeupů co jsem kdy měla...

    OdpovědětVymazat
  5. Color Beam: to nemá, vážně je to velký rozdíl, ale prostě každý máme jiné nároky a někdy by byl třeba z téhle sady nadšený :)

    Tipy-pro-krasu: tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama :)

    Levandule: nechci nikoho vyloženě odrazovat, třeba by ti vyhovoval, zkus si říct o vzorečky v obchodě a uvidíš sama :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kupovala jsem si v německu asi za 12 eur balení s mini výrobky ze stejné řady a spokojená moc nejsem. Pleťová voda mi hodně svírá obličej, čistcí krém s částečkami mi opět svírá obličej a hodně vysušuje a krém používám jen, když cítím, že mám mastný obličej a potřebuji hydratci (je gelový, obdobná konzistence jako gelový krém od Clinique, ale ten je podle mě lepší). Plné balení bych si nekoupila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)