středa 8. února 2012

Bioderma zelená řada

Jestli si ještě pamatujete, tak k narozeninám jsem dostala duo výrobků ze zelené řady od Biodermy. Na podzim probíhala akce a k micelárním vodám byly přibalené různé produkty ze stejné řady. Já dostala jako dárek navíc sérum stahující póry.







Sérum na póry jsem neměla už ani nepamatuju. A přitom mám pocit, že nemám rozšířené póry, ale přímo krátery :) Když už jsem našla něco na eliminaci černých teček, tak proč už konečně nezatočit i s rozšířenýma pórama, že? 


Výrobce říká, že

Sérum zlepšuje vzhled pokožky, její struktura se stává jemnější, hladší, jasnější, póry se sáhnou a jsou méně viditelné. Přípravek je jemně parfémovaný, hypoalergenní a nekomedogenní (neucpává póry). Čistí pokožku a antioxidanty zachovávají její přirozený lesk. Příjemně se vstřebává a nanáší. 


Tak teď něco přímo ode mě:
Naprosto souhlasím s jemnou parfemací i dobrým vstřebáním a nanášením. Pod make-up není vůbec problém sérum používat. Používám ho ráno na vyčištěnou pleť před nanesením denního krému. Na pleti vytvoří takový jemný film, zmatní ji a jemně póry stáhne. Samozřejmě vám rozšířené póry nijak nevygumuje a jako zázrakem nenechá zmizet, ale prostě je zmenší a pak se nestane, že by vám do nich třeba zalézal make-up. Úplně náhodou jsem ale objevila jednu výhodu a funkci séra, o které se nikde nedočtete. Sérum zesvětlí skvrny na obličeji. Mám na mysli když máte třeba zarudlé místo na obličeji. Já to zjistila tím, že jsem ráno měla na obličeji trochu otlačený polštář a místo bylo trochu zarudlé. Sérum jsem nanesla jako každý den a po chvílí koukám, že kus skvrny, který jsem natřela je pryč a obličej má svojí původní barvu! Takže jsem tak nechápavě koukala a v duchu si říkala, že teď už se nemusím občas bělit Visinem :) Nevím jaká látka v séru to způsobuje, ale tahle vlastnost se mi líbí snad ještě víc, než to stahování pórů :)


Použití: aplikujte jednou nebo dvakrát denně na očištěnou a osušenou pokožku. Je vhodný jako základ pod make-up.




Jako milovnice klasické růžové Biodermy jsem byla trochu zvědavá, co se mnou udělá použití této zelené z řady pro mastnou pleť.


Výrobce uvádí, že:


Roztok Sébium H2O zabraňuje nadměrné tvorbě mazu. Neucpává póry. 
Je neparfémovaný, nekomedogenní, bez alkoholu, bez barviv. 
Neobsahuje mýdlo. 



Nemůžu souhlasit s tím, že je voda neparfémovaná, protože mě prostě příjemně voní. Klasická růžová nevoní opravdu nijak, ale tato prostě jemně voní a tím se mi zalíbila o něco více, než ta růžová. Jsem na ty vůně prostě ujetá :) Jinak ale nevidím žádný jiný rozdíl. Pleť je stále dobře vyčištěná a jemná po použití, nepne ani se nevysouší. Na oči bych jí teda nepoužívala, ale tak já obecně nechápu nikoho, kdo používá micelárky na odličování  očí. Mě by prostě upadly oči i po Biodermě :) Takže moje resumé je takové, že zelená řada je stejně dobrá jako růžová, vy s mastnou či smíšenou pletí se jí vůbec nebojte, odměnou vám bude navíc jako bonus jemná vůně!




Za sebe říkám velké ano a doporučuji vám oba výrobky! Dvojnásobně pro všechny s mastnou a smíšenou pletí :) Používá někdo z vás také zelenou řadu? Nebo jedete jen po růžové? :)




PS: oba výrobky jsem dostala jako dárek k narozeninám, nepatří do skupiny darovaných výrobků e-shopem, se kterým spolupracuji :)

28 komentářů:

  1. Já ji na oči používám :D Asi je to divný, ale všechno mě štipe ale miceralky ne.

    OdpovědětVymazat
  2. A copak, že je ta věc, která se ti postarala o černé tečky? Taky se s nima teď peru :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loreal Perfect Clean s tím odnímatelným polštářkem na čistění (mám ten oranžový). Nevím jestli to způsobuje jen to čištění tím kartáčkem nebo i samotný výrobek, ale mě to pomáhá :)

      Vymazat
    2. a kedy vidno nejaky ucinok? aj hned po prvom pouziti?

      http://rianasbeautybox.blogspot.com

      Vymazat
  3. Já se přiznám, že když mám na očích více než řasenku, tak si je taky odličuju růžovou micelárkou od Biodermy :-D mám doma jejich 100ml verzi a přijde mi, že není na odličování nic jiného. Stačí pár tahů a je to dole, bez štípání a podráždění :-)
    Zato Cils od Maybelline je strašný, používám ho tak na odlíčení, když mám jen trochu řasenky, pak to jde. Protože jinak je na.. A ještě mě po něm pálí oči :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem asi hříčka přírody, ale prostě ani růžovou Biodermu na oči používat nemůžu, na obličej je to v pohodě, ale hned jak zabrousím k očím, je to špatný

      Vymazat
  4. A čím si teda odličuješ oči? Tím YR odličovačem? A k tématu - tuhle vodu jsem ještě nikdy neměla, ale určitě ji chci vyzkoušet. A sérum jsem měla a byla jsem s ním moc spokojená, udržovalo mi póry stažené po dlouhou dobu, asi si ho koupím znovu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, jen tím odličovačem od YR, Biodermu jsem zkoušela několikrát i na oči a pálely mě tak, že jsem myslela, že oslepnu :)

      Vymazat
  5. Micelárka byla jako dárek k séru a né naopak, ne? :) Jinak až dopatlám matující krém Ryor, chystám se na matující zelenou Biodermu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no k micelárce byl vždycky zabalený dárek, ale jestli to bylo naopak nevím, to je jedno, prostě cena byla jako za samotnou micelárku :)

      Vymazat
  6. já používám hydratační řadu (modrá) je úžasná, ale potřebuju čistící masku, tak to sáhnu do zelené, z růžové nemám zatím nic, ale chystám se na vyzkoušení micerálky

    OdpovědětVymazat
  7. jj s visine jsem si to přečetla v krásné tváři..

    OdpovědětVymazat
  8. Zelená řada je super :) Já už jí používám nějaký ten pátek a jsem moc spokojená! Sice mi moc nesedl ten AKN krém (pálilo mě po něm hrozně obočí, když se mi ho tam trošku dostalo) jinak byl dalo by se říct dobrý ... až na to obočí no :X Teď mám krém Hydra(nebo jak se přesně jmenuje) a s tím jsem moc spokojená, ale už mi teď oboje dochází takže musím doplnit zásoby :)) No a co se týče odličování tak já si s micelárkou odličuji i oči, protože poslední dobou mi všechny moje oblíbené oční odličováky začaly nějak vadit :(( jediná Bioderma úplně v pohodě :))) Jinak ještě ta jemná parfemace je mi také velmi příjemná :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Taky by mě moc zajímalo, co ti pomáhá na černé tečky. Já s nimi bojuji neustále a bohužel zatím bez úspěchu, dokonce mi připadá, že se mi po obličeji stále rozšiřují, a do toho ještě ty rozšířené póry na tvářích :( Teď jsem používám asi týden oranžovou neutrogenu na kterou všichni pějí chválu, tak snad se taky dočkám.
    Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loreal Perfect Clean s tím odnímatelným polštářkem na čistění (mám ten oranžový). Nevím jestli to způsobuje jen to čištění tím kartáčkem nebo i samotný výrobek, ale mě to pomáhá :)

      Vymazat
  10. To sérum se mi zdá možná trochu zbytečné patlání navíc - zvlášť pokud někdo používá ještě bázi pod make-up.

    Micerálky jsem měla obě a více mi sedí asi ta červená. U téhle modré jsem měla pocit, že trochu pěnila. Ale fajn je také.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle jsem si zrovna potřebovala přečíst. Já neustále váhám nad tím, zda zelenou či růžovou řadu, ale možná to nějak nakombinuju:)

    OdpovědětVymazat
  12. já měla jeden Bioderma krém ze zelené řady, která je údajně na mastnou a problematickou pleť a ten mi hrozně ucpal póry, takže k téhle řadě mám celkem nedůvěru, ale jejich růžovou micerálku miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já používám zelenou micleárku :-) ale krémy mi nesedí, to radši LRP. Brzo budu dělat srovnání micleárek: zelené Biodermy a LRP Effaclaru, kterou jsem si nedávno koupila :)

    OdpovědětVymazat
  14. micelárku mám taky a strašně mi vyhovuje tu už určitě nedám z ruky :) a nějaký krém z téhle řady si chystám taky pořídit, těch není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat
  15. mám oboje, sérum jsem zatím mockrát nepoužila, ale mám stejné závěry jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  16. A to já se zas nemůžu odličovat ničím jiným, než micelárkou, všechno ostatní mě pálí..z řady Sébium jsem zkoušela čisticí gel a i když mám normální pleť, dost mě vysušoval, takže to není nic pro mně. Pořídila jsem si i micelárku ABC derm a je úplně stejná jako Sensibio..:)

    OdpovědětVymazat
  17. Už to tady čtu, díky. Čímž pádem mám trochu jasněji, který z produktů na rozšířené póry pořídit :) Verunka

    OdpovědětVymazat
  18. Vlastním obě dvě řady - zelenou i růžovou, růžovou jsem ještě nenačala, čekám, až mi dojde zelená a s tou jsem velice spokojená. Opravdu se vyplatí do těchto lepších vodiček investovat (i když já jsem je dostala na Vánoce). Koupím si určitě další :)

    OdpovědětVymazat
  19. Když píšeš, že jsi objevila něco na eliminaci černých teček - co tím máš konkrétně na mysli? Nutně to totiž taky potřebuju :-)

    OdpovědětVymazat
  20. není to přímo výrobek, ale je to odnímatelný polštářek od Loreal čističů. Taková gumová podložka s drobounkými výstupky, na kterou dávám čistící gely a osvědčilo se mi, že se póry tímto dobře vyčistí a tolik se nezanáší :)

    OdpovědětVymazat
  21. vodu jsem si před týdnem koupila v lékárně v akci 1+1, ale ještě jsem jí nepoužila :D ale už se na ní těším :) na ten pore refiner mám taky zálusk ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)