středa 1. února 2012

Best of winter

Dnešní souhrn se netýká jen ledna, ale i prosince. Nějak jsem ke konci roku neměla čas nějaký souhrn nejoblíbenějších a nejpoužívanějších výrobků vytvářet, takže teď trochu dodatečně takový malý slet toho nej. Uznávám, že je značně ovlivněn Vánoci a dárky, co jsem k nim dostala. Proto je dneska těch produktů víc - nešlo se rozhodnout mezi tou spoustou nových věcí, co je lepší. O většině produktů jsem vám už někdy psala a pokud by se tam našel nějaký, o kterém jste ode mě ještě neslyšely, věřte, že o něm určitě uslyšíte :)





Z dekorativní a pečující kosmetiky jsou to:


- NARS paleta tvářenek Danmari
- Lancome řasenka Hypnose Doll Eye
- paleta očních stínů Sephora
- tělový pudr Marks and Spencer
- tělové mléko Chloé
- regenerační olej na vlasy Gliss Kur
- micelární voda Bioderma Sébium H2o
- sérum zmenšující póry Bioderma
- krém na nehtovou kůžičku Lush Lemony Flutter 



Nejčastěji používané a nejoblíbenější produkty přímo ze sprchového koutu:


- peeling na obličej Formula 10.0.6
- čistící pěna Bioderma Hydrabio
- sprchový olej Eucerin


- oblíbenců by se dalo najít ještě mnohem více, např. make-up od Rimmelu nebo paletka očních stínů Sleek...ale to se už do záběru nevešlo :)


Moc se těším na vaše favority a oblíbence měsíce! Shodneme se v nějakém bodě?

20 komentářů:

  1. Ta paletka se Sephory má krásný obal, to já můžu :-D Ale olejové sprcháče radši vynechávám, protože mi až moc promašťují dekolt a dělají se mi tam pak zase pupínky jak pubertě (zkoušela jsem z Yves Rocher, který byl sice dobrý, ale na dekolt nepoužitelný):-/ takže radši zůstávám věrná peelingovému od Oriflamu, který mi krásně voní, dobře myje, krásně odstraní starou kůži a přitom nevysušuje :-)
    Tu Formuli jsi kupovala v Sephoře? Chystám se do ní o víkendu, tak jestli budu mít štěstí a pořídím od ní, co chci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to si pospěš, protože v Sephoře Formula končí a už je jen ve výprodeji :)

      Vymazat
    2. sakra, nakonec se tam tenhle víkend nedostanu, až kolem 24.. neee :-( ale díky :-)

      Vymazat
  2. Kaka me at bioderma pena, za posledni zkousku se asi odmenim:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluju tu Lancome řasenku Hypnose Doll Eye, je to ta nejvííc bezvadná řasenka co jsem měla :) krásně natáčí řasy a nezatíží je a má moc dobrej kartáček :) a navíc nádherně voní (jako medík?) xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je báječná a voní po marocké růži :)

      Vymazat
  4. Super článek, udělala jsi mi chutě :))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jedno z toho bohužel neznám, ale až doplácám pár kelímků co mám na obličej tak bych si chtěla pořídit tu pěnu od Biodermy. Vypadá opravdu dobře a pěnový čistítka mám strašně ráda. Je pravda, že jsem jednou narazila na jedno od Avonu a tak příšerně mě to vysušilo, že jsem vypadala jak kdyby mi bylo 70 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avon nebrat :) možná jen voňavky jako vůni na WC :)

      Vymazat
    2. Já už jsem se s tim tak nějak smířila, že stíny nemalují, po šamponech mam hlavu suchou jak slámu, po produktech na ksichtík zase suchej obličej a tak.. jediný co teda používám tak jsou řasenky od Avonu, s kterejma sem zatím neměla problém :)

      Vymazat
  6. Joo zelená řada Bioderma je nejlepší!! Olejíček Gliss Kur si také nemůžu vynachválit a tu paletku NARS Ti sakra závidím!! :-// :D je nádherná ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Nechtěla bys udělat recenzi na to serum zmenšující pory? :)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. článek už je nachystaný :) dočkáte se brzy :) jinak vždycky dopředu píšu, na jaké články se můžete těšit hned nad archivem blogu :)

      Vymazat
    2. Prave som sa na to isla tiez spytat, tesim :)

      Vymazat
  8. co se stínů ze Sephory týče, musela jsem po čase uznat, že ty třpytky z nich opravdu práší a divila jsem se, proč pigmentace není na oku tak úžasná, jako na prstu, když po ncih přejedu. načež jsem vyzkoušela stíny na oko aplikovat jednoduše prsty - vím, je to dost takové nehygienické, prostě se to běžně nedělá, ale stíny potom nepráší a pigmentace je daleko lepší, než když je naneseš aplikátorem. a o ten výsledek přeci jde především. takže pokud jsi na to nepřišla, tak takový malý tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, práší jako mrchy! Prstem nanáším jen ty nejsvětlejší stíny do koutku očí, ale u těch tmavých mi to stačí štětcem, protože jinak by na mě byly docela tmavé :)

      Vymazat
  9. Všetko vyzerá veľmi dobre :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Ani jeden z týchto výrobkov som zatiaľ nevyskúšala :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)