středa 22. února 2012

Barry M Cyan Blue +DD

Jestli existuje nebe má v mých představách barvu jako Cyan Blue od Barry M. Do odstínu tohoto laku jsem se zamilovala jak jinak u cizích! Barva na fotkách odpovídá spíš barvě flakonku než natřenému tipu, ach to světlo!






Takhle podle mě vypadá dokonalá modrá! Dokonalá je taky v tom, že na nehtech nemá problém vydržet bez pohnutí několik dní. Barva se nehnula ani z okrajů nehtů, což se mi většinou stává. Jediné, co bych jí vytkla a to důrazně, že po odlakování jsem se zděsila, jak zažlutila mé nebohé nehty. Nevím ani proč, ale nejvíc to odnesly oba prsteníčky - zvláštní. Ty byly žluté jak když je člověk nalakuje záměrně. Používám všechny možné barvy laků, ale zatím mi žádný tohle nezpůsobil. Příště už budu chytřejší a použiju i podlak. To je ale tak jediný problém, který jsem zaznamenala. Jestli milujete nebesky modrou, jděte do něj!






Pokud se chcete na odstín podívat na lepší fotce, která více odpovídá skutečnosti, tak se podívejte zde.





Nebyla bych to celá já, kdybych do virtuálního košíku nepřihodila ještě něco, že. Probíhala zrovna akce a všechny výrobky byly se slevou. Tak jsem se rozhodla prubnout i sypké stíny Dazzle dust. Jelikož mi díky předchozí objednávce dorazily vzorky několika odstínů, mohla jsem si vyzkoušet, jak dobře jsou pigmentované. Jsou teda vážně hodně dobře, to se musí nechat. Jestli vás zajímá číslo odstínu, tak vám povím, že je to odstín Ice Pink (dd1).





Porovnání s Essence třpytami/pigmentem nebo jak to nazvat ze současné kolekce Crystalliced. Essence jsou spíš na večerní party, na den si je nedávám, ale DD se dá na denní nošení v pohodě užít. Krásně rozzáří vnitřní koutek oka.



Na fotce se DD tváří jako stříbrný, ale ve skutečnosti je více do růžova. Nevím čím to je, ale hned po nanesení je na oku stříbrný a po nějaké době je více růžový. O oxidaci make-upu vím, ale že by oxidovaly i třpytky/práškové stíny na oku?






A na závěr malé ách v podobě mých favoritů....
V současné době moje nejoblíbenější laky. Kupodivu barevné spektrum neodpovídá tolik současnému počasí a hodí se mi víc někam na pláž, ale co...





A co z dnešního článku plyne? Dazzle Dust i lak/y od Barry M se vyplatí :) Máte je už taky?

13 komentářů:

  1. Už dlouho mi leží myšlenka na objednávku od BarryM v hlavě.. :D no a pokud budu číst nadále takové pochvalné články, tak brzy neodolám.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je fakt zajímavý. Mám ho taky - včera mi přišel a hned jsem ho nalakovala. Ale už barva v lahvičce je dle fotky nějaká světlejší než mám já a nehtech je to opravdu výrazná modrá, ne tak tyrkys jako je na tvých fotkách :( ale jinak jsem s nim spokojená fakt moc, lakoval se bezvadně, krásně kryje :) zkusím nafotit a dát na blog :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásny :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Luxusní odstín.. já jsem si zrovna včera objednala jeden modrozelený a ejhle, ona to hráškově zelená. Tak to jedině na nožky. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. štve mě že se neprodává v česku, ale mají super laky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, Sex in the city a Entourage vypadají báječně!

    http://svetpodles.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že jsi taky docela podlehla China lakům:) Chválím:)

    OdpovědětVymazat
  8. Vaci: vždyť se Barry M v ČR prodává, přes jejich internetové stránky :)

    Noogeta: začínám jim přicházet na chuť :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty laky jsou nádherný! Musim vyzkušet:-) M.

    OdpovědětVymazat
  10. Barry M lak mám Indigo, ten určite odporúčam, to je tak krásna farba, že nalakovať a už sa len dívať, Dazzle dust mám tri a tiež veľká spokojnosť, dva sú pigmentované vynikajúco, jeden bledunkofialový používam tiež na rozjasnenie alebo na najvypuklejšiu časť oka. Bojovala som chvílu s na nášaním ,to už som vsak vychytala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)