pátek 17. února 2012

Balzámy Hurraw!

Milé dámy, jistě jste si všimly, že se v blogosféře rozmnožily články o těchto balzámech. Něco mi říká, že za to může nějaká promo akce, protože když už i fashion blogeríny napíšou pár řádků o balzámu na rty, něco za tím musí být :) Samozřejmě je to jen moje nepodložená domněnka, takže to neberte tak vážně. No každopádně vždycky jsem se dočetla jen juchání ve stylu ach ten voní. Tečka. To je pro mě trochu málo a tak jsem se těmhle balzámkům chtěla podívat na zoubek osobně, aby taky ne, když jsem starej zvědavec :) No a mé dojmy se dozvíte hned teď...



Tak ať nejsem hned na úvod zlá, tak začnu pozitivy.


- velký výběr příchutí (i trochu netypické jako např. zelený čaj, lékořece nebo skořice)
- roztomilý obal
- opravdu krásné vůně (které nezavánějí chemií)
- balzámky jsou měkké a dobře se s nimi pracuje
- balzámy jsou přírodní a vhodné i pro vegany (což mě je upřímně úplně jedno, ale vím, že hodně lidí to cení)


No a proč budu zlá a řeknu, že za tu cenu prostě nestojí?


- pidi mini balení - 4,3g (při mé spotřebě to je tak na týden, max. dva)
- strašně úzké balení, kterým se mi osobně špatně na rty balzám maže
- velice špatná výdrž, na rtech mi vydržet tak 15 minut a pak byl fuč a to jsem nic nejedla, nepila, neolizovala si rty ani se nelíbala, jen seděla a četla si
- díky špatné výdrži je tedy i hydratace špatná a spasí vám rty tak na 10 minut
- cena - za tuto pidi věc chtějí 119 Kč


Přežila bych i tu cenu i to pidi balení, ale to, že jelení suk z lékárny za 20korun vydrží na rtech déle je na mě moc...


Nechci samozřejmě nikomu nutit svůj názor, je to každého věc a každému stačí ke štěstí něco jiného. Jako voní vážně skvěle, to jim neupírám, líbí se mi, že si člověk může koupit i trochu netradiční vůně a kdyby stál každý balzám polovinu, tak řeknu jděte do něj. Bohužel to udělat nemůžu, tížilo by mě svědomí :) Lipsmackery taky pěkně voní a dají se sehnat daleko levněji.



Na zkoušku jsem si vybrala vůni mandlí a třešní - obě voní skvostně a co se vůně týče je můžu doporučit. Z jiného důvodu ale ne. Třešňový balzám malinko barví rty, ale opravdu jen decentně.





Oficiální stránky balzámků. V USA seženete balzámky kolem 4 dolarů.




Tak kdo z vás taky podlehl a vyzkoušel je? A kdo souhlasí se mnou? :)

39 komentářů:

  1. Hmm, teď jsem se podívala na své oblíbené Crazy Rumours balzámky a ty mají 4,2 g, ale vydrží mi teda dost dlouho :) Mám jich teď slušnou zásobičku ze slevové akce v Américe, ale až aspoň většinu z ní spotřebuju, tak stejně - potřebuju od Hurraw vyzkoušet tu lékořici, té neodolám (možná ani masale...), i kdyby výdrž byla sebehorší :D

    OdpovědětVymazat
  2. na balzamy som "ujetá", takže si ma asi zachránila od nezmyselnej kúpy, aj keď majú veľký výber vôní, a si myslím prvá, ktorá píše o veľkosti, čakala som väčšiu.

    OdpovědětVymazat
  3. Já souhlasím. Není to nic moc a znám mnohem lepší balzámy za poloviční cenu. Vůně dobrá, ale chuť nic moc

    OdpovědětVymazat
  4. tak ja budem testovat uz dneska - prisiel mi vcera balicek - ale nestihala som postu... ja som na balzamky dost citliva, tak som zvedava...
    ale spytam sa vopred, na tvoju skusenost... nejde tak ani o hydrataciu, ale mam s niektorymi balzamkami nemilu skusenost, ze namiesto toho, aby hydratovali, tak uplne mi pery presusili do minuty-dvoch od natretia... doma som si nastastie jeden este uchovala, kym sa s nim podelim na blogu, ostatne leteli do kosa... :-D

    http://rianasbeautybox.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neřekla bych, že vyloženě vysušují, ale prostě po chvíli na rtech nic není cítit, jako by se balzám vypařil. takže znovu je pak nutné rty natřít a tak člověk pokračuje dál a dál, až zjistí, že třetinu balzámu za jeden den vypotřeboval :)

      Vymazat
    2. takze presusenia sa nemusim bat? tak to je vcelku pozitivne zistenie :)

      Vymazat
  5. Jsem moc ráda že jsi na ně udělala recenzi. Všude je vychvalovali a chtěla jsem si je také pořídit. Teď už vím, že je to zbytečné. Díky.. =)

    OdpovědětVymazat
  6. samozřejmě že to je nějaká akce. neříkej mi, že je náhoda, když si každá blogerka, která o těchto balzámech píše pořídí vždy tři produkty ;) ale tak to je samozřejmě každého věc.

    já balzámy zatím nevyzkoušela, odrazuje mě ta cena, nejspíš kouknu na ebay, nebo kamkoliv jinam, jestli je najdu za přijatelnou cenu... kvůli té vůni za ně rozhodně nebudu dávat i s poštovným téměř 200 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, ked teraz citam o tom, ako vraj kazda blogerka, co pise o balzamkoch, vraj dostala 3ks, aby som ani o balzamoch nepipla... :-x :-D

      Vymazat
  7. No jistě že je to akce.... :)) Poslední dobou je těch reklam na blozích nějak až moc, až mě to fakt odrazuje s někým spolupracovat :( Nebo takhle, nevadí mi upřímný a normální recenze, ze kterých si člověk něco vezme, ale dvě věty ve stylu pěkně voní, kupte si ho, to je fakt trapas :D :D

    Ale já je stejně jednou vyzkouším, jak se říká, vlastní zkušenost je nepřenositelná :))
    Láká mě mandle, lékořice..to jinde nemaj...prostě MUSÍM vyzkoušet...

    Někdy jsem tvrdohlavá a i přes negativní recenze mám touhu vyzkoušet na vlastní kůži. Mini balení mě vůbec nevadí, naopak vyhovuje a nevím, jaké je konzistence, ale moje CR a Badger mají 4,2g, mažu se s nima furt a nepřijde mi, že by z nich zatím něco výrazně ubylo (mám je od vánoc)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem taky někdy tvrdolavá a i kdyby sto lidí řikalo, je to šunt, tak si to koupím. proto taky věřím, že někomu stačí ke štěstí jen ta pěkná vůně. fakt, že je ta tyčinka vážně malinká a rychle mizí, protože je balzám dost měkký už někdo třeba neřeší.

      Vymazat
  8. nezkoušela jsem, ani nemám v plánu. za ty peníze si mnohem raději koupím něco jiného a zůstanu věrná jelenímu loji, ten je nej!

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mi ta velikost nepřijde nijak extra malá, Labello má 4,8 g a vydrží mi roky a to mažu furt...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by jsi musela tu pidi tyčinku držet v ruce, Labello je oproti tomu obr a taky není tak měkké a rychle neubývá, tohle mizí vážně před očima :)

      Vymazat
    2. Sakra, já si to snad budu muset pořídit, abych zjistila, jestli to tak fakt je!:-D

      Vymazat
    3. Taky mám to nutkání....no Nik psala, že je hodně krémovej, takže ho doma udržuje v lednici myslím dokonce, proto asi mizí rychleji než jiný....mě to stále láká :))

      Vymazat
    4. taje fakt dost, ale kdybych ho strčila do ledničky, tak ho přestanu používat jako všechno, co tam momentálně mám :)

      Vymazat
  10. Takže je nakonec výsledek taky - ach, ten voní a to je všechno :D Fajn, jsem ráda, že to vím a objednávat nebudu, i pro mě je to málo, ale naštěstí nejsem tak zvědavá :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. výsledek je sice taky jen ach,ten voní, ale už určitě neřeknu tak si ho honem běžte koupit :)

      Vymazat
  11. Já mám zrovna rozmazané klasické modré Labello, mandličku z Yves Rocher a skořicový Hurraw a nevim..mě to baleni taky nepřijde zas tak malinky =) fakt je, že mizí rychlejc..není tak krémovej, ale moc mě to netankuje, hlavně když mám nějakej u sebe, když je třeba. Favoritem pro mě ale už pár let je Panthenol Balzám od Altermedu.

    OdpovědětVymazat
  12. No já si taky říkala, že je to nějaká akce ... hlavně, když jsem to viděla na acupofstyle. Jsem ráda za tvojí recenzi, protože mi samozřejmě také "nedají" spát, když o nich tak čtu samá pozitiva ... takže díky za tvojí recenzi, alespoň ušetřím a koupím si konečně ten tónovací balzám od MAC :D

    Jinak ještě co se týče balzámů ... mě včera lehce šokovalo opravdu MINI balení 2g (ale to jsem při objednání nějak přehlédla) výživného balzámu od ELF ze základní řady :X mám ten blackberry a jako vůně ok, ale také hrozně mizí a je fakt mini :X

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. do toho M.A.C se fakt vyplatí investovat, mám ho od září a skoro jsem nepoznala, že by ubyl! fakt můj top balzám, takže jdi do něj :)

      Vymazat
  13. já o nich čtu teď poprvé (takže mám asi štěstí :D), no a jen tak od pohledu mi přijdou jako věc vytažená hlavně marketingem a cílením na nepodstatné vlastnosti - má to hezké balení, hezké barvy, zapamatovatelný název, voní to!!!, a navíc je to vegan

    zkoušet nebudu, protože barvy na rtech tvořené balzámem nesnáším (jedna děsivá zkušenost s třešnovým labelem stačila), a, ačkoli je to v současné společnosti posedlé vůněmi všeho včetně toaleťáku asi netradiční, dávám vždy přednost věcem, co nevoní, pokud vůně není jejich přirozená vlastnost - sem si řadím i balzámy; prostě očvidně nejsem cílovka této věcičky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já na ty vůně dám, ale vůně není všechno a chce to i trochu něco navíc, aby člověk nadšeně juchal a opakoval nákup :) takže tě naprosto chápu

      Vymazat
  14. Nejlepší je modrobílý Astrid! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten mi nepomáhá. Mám příšerně popraskané rty. Sháním nový.

      Vymazat
  15. Já jsem o nich zatím jen všude četla.. takže mi bylo jasné, že to bude nějaká "promo akce".. :D lákaly mne, ale po tom, co jsem si přečetla tvoji recenzi už ani ne.. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ja jsem o nich cetla asi nejak pred par dny a hned se mi zatajil dech, proste jsem je MUSELA mit! :D Jeste ten den jsem si je objednala (mandli, skorici a cokoladu) a dneska mi prisly :) rozdelala jsem mandlovej, a ta vuuuuneee...jak pravej marcipan, uz kvuli ty vuni se mi ta cena vyplati a kdyz jsem se o balzamu docetla vic, tak mi je ted 100% sympatickej, kdyz si predstavite, jaky svinstva jsou v ostatnich balzamech, sama vazelina, vceli vosk, jeleni tuk..nerikam, ze to je spatny, ale tady v tomhle balzamu lidi dokazujou, ze je i metoda, jak na to jit prirodni cestou..me balzam na rtech vydrzel tak hodinku, krasne se roztiral, jeste dlouho po natreni je na rtech citim, nelepi a krasne hydratuje..je to muj jasnej favorit, uz tim, ze je 100% prirodni, vegan a nabizi tolik prichuti..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zajímavý názor. Včelí vosk jako svinstvo? Heh rostliny se zase hnojej a čert ví, co se děje při zpracování. Já bych dejme tomu veganským věcem i přála, ale kdyby fungovaly :( Měla jsem výše zmíněnej astrid, měla jsem cosi od lushe (veganské mimochodem), moje rty trpí dál, takže asi opět pořídím kouzelný kelímek od oriflame. Sice asi žádnej luxus, nic veganského, ale je to jediný, co mě pomůže.

      Vymazat
    2. včelí vosk taky považuji za docela žádoucí a často přidávaný do kosmetiky a upřímně, to že někdo na obal napíše 100% přírodní a pro vegany, ještě neznamená, že i přírodní je a všechno co je reklamním poutači je pravda :)

      Vymazat
    3. Ony ty věci kolikrát bohužel nejsou fakt moc účinné. Opravdu by bylo hezké, kdyby vše co je eko a bio opravdu takové bylo a bylo to srovnatelně účinné :( Pokud je to alespoň srovnatelně účinné, snažím se preferovat to ekologické. Budiž. Ale dost věcí mě zklamalo.

      Vymazat
    4. no nemyslim doslova ze to jsou svinstva..treba vceli vosk se pouziva hodne, ten mi ani nevadi, ale ten jeleni tuk uz jo..ja vim, ze treba hodne pomaha, ale ta predstava je dost udesna..donedavna byl mym oblibenym balzamem Placenta od Reginy, pomahal krasne, ale ta predstava placenty a tuku v nem...vzdyt ten balzam ani nemuzu oliznout :-/ ale to je zas vec nazoru, dikybohu kazdemu vyhovuje neco jineho :)

      Vymazat
  17. nevím no koukala jsem na něj chtěla ho objednat ... ale ta cena je opravdu moc... to to radši prošustruju v LUSH ♥

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Chtěla jsem si ho objednat, myslela jsem že jsou vtěší a tak. Každopádně ta cena mě trošku zaráží a mám teď kupu balzámů, samí slevy, dárky k vánocům a tak.:D takže zatím čekám až se mi vyplatí vyhodit stovka za jeden balzámek (i když budu objednávat minimálně dva) ale ted si mě fakt zarazila :D ještě to promyslím.. každopádně sem ráda, že sem narazila na blog, kde není na hurraw jenom chvála :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ve čtvrtek by mi měly přijít, tak jsem zvědavá. A upřímně mně labello moc dlouho nevydrží. Mám ráda to Milk&oney a to ubývá hodně rychle, stejně jako klasické. Každopádně děkuji za tvoji recenzi, ale i tak bych si je objednala, mám to podobné jako Dashulka. :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj holky :) tak jsem dnes nacla cokoladu a fakt ji nedoporucuju..po predchozi zkusenosti s mandli (voni jak marcipan, je bozi, viz prispevek nahore :)) a skorici (nadhera, vune presne jako skorice, hydratace perfektni) jsem cekala hodne od cokoladoveho a taky jsem si ji nechala az nakonec :)) :D ale ten smrad vam nepreju znat..fuj, malem sem se po.... :D takze za me cokoladu ne-e..tak jestli nekdo z vas cekal, ze bude vonet jako prave kakao, tak vas zklamu :(

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem si pořídila skořici, může to být klidně dva měsíce zpátky a pořád tam mám celkem slušnou zásobičku, i když mažu a mažu. :D Máte pravdu s tím, že dlouho nevydrží, ale mě to přijde spíš jako kdyby se vpil. Tak nevím no, já osobně jsem celkem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  22. Dalším plusem je fakt, že Hurraw! je držitelem HCS certifikátu ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)