pátek 10. února 2012

American Apparel nail lacquer

Při poslední objednávce z Asosu jsem neodolala a kromě krásného psaníčka a dalších doplňků jsem do košíku přihodila i tento lak od American Apparel. To, že AA neprodukuje jen oblečení asi víte moc dobře, laky na nehty nejsou žádné novinky. Mě na první pohled zaujaly svým hranatým obalem. Hned potom jsem se zakoukala do krásné levandulové barvy laku s názvem L´Esprit. Lak je poměrně velký a má 15ml. Co mě mile překvapilo je, že kryje už v první vrstvě, troufám si říct, že při precizním nalakování bohatě první vrstva stačí. Má (pro mě) trochu nezvykle dlouhý štěteček a chce ho dobře otřít, než ho začnete lakovat, protože podobně jako u Essie laků je tento trochu tekutější. Někoho by mohlo také zajímat, že lak je DBP, Toluen a Formaldehyd free.



Jestli jsem o Orly laku tvrdila, že je křehký, tak tento je na nehtech jak beton. Myslím to tak, že vytuhne opravdu dokonale a třeba ani u krajů nehtů nejde po 5 dnech dolů. Po týdnu nošení jsem ho neporušený odlakovala protože jsem už chtěla jinou barvu. Nemůžu posuzovat jiné odstíny, ale tento drží vážně perfektně! Spolu s Lancome lakem patří mezi ty největší držáky mé skromné lakovací sbírky.





Jelikož jsem strašně šikovná, nechala jsem u rodičů kabel od foťáku a proto mám momentálně všechny fotky jaksi nedostupné. Netuším, kdy se ke kabelu dostanu a abych vás neochudila o lak na nehtech, dovolím si ho ukázat na vypůjčené fotce od Temptalie. Snad mi to odpustíte :)





Hodně se teď mluví o neonových lacích a proto bych vám ráda ukázala právě tyto od American Apparel. Koupit si je můžete například na Asosu, jeden stojí 7 liber. Jak se vám tento trend líbí? Já si osobně nedovedu představit třeba ten žlutý nebo oranžový neonový lak na nehtech, ale ten fialový nebo modrý by mi nevadil :)


Nevím jak vám, ale mě se design laků strašně líbí - asi je to tím, že fandím víc hranatým než kulatým tvarům.




Znáte tyto laky na nehty nebo je dokonce máte? A jak nahlížíte na neonový trend? :)

13 komentářů:

  1. Hm ta barvička vypadá fakt dobře.

    Mě teda neonové laky jinak vůbec nelákají. Příjde mi to moc crazy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám jen jeden, tím, že AA má všechny laky krémové, nejsou pro mě příliš atraktivní a většinou už podobný odstín mám. Ale ten šedý, který mám, je nejhezčí šedá na světě! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. krasna farba, ta vydrz vyzera byt perfektna..ak raz budem objednavat na asose tak tuho porozmyslam

    keby chces kuk, tak som spravila video o mojom glossyboxe http://heidi-o-kozmetike.blogspot.com/2012/02/glossybox-osterreich-january-2012-skde.html

    OdpovědětVymazat
  4. krásná lila barva a i ostatní odstíny mají dost dobré! neonový trend se mi ale nelíbí..

    OdpovědětVymazat
  5. Neónové laky mi až tak nepasujú, ale ten, čo máš na nechtoch je krásny... plus by som si kúpila z tej fotky lakov ľavé spodné tri :)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Potřebuju ty neonky, škoda, že na asosu na skladě nemají ten žlutej :) to by byl řádnej úlet! Já mám neonky zatím od China glaze,ale ta aplikace je už horší, chci teď vyzkoušet neonky Zoya, jestli nebudou lepší....A i AA mě lákají! Ježiš a't už je tu teplo!!

    OdpovědětVymazat
  7. ta farba je uzasna! ja mam podobny essence a rozmyslam ci si ho rovno cez vikend nedam:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. já mam neonek docela zásobu.))a ještěš v našem malym zapadákově je kupuju za 25 korun a maj výdrž tak 5 dní bez odloupnutí.)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný ( a snadno použitelný) neonový laky má illamasqua - buď se dá koupit na asosu nebo posíláj že svým ho eshopu. Třeba gamma je neuvěřitelná...

    OdpovědětVymazat
  10. měn se hrozně moc líbí ty neonové barvy ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. jee ty neonové jsou krásné!! Hned musím na asos mrknout :D laků není nikdy dost!!! :D


    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)