sobota 14. ledna 2012

Zaměřeno na... zahraniční blogy

Bez okolků přiznávám, že spoustu inspirace nacházím všude kolem sebe. Poslední dobou se spousta inspirace skrývá ve všech možných blozích, zejména těch zahraničních. Berte to jakou malou inspiraci pro vás, kam třeba někdy zavítat, když budete chtít vidět nějaké produkty v akci nebo zajímavé kosmetické tipy. Neukážu vám nic nového ani světoborného, většinu asi znát budete už dávno, ale jak říkám, vždycky se může najít jeden jediný člověk, který by to znát nemusel...


Mám ráda Nihridu, protože díky ní vím, jak pojmenovat (nejen) své laky na nehty! Každý umí napsat, že lak je creamy nebo holografický, ale vědí jeho čtenáři, jak to doopravdy vypadá a mají to s čím porovnat? Na tomto blogu nečekejte gigantické množství kosmetiky, vedle následujících bloggerek vypadá úplně "obyčejně" ale o to víc je mi bližší, že se můžu podívat i na běžně dostupnou kosmetiku.








Temptalii za to, že si můžu prohlédnou snad všechny připravované kolekce na kosmetické scéně. Můžu se kochat a říkat si, jooo tohle si nikdy nekoupím a ani se to u nás neprodává :) A taky miluju její top 10! Miluju i fotky a detailní nafocení kosmetiky, protože to se jen tak nevidí (pokud zníte jiný blog, kde jsou ještě detailnější a hezčí fotky kosmetiky, sem s ním). Její stránky obsahují i DUPE LIST, kde si podle značek můžete vyhledat kosmetické dvojníky a třeba tak i něco ušetřit. Jediné co se mi moc nelíbí, je stále stejný postoj i obličej při předvádění kosmetiky v akci. A pro někoho by mohly být stránky trošičku chaotické, ale dá se na to zvyknout. Sledovat musíte často a pravidelně, protože příspěvky skáčou někdy rychle jak houby po dešti!














Blog Delicate hummingbird byl asi první zahraniční blog o kosmetice, který jsem začala sledovat. Opět je to kochání se dekorativní kosmetikou v gigantickém rozměru. Když mě někdy napadne myšlenka, jestli náhodou několik tvářenek co vlastním není moc, podívám se sem a zjistím, jaký jsem vlastně žabař a jak moc málo toho mám :) Kosmetické zahanbení každé ostatní bloggerky je zajištěné už jen při pohledu na postranní galerii obrázků. Pro milovníky (nejen) tvářenek doporučuji. Prohlédnout si můžete jak galerii kosmetického arzenálu, tak líčení s konkrétními produkty na samotné bloggerce a porovnání s jinými značkami. Jako bonus je na stránkách i BLOG SALE, kde jsou k mání kosmetické produkty, které se majitelce už okoukaly.











Michelle Phan už svou zálibu v kosmetice dotáhla do jiných rozměrů. Je z ní hvězda a spolupracuje například s Lancome. Osobně mám ráda nejvíce asi její videa, kde se občas dovíte zajímavé tipy a triky. Jinak to není blog ve stylu tuny kosmetiky, ale dočtete se i o módě nebo lifestylových záležitostech.





The Beauty Department je pro mě stále tak trochu "zvláštní" blog. Připomíná mi spíš časopis. Nicméně já se ráda kochám a co oceňuji také je design blogu, který je jednoduchý a vkusný. Líbí se mi i kolonka s inspirací, kde najdete zajímavé nápady.












Za zmínku stojí i blog Pixiwoo, o kterém někteří hovoří jako o kultovním. Mě osobně moc blízký není a ani mě nijak neinspiruje nebo neoblažuje, takže kdybych si měla vybrat, beru všechny ostatní výše zmíněné a bez tohoto bych se obešla. Grafická stránka blogu je u mě taky za nula bodů (holt co člověk, to jiný vkus i názor). Ovšem její videa všechno vylepšují a dělají z ní světoznámou a obdivovanou. Její angličtině bez problémů porozumíte a posbíráte spoustu inspirace na líčení. Video na ukázku je návod jak si vytvořit líčení ve stylu Kim Kardashian.








No, jako vždy je rubrika Zaměřeno na... bez hlubšího smyslu. Takže jestli jste došly až sem, jste vážně dobré. Tak doufám, že alespoň jednu z vás jsem "inspirovala" a navnadila na blog o kosmetice, o kterém doteď neslyšela (i když je to asi utopie a radit budete spíš vy mě :) Mějte krásný víkend, ten můj je bohužel stále ve znamení učení, ale snad už to jde do finiše a brzy se těch otravných skript zbavím :)

PS: uvítám všechny vaše tipy na zahraniční kosmetické blogy :) 

PSS: od teď se můžete ptát na cokoliv, co se týče blogu a kosmetiky na Formspring, více zde.

6 komentářů:

  1. ...zase som nasla nejaku tu "novinku" :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jeeee děkuji za skvělé tipy :) neznám ani jeden z těch blogů ...

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Thank you for mentioning my blog. I'm glad you found my 'nail finishes' post useful. =)

    OdpovědětVymazat
  4. já teda pixiwoo miluji...ale mnohem radši mám na čtení Looks like Valerie!

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam rada DulceCandy-http://dulcecandy.com alebo na youtube DulceCandy87, na youtube sledujem pravidelne tiez julieg713, chrisellelim, EverythingLuxy, lisaeldridgedotcom, MissJessicaHarlow, missglamorazzi, nvmakeuplover a samozrejme aj MichellePhan ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)