čtvrtek 12. ledna 2012

Top 10 Beauty Award

Monika z blogu Monica in Essence mě "nominovala" do takového přehledu mých top 10 kosmetických produktů. Dlouho jsem se něčeho podobného nezúčastnila, tak jsem si řekla proč ne :) Sice bych se teď měla učit na zítřejší zkoušku, která mě čeká a nemine, ale ten, kdo má teď zkouškové moc dobře ví, jak je báječné dělat všechno kolem, jen ne se učit :) Takže odpovídám na její výzvu, že by také ráda věděla mých top 10 produktů...

TOP 10

Krém na ruce a tělo:
Top krém na ruce je pro mě už nějaký čas ten od L´Occitane. A tělový je Lipikar. Kdyby se jednalo o krém běžně dostupný v drogerii, vyhrál by to červený Garnier pro intenzivní hydratatci.

Make-up:
Z dražších značek je to Perfect real od Clinique a z drogerie je můj favorit momentáně Rimmel Lasting Finish.

Řasenka:
Lancome Hypnose Doll Eye.

Odličovač na make-up a oči:
Tuto kategorii rozlišuji, protože běžným odličovačem si oči neodličuji. Na oči používám dvousložkový odličovač Démaquillant Express od Yves Rocher. A na pleť se mi osvědčila micelární voda od Biodermy (jak růžová tak zelená).

Make-up primer:
Dermacol Satin make-up base.

Značka laků na nehty: