úterý 17. ledna 2012

Super rychlé a decentní líčení

Dneska mám pro vás malý tip na to, jak se rychle a decentně nalíčit. Je spousta situací, které nás donutí k tomu, že byt musíme opustit do pěti minut. Třeba když zaspíte do práce (jako já nedávno) nebo vám vaše drahá polovička oznámí, že přátelé čekají před domem a je nutné odejít s nimi na večeři  :) Dosaďte si jakoukoliv jinou situaci a vyjde vám, že není čas na to trápit se dlouze s líčením nebo si bůhví co vykreslovat. Samozřejmě to jde vyřešit i tak, že odejdete úplně bez ničeho na obličeji, ale takovým lidem se osobně klaním. Ne že bych musela mít večerní make-up kdykoliv vyjdu z domu, to určitě ne, ale přece jen třeba v práci nebo ve škole chci vypadat jako člověk :)


Potřebovat budete jen pár kosmetických serepetiček. Je samozřejmě možné určitě kroky vynechat. Záleží na vás a taky na tom, jestli máte tři minuty nebo pět.






Krok číslo 1


Pleť natřít krémem/sérem. Bez tohoto kroku si nedovedu představit své celodenní působení zejména teď v zimě. Poté nanést make-up nebo tónující krém. V tomto případě jsem vybrala spíše tónující krém, protože není nutné ho nějak precizně roztírat po obličeji. Abychom dodali trochu lesku a třpytu, na lícní kosti naneseme rozjasňovač. Tvářenka je samozřejmě také možná, ale znovu dodávám, že rychlejší aplikace mi přijde u rozjasňovače, kde opět osobně nelpím na chirurgické přesnosti nanesení.



Krok číslo 2


Na oči naneseme decentní stín, který oči zároveň projasní a rozzáří (hodí se to zejména když zaspíte a vypadáte, že jste se stále ještě neprobudily). Vybrala jsem záměrně tento třpytivý odstín, který nepůsobí na očích jednolitě a nudně. Poté následuje řasenka. Pokud vám jde o rychlý make-up asi se příliš nebudete rozmýšlet nad řasenkou a prostě první, co vám přijde pod ruku použijete. Pokud chcete verzi nenápadného líčení, doporučuji třeba tuto od Bourjois. Osobně jí nemám moc ráda, právě protože mi přijde, že mi nevytvoří výrazné a natočené řasy. Což ale zase u nenápadného líčení není žádané, takže ve výsledku jí pro tyto účely můžu doporučit :) Poslední fází je použití korektoru/rozjasňovače na kruhy pod očima, případně na zamaskování nejhorších míst na obličeji (čtěte jako pupínky nebo různé fleky).






Krok číslo 3


Na závěr už stačí jen na rty natřít tónující balzám. Lak na nehty spíše jen doplňuje verzi decentního líčení. Ve spěchu si většinou nemám moc čas nehty lakovat. Nicméně osobně to řeším tím, že lak hodím do kabelky a pak lakuju cestou. V tramvaji mě vyloženě pak všichni milují :) Ale nahlas si ještě nikdo nestěžoval.






Líčení samozřejmě opět v reálu není vidět, nevadí, tak si to aspoň můžete představit a trochu potrénovat svojí fantazii :) Focenou cestou na vánoční trhy v Drážďanech...








Berte můj návod trochu s nadhledem. Nápad na něj přišel cestou do školy, kam jsem se nestíhala vypravit včas. Občas se prostě stane, že není čas ale je zároveň nutnost vypadat jako člověk. Možná by stačil nanést jen tónující krém na obličej a řasenka, ale tak za 5 minut stihnete tohle všechno v pohodě :)

23 komentářů:

  1. Hezký článek :). Mě už kolikrát napadlo, nalakovat si nehty ve vlaku, protože jezdím pravidelně 4 hodiny do školy..ale ještě jsem se neodvážila :D. Nepoštěstí se, abych byla sama v kupé a ty pohledy bych nesnesla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, však já si taky někdy přijdu jako exot, ale co se dá dělat? :)

      Vymazat
  2. Jezis to jsem rada, ze nejsem sama, kdo si lakuje nehty v MHD :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že je nás víc takhle "ujetých" :)

      Vymazat
  3. Ten rozjasňovač pod oči vypadá zajímavě!!! Co to přesně dělá a je dobrý?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozjasní :) jak to lépe popsat? člověk nemá tvamé kruhy pod očima a vypadá trochu víc svěže :)

      Vymazat
  4. to si vážně lakujete nehty v mhd? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. někdy když pospíchám a nestíhám a nechci mít v práci ošklivé nehty, tak nemám moc na výběr :)

      Vymazat
    2. já jen koukám, co všechno se dá cestou do práce stihnout :) Já když nestíhám, nechám je bez laku a je to :) Občas je nechávám i úmyslně "odpočinout"

      Vymazat
  5. já bych taky nikdy nevyšla z domu nenamalovaná, nechci děsit svět :D a hlavně se necítím dobře, což je důvod, proč se snažím vyhnout všem situacím , kdy bych nebyla nenamalovaná :D a super tipy ;)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych i nenamalovaná vyšla, dokonce od té doby co bydlím v Praze to i někdy dělám, ale nikdy když jdu do práce nebo do školy, tak bych se necítila dobře :)

      Vymazat
  6. Já se právě nemaluju skoro vůbec :D každý den dávám jenom tužku na oči a rtěnku nebo lesk, když mám joo náladu, tak řasenku, ale jinak na to prosím pěkně kašlu :D Pocit, že vypadám bez make-upu blbě nemám a ostatní ať si myslí, co chtějí :D Líčím se jenom když mám čas, a ráno se mi kvůli tomu dřív vstávat nechce

    OdpovědětVymazat
  7. Obdivuji ženské, které vyjdou ven z domu nenamalované, já si to nedokážu představit! Ikdyž zaspím a to se mi stává pěkně málo (musím zaklepat :D), tak se stejně musím upravit, minimálně korektor, pudr, řasenka a vyrážím :D

    Teď si mi dala dobrý nápad na lakování nehtů v MHD, mě by to nenapadlo! :D Tak a teď budou špatně koukat na mě :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný návod na líčení!:) Nemůžu z toho lakování v tramvaji, tak trochu si to nedokážu představit... :DDD

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. cože??? lakuješ si nehty v MHD???? :D tak to jsem ještě od nikoho teda neslyšela :D dost dobrý!! :D Jinak nenamalovaná bych nikdy do školy nejela, ale zase třeba naopak u nás ve městě klidně o prázdniny, víkendy jdu třeba na nákup a tak hlavně třeba k doktorovi většinou také chodím bez malovátek :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem netušila, že vzbudím takový rozruch s lakováním nehtů v MHD :) vážně jsi nikdo nikoho nepotkala, jak si lakuje nehty třeba v tramvaji? :)

      Vymazat
    2. ne nikdy prostě jsem od nikoho neslyšela, že by tam něco takového provozoval :D četla jsem to tu u Tebe úplně poprvé ... :D

      Vymazat
  10. super článok :-)
    ja si to lakovanie v mhd neviem predstviť preto lebo ja potrebujem absolutnú stabilitu a takto by som mala celé prsty ubrblané :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, mám už to nacvičené, lakuju vždycky když tramvaj zastaví v zastávce nebo stojí na křižovatce :)

      Vymazat
  11. jáj no a nenamalovaná by som išla max von vyniesť odpadky, a to nechodím ani do práce lebo som na MD ale mám toho vela tak to mínam (a zároven dokupujem :-D :-p)

    OdpovědětVymazat
  12. tak já se taky zapojím k diskuzi o lakování v MHD :D. Já tě obdivuju že to takle děláš protože já u lakování skoro ani nedýchám, už tak se mi klepou ruce takže se potřebuju absolutně nehýbat :D. Taky bych se bála že lak dobře nezaschne a já si ho pak někde poškodím, takže máte můj obdiv co to takle zvládáte :)

    OdpovědětVymazat
  13. Konevne nekdo , kdo si taky dela manukuru v mhd. Ja casto vyuzivala i kavarny ;-) od ty doby, co jezdim autem jsem ale vysla ze cviku. A jezdim pozde, protoze to delam doma :-D

    OdpovědětVymazat
  14. ten mac balzam ti zavidim!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)