pondělí 9. ledna 2012

Skladovací prostory III + ukázka Essence

Mám pro vás další tip na skladování kosmetiky. Tento šuplíčkový box jsem objevila za stovku v Kauflandu! No nemohla jsem ho tam nechat a plánuji si pořídit ještě jeden, aby se mi tam vešlo všechno. Uznávám, že to není vrchol současného designu, ale je to praktické a přehledné. Navíc tím, že je box průhledný nabízí možnost ho trochu vytunit a vzhled si přizpůsobit podle svého vkusu. Trochu přemýšlím, že boční průhledné strany něčím polepím :)



Boxík má tři šuplíčky. Úplně nahoře mám scruby na rty a dvě velké paletky se stínama, protože ty se nikam moc nevejdou. Potřebuji ještě prostor pro pudry, korektory a podkladové báze.



Pohled z boku. Uznávám, že kdyby to nebylo tak průhledné, bylo by to lepší, ale jak říkám, je tu prostor pro to se umělecky projevit a upravit si to.



První šuplíček obsadily tvářenky a rozjasňovače.



Druhé patro patří mono očním stínům


Spodní patro zabírají stíny co se nevešly o šuplíček výše a taky menší paletky očních stínů.



No, takže kdyby to někoho zaujalo a chtěl si své skladovací prostory vylepšit, ví kam zajít. Šuplíčky by mohly sloužit klidně i k ukládání šperků nebo jiných drobností.




A teď k té limitce - Legends of the sky se objevila (teda já jí spíš objevila konečně) v Praze. Nakonec jsem si dvě věci vybrala, ale jestli můžu něco za sebe říct, tak paletka očních stínů mi přišla vážně hodně nekvalitní a navíc barevná škála stínů mi přišla dosti nepoužitelná, stíny skoro nebarví, ale plechová krabička jako obal je vážně pěkná. Tvářenka mi přišla strašně oranžová, navíc neměla tester, takže čekám, že do pár dní budou všechny určené k prodeji roznípané a použité. Původně jsem si myslela, že laky se mi budou líbit. Ve skutečnosti mě tolik nezaujaly, možná jen ten rudý, o tom ještě trochu přemýšlím. Oční stíny v tužce taky neměly tester a já přece nejsem čuník, abych nípala do těch nových, takže jsem je nezkoušela, ale jedna čtenářka mi psala, že jsou pěkně k ničemu :) Hnědá rtěnka mi přišla vážně dost úchylná, nicméně tu bílou jsem si koupila. Připomněla mi má školní léta, kdy jsem podobnou rtěnka měla. Ona to není tak úplně rtěnka, spíš takový shimmer, který dodá rtům lehce mrtvolnou barvu. Světe div se, mě se osvědčila jako "báze" pod jiné rtěnky. Trochu potlačí sice barvu, ale čím víc nude, tím víc má Rendy radost, takže tak. A pak se mi líbil prstýnek. Mám totiž náhrdelník se stejným uzlem, takže jsem si doplnila sadu :) A úplně na závěr dodávám, že cena žádného produktu z této limitky nepřesáhne 99 Kč.












Pořídily jste si něco z této kolekce?

28 komentářů:

  1. Ten box se šuplíčky vypadá pěkně prakticky, něco takového už dlouho potřebuju, šminky se mi válí dosti chaoticky po různých kosmetických taštičkách... A za tu cenu super. Musím zjistit, kde je v okolí Kaufland :D Díky moc za tip!
    Z té nové kolekce Essence mě tentokrát nic moc nezaujalo, takže pořizovat nebudu nic...

    OdpovědětVymazat
  2. Ta rtenka ma lakavej obal, vypada fakt hezky:-) xx

    OdpovědětVymazat
  3. nedoplnila by si k clanku este fotku ruzu aj na perach?

    OdpovědětVymazat
  4. mně přijde, že tenhle "žadný testery" přístup dělaj cíleně - protože většina těch věcí za moc stát nebude a hraje to spíš na atraktivní obaly - tak ještě, aby to zákazník zjistil předem! to přece nechcem, že jo ;)))

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, rtěnku asi koupim, potřebuju trochu zmrtvolnit mojí přirozenou barvu, na můj vkus moc červená :/

    OdpovědětVymazat
  6. To je naprosto super box! Něco takového bych potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta bílá rtěnka mě zaujala, pokud jen trochu ztlumí barvu a dodá lesk, tak si jí asi koupím až na ní narazím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, ta bílá rtěnka mě zajmá - nude to je prostě moje..Mohla bys sem pak hodit obrázek, jak vypadá na rtech?:) předem děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  9. Náhodou, mně se líbí, že je to průhledné, aspoň je do toho vidět a víš, kde co máš :) A můžeš se ve volných chvílích kochat svou sbírkou :))))

    OdpovědětVymazat
  10. tak pro ten si musím skočit :) snad ho tam najdu :D

    OdpovědětVymazat
  11. ráda bych vám rtěnku ukázala v reálu, ale prostě světelné podmínky mi to neumožní, když už mám čas něco vyfotit, je umělé světlo a to celý dojem zkazí, takže vám nezbude nic jiného, než si zajít do drogerky a vyzkoušet si to samy, je mi líto :(

    OdpovědětVymazat
  12. v této kolekci mě nic nezaujalo, lepší mě přišla ta nová kolekce Vegas od Catrice:)

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ty samé šuplíčky! .DD a ještě velkou skříňku :/ tak by se mi hodilo ještě něco lepšího, ale nevím co. Asi zajedu do Ikey, tam vždy něco najdu. :))

    OdpovědětVymazat
  14. Taky takové šuplíčky mám, i když možná budou o něco menší, těžko se to podle fotek posuzuje :-) Jsou fajn, ale mně by se teda ani do dvou všechno nevešlo :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Mia: v Ikee mají takovou komodku ze dřeva, má asi 9 šuplíčků, tu jsem chtěla původně, ale nevešla by se mi už nikam :)

    viennettka: to víš, oproti tobě je má kosmetická sbírka nicotná :) ale chtělo by to ještě o něco víc prostoru :)

    OdpovědětVymazat
  16. No podobný šuplíčky už také akutně potřebuji, protože to není fakt už kam dávat :D budu se také muset vypravit na "lov" :D

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. ahoj Rendy, prosímtě kolik přibližně stojí ten prstýnek?? : ) je krásný a jen co jsem ho uviděla na obrázcích tak jsem si řekla že ho musím mít : ) mám u sebe 50 kč ale myslím že to na něj nebude stačit co?? : D asi si budu muset jít nejdřív vybrat peníze : D

    OdpovědětVymazat
  18. Janush: myslím, že když ještě dvacku přihodíš, tak si ho už budeš moct koupit :)

    OdpovědětVymazat
  19. ok díky : ) asi radši řeknu o drobný našim protože už se fakt nemůžu dočkat až ho budu mít : ) bankomat mám sice po cestě do Rossmannu ale nechci se zdržovat : D teda doufám že už u nás ta kolekce je : D jestli ne tak se zblázním když ji tam neuvidím : D jinak ta paletka stínů mi už na videích na youtube připadá od pohledu nekvalitní a ty barvy se mi taky vůbec nelíbí. no a nic jiného mě nezaujalo...

    OdpovědětVymazat
  20. Líbí se mi jak jsi tam provokativně vystavila ty chanelovský stíny :) Zatím je chodím do obchodu jen okukovat, ale myslím, že na ně taky brzo dojde.

    OdpovědětVymazat
  21. Romy: to nebyl záměr, a už vůbec ne provokativní :)

    OdpovědětVymazat
  22. Mně se líbí jak to máš pěkně přehledné, já nikdy nic nemůžu najít :D :D Kolekce od Essence neprožívám, mám ráda péči o nehty a ruce ale dekorativní kosmetice moc nefandím :)

    OdpovědětVymazat
  23. Mají více barev toho boxu ??? :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Lucie: mají jen bílou variantu :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj. Promiň, že už tě zase otravuju s Lush (nevěděla jsem jestli napsat k minulému Lush příspěvku, nebo sem, ale rozhodla jsem se pro tohle, tak snad to tolik nevadí :). Ale teď už k věci, ať se moc nevykecávám. Chtěla bych se tě zeptat na scrubíky na rty, jaké s nimi máš zkušenosti a tak. Předem moc děkuju za odpověď =).

    OdpovědětVymazat
  26. Zdenda: tak scruby jsou příjemné, strukturu mají asi jako krystalový cukr a krásně voní. jako kartáček na zuby nebo cukr udělají stejnou službu, ale jestli máš peníze navíc a chceš si koupit něco voňavého, tak určitě do toho :)

    OdpovědětVymazat
  27. Díky za tip. Momentálně zvažuju nějaké vhodné uspořádání mého rozrůstajícího se šuplíku s malovátky a laky, a takové šuplíčky by přišly vhod. I když, mám pocit, že nějaké už jsou na cestě ke mně... (maminka ví:) ). Teď ještě vymyslet, kam je umístit!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)