neděle 8. ledna 2012

Shopping

Dnes trochu netradičně to nebude (jen) o kosmetice. Už hrozně dlouho jsem nebyla nakupovat - ne, jako vážně. Myslím takové to nakupování, kdy strávíte kus dne někde v obchodím centru, projdete všechny obchody, půlku oblečení si zkusíte a půlku z toho si koupíte. No a jelikož mi na blogerské scéně trochu chybí hlubší články, které by mi řekly i něco jiného než to, že si dotyčná koupila svetr, sukni a klobouk a pod jednu fotku napsala, že všechno je z háemka. Nechci určitě fušovat do módy, to chraň bůh :) Ale občas byste se dámy mohly zmínit i o nějakých zajímavých nákupních příležitostech, akcích apod. Podle fotek poznám, co si jste si koupily, ale já chci ještě něco víc :) Takže dneska sice ukážu pár dost nekvalitních fotek s mým nákupem, ale ráda bych dodala i pár vět navíc.



Zjistila jsem, že fotit oblečení je horší než kosmetiku, protože oblečení položený na posteli je vážně děsně nefotogenický :) Plus světlo jen z lampičky a hned všechna krása zmizí. Takže po tom, co jsem obrazila pár obchodů musím konstatovat, že rok od roku jsou ty výprodeje větší bída. Třeba zrovna v háemku mám pocit, jako bych se prodírala doslova hadrama ne ze druhé, ale tak z páté ruky! Nevím jako kdo jim ty hrůzy kupuje (tipuju, že módní bloggerky :) ale najít tam něco nositelného je tedy něco! Tak jsem alespoň objevila svetr a triko do práce a jeden masivnější náhrdelník, který mám ještě v jiné barevné mutaci. Taky se někdy pozastavujete, jak moc se jednotlivá háemka liší? Co jinde prodávají už se slevou, v centru Prahy vesele prodávají za plnou palbu dál! Tohle mě osobně děsně štve! Nemluvím o tom, že najít na prodejně něco z jejich www stránek je taky umění. No dobrá, jedeme dál. Vero Moda tentokrát nezklamala. Ta mě při výprodejích nikdy nezklame. Stále je z čeho vybírat a hlavně člověk koupí i něco jiného než kulichy nebo péřovky. Probíhá dokonce akce 1+1 na šátky. Sehnat hned dva, které se mi líbily už od podzimu za 199 Kč je jak dar z nebes :) Nemluvím o svetru a kardiganu, které jsem taktéž ignorovala od podzimu a teď koupila za zlomek ceny.





Obchody typu NY nebo Gate jsem tentokrát jen tak proběhla a nedočkala se ničeho nového. Stále to samé dokola plus davy třináctiletých slečen dychtících po flitrových šortkách ve slevě. 





Jinak se musím pochlubit, že jsem sehnala futrál na notebook od TW ve slevě! Koukala jsem na něj od Vánoc a ještě, že jsem si takhle pěkně počkala. Mám v plánu do něj kromě svého malého noťásku ukládat i nezbytnosti do školy, protože se mi povalují po celém bytě. Jinak co se kosmetiky týče, v Sephoře jsem udělala kup měsíce ledna - sehnala jsem sadu 6 tužek na oči od Make Up For Ever (dále jen MUFE) za cenu jedné! Toužila jsem po nějaké už asi od léta a když jsem viděla na stojanu se slevami nemohla jsem je tam nechat. Můžete se těšit na samostatnou recenzi. Jinak v Sephoře je obligátně ve výprodeji spousta věcí a spousta značek. Trochu mé srdce zaplakalo, protože jsem v regálu nechala peeling od Yes to, který jsem také měla chuť vyzkoušet, ale tak co, koupím si ho jindy. Konkrétně na Harfě byl velký výběr i z vánočního zboží, které je zlevněné. A sehnat můžete ve výprodeji i věci od Biotherm, Lancome, Formula 10.0.6 nebo Yes to. Něco mi říká, že těchto věcí se už v Sephoře nikdy nedočkáme. No nic, další zastávkou byl Rossmann. Věci tu extra vyfocené nemám, určitě vás o ně neošidím. Jinak můj nový poznatek je, že si v Rossmannu můžete parádně vybavit i kuchyň. Sehnala jsem tam ice kýbl za 139 korun. Pokud nevíte, co je to ice kýbl, tak je to ta chladící nádoba na šampaňské nebo bílé víno. To víte, roky na hotelové škole a práce v hotelu se na mě podepsaly tak, že řeším i takové detaily, jako jsou správně položené příbory na stole, nebo druh skleničky. Ten kdo se v tomhle někdy pohyboval mi to nejspíš potvrdí :) Takže milovníci vína a kuchyňského vybavení vyražte do Rossmanna :) Zapomněla jsem zmínit i nabídku cedníků, nerez misek nebo příborů...Jo a děvčata sledující facebook už to vědí, ale pro ty z vás, kdo ho nečtou, tak jsem objevila kolekci Legends of the sky od Essence a něco si pořídila. Bystřejší z vás to už vědí, zbytek se to někdy doví :)





Takže snad jsem vás dneska neunudila svýma řečma. Chtěla jsem malý oddech od kosmetiky, tak mi to odpusťte. No nic, já se jdu zas učit, Mikroekonomie II se na mě už těší a bude mě "těšit" další týden. Přeji vám lepší zábavu a spousty úlovků ze slev v obchodech!


Co jste si ze slev pořídily vy? Opět dodávám, že mám ráda všechny šmírovací nákupní články, takže jen do nich ! Kdo říká, že je to vychloubání, ten nejvíc závidí :)

37 komentářů:

  1. Letos jsem toho moc neporidila, jak sama rikas- je to bida.. Koupila jsem si snad jen svetr v HaM, obycejny cerny, zlevneny ze 600,- na 150,- (dokonce je v nem 5% kasmiru :D), rukavice opet v HaM za 30,- a podprsenku opet v HaM za 70,-. Jo a obycejny cerny pasek v Pimkie za 50,- A samozrejme Snow fairy a Brusinkovou stolu za polovicni cenu v LUSH :))

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se zeptat, kolik stál ten úžasný obal na notebook?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem jen prolítla obchody během čekání asi půl hoďky a odnesla si dvě věci(z oblečení).. v HM se mi nic nelíbilo, ale v Gate jsem koupila obyčejné tměvě zelený roláko-tílko a ,,podzimní či jarní" kraťasy. A ne, nejsou flitrované :D jsou zcela obyčejné :D

    OdpovědětVymazat
  4. s tou úchylkou z hotelu to máme podobné :-D sice jsem dělala gympl, ale po matuře jsem brigádničila jako servírka a teď, když chystám stůl, tak musím mít taky všechno pěkně srovnané a naschystané, tak jak to má být.. občas tak blbnu i s židlemi :-D njn, to už je deformace :-D na ten kyblík se podívám, už jsem ho delší dobu sháněla, tak uvídíme, jestli ho budou v Olomouckém Rossmannu mít :-)
    to abych brzo vyrazila do sephory! ty tužky bych brala hned.. snad na mě nějaké věcičky tak ještě tři týdny počkají..
    koupila sis pěkný obal na noťas, já bych brala červený!

    OdpovědětVymazat
  5. a přiznám se, že u nás v Čechách jsem zatím ve výprodeji nekoupila nic.. ale byla jsem teď krátce ve Stockholmu a tam jsou slevy taky že.. tak jsem si pořídila perfektní džíny od Divided a šálu s čepičkou v H&M a konečně i padnoucí podprsenku pod šaty bez ramínek.. a taky nějakou tu kosmetiku.. sice v jejich penízkách to vyšlo levně, jen na naše korunky jako bych ve slevách nenakupovala :D
    ale nelituju a těším se, až tam v létě znova vyrazím a koupím další věci.. hlavně se těším na masku od Formuly 10.0.6, od které jsem si vzala jen takové to balení na dvě použití a chci se vrátit pro větší.. ale jestli ho mají v sephoře, brzo se tam pro ni vypravím, je skvělá! :-)
    no, trochu jsem odbočila, snad se nezlobíš :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Žanet: co se týče té Formuly 10.0.6 něco mi říká, že v Sephoře bude končit, takže bych si pospíšila s nákupem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta poznámka o NY a Gate mě doopravdy rozesmála , protože je to naprostá pravda :D:D

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek. Mě zas překvapilo, že když jsem navštívila ve čtvrtek Vaňkovku v Brně, hadry už byly rozebrané, zbyly jen extrémní čísla nebo opravdu škaredé věci. Ještě mě štve, že když přijdu k regálu vše za 299, najdu tam jen věci za 599.

    OdpovědětVymazat
  9. ahojky, na kolik Tě vyšly ty tužky MUFE? já jen jestli se mám vydávat do Sephory taky :-) minulý týden jsem zruinovala svojí kreditku (boty ne ve slevě, MUFE štětec a MUFE tužka na rty(sleva JEN 10%), tričko nike, další tričko nike apod..), tak bych se tomu ráda vyhnula, ale jestli je to extrémně výhodné, tak budu muset no ne? :-D

    http://leskyblesky.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. co se h&m týká, je to můj nejoblíbenější obchod, protože mi tam většina věcí z jejich basic kolekce sedí, vydrží mi dlouho a obvykle nejsou zbytečně předražené - máš ale pravdu, že co se letošních slev týká, je to dost bídá, ještě jsem nenarazila na nic kloudného (a to v žádném obchodě, nejen v h&m.
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. M*: vyšla na pětistovku, byly to zbytky z vánoční kolekce :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem taky včera řádila a nejlíp jsem nakoupila v Terranově, mají tam opravdu zajímavé kousky. Jinak musím pochválit blog, patří teď mezi mé nejoblíbenější a čtu ho pořád dokola :). Jsem zvědavá co řekneš na Legends of the sky - rtěnku (bílou) jsem taky ukořistila a je moc příjemná.

    http://2-b-beautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Martina: tak to jsem moc ráda :)
    Suzie: já byla taky hned po Vánocích a vypadalo to tam úplně stejně :) ale jak říkám, je to názor vkusu, co je pro mě šeredné, je pro někoho vrchol krásy a tak je to vždycky a všude :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jestli byla řeč o Terranově, tak je tam samozřejmě spousta kýčovitých svršků, ale když člověk zapátrá, tak mnohdy objeví pravé poklady a za pár kaček :). Ale tak je to všude - i v tom Gatu nebo NY. A to mě právě baví, samozřejmě, když půjdu do značkového butiku, najdu tam skoro samou krásu, ale obléct se nápaditě v mainstreamu a za pár kaček, to je ta pravá výzva a zábava :))

    http://2-b-beautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem byla taky včera oblídnout slevy. Koupila si si krásný věci, některý tiše závidím =).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. takže mi nemusí bejt líto, že jsem se letos ještě ve slevách do hm nedostala?:D

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  18. já ještě letos nikde nebyla, nějak mě ty slevy neberou (asi proto, že mi je jasný, že v nich maj to, co měli před slevama :D), ale ten futrál na noťas chci taky! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Já čekala od slev rozhodně víc, v H&M jsem si pořídila jen pár drobností, které stejně dostanu až za vysvědčení/jsou to věci na jaro, tak to mamka vzala užitečně :D Třeba botky, sáčko - nemůžu se jich dočkat. V Zaře jsem si pořídila šedý kabátek, dlouho jsem nějaký sháněla a nakonec mi padl v Zaře, byl zlevněný jen o 500 a kdyby nebyl poslední asi bych na něj ještě chvilku počkala. Chtěla jsem si koupit botky v Zaře ale mají je buď stále drahé a nebo nejsou v mé velikosti :((

    Každopádně ty si skvěle nakoupila Rendy :))

    OdpovědětVymazat
  20. Skvelý článok! Aj ja už mám chuť zájsť do obchodov, tiež som tam už dlhšie nebola :/ A je škoda, že na Slovensku nemáme Rossmana, aspoň som ho nevidela :(

    OdpovědětVymazat
  21. já jsem sice pár obchodů se slevami oběhla, ale neodnesla jsem si vůbec nic. neco mi říkalo, že ty peníze za ty hrůzné kousky nestojí. ale až budu mít za sebou zkoušky, pravděpodobně vyrazím na lov. toužím po nějakých nových šatech! nejlépe krajkovaných, světlých :) nevím, co mě to popadlo. už dva dny sjíždím asos a vybírám si šaty, ale jsou tam zbytečně drahé. snad třeba někdy jindy. zkusím ještě Top Shop a Vero Modu tedy taky ;) dík za tip.
    ty tužky jsi nakoupila tedy skvěle! a od Yes to si chci dokoupit ke kondicionéru ještě šampon. už mám těch Niveáckých co máme doma plné zuby!
    co budeš doma dělat s ice kýblem? :D já teda mám taky různé tendence z hotelu, ale to spíše když jsem třeba v jiném hotelu a vidím ten jejich systém, jejich organizaci, nebo tak, tak to teda občas nezvládám a nejraděj bych jim to tam celé předělala podle "našich" standardů :)

    OdpovědětVymazat
  22. no musím uznat, že slevy letos opravdu nic moc ... já si nakupila akorát bezva věci před dvěma týdny v Topshopu (např. krásné puntíkové šatičky za 90,- zlevněné z 890,- nech je tam, že?:D) jinak ale zatím čekám u nás v H&M na větší slevy ... miluju když tam pak jsou stojany a ty věci stojí 70,- zítra tam naběhnu a uvidím :D Jinak ještě chválím za super článek :) hezky si se rozepsala ...

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. tak jsem ráda, že nejsem jediná, kdo není nadšenej z těch hromad oblečení, který ani za tu slevu nestojí :)

    OdpovědětVymazat
  24. miluju slevy!!:)))
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. Letos kvůli státnicím na slevy bohužel nemám čas :-( Ale co se týče háemka, souhlasím :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Tenhle druh článků miluju! Ráda sleduju příspěvky (nejen) českých blogerek a kochám se nad kombinacemi, které z ulovených kousků vymyslí. Ale tohle přijde vážně vhod! Reálné komentáře oblečení, obchodů i celkové momentální situace. Proč ne? Strohé jednořádkové komentáře pod fotkou jsou poněkud úzkoprsé, i když na druhou stranu chápu, že o jednoduchém svetříku zn. River Island ze sekáče často není moc co říct navíc. Každopádně děkuju a doufám, že takový článek není poslední, který si budu moct přečíst :)

    (A zároveň se omlouvám za záplavu komentů ode mě během krátké chvíle. Dostala jsem na tebe tip od jiné mé oblíbené blogerky, tak jsem ti to tu šla prošmejdit a neodolala jsem okomentování některých příspěvků :) Bohudík/bohužel asi nejsou poslední... I'm staying tuned!)

    OdpovědětVymazat
  27. To se někdo má ;-). Úžasný věcičky.

    OdpovědětVymazat
  28. S úrovní výprodejů souhlasím, mám pocit, že v ČR si obchody dělají z lidí srandu. Nejenže jsou věci ve slevě stále dost drahé (např. stejné sako Zara v ČR 799 Kč, ve Španělsku 19 E), ale i jejich kvalita je mizerná, navíc občas se stane, že ve slevě najdu věc 2 roky starou (obzvlášť HM je na to expert...)!! Anebo, věc, která byla vloni ve slevě, je letos opět v prodeji jako nová (FF)... Nevím, zda je to k pláči nebo smíchu, ale pokud zjistím takovýto nehorázný přístup obchodu k zákazníkovi, už tam víckrát nejdu.

    London-Paris Giveaway

    OdpovědětVymazat
  29. ja som mala naposledy nakupnu horucku v lete :( nevedela som, ze uz su vypredaje..ja som sa ne chystala az po sviatkoch.. inak najskor som si myslela, ze obal na notebook je kabelka :) na recenziu ceruziek sa tesim :)

    OdpovědětVymazat
  30. Flitrové šortky mě pobavily. To celkem sedne..:-))

    OdpovědětVymazat
  31. krasne veci!
    a presne, SLEVA ale je to stejne drahe
    xoxo
    http://bit-ofme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. ahoj ty věci jsou krasné.Já ráda nakupuju ve slevách :)

    OdpovědětVymazat
  33. tyjo, koupila sis toho spoustu, ale kdo by odolal slevám?:) hezký věci!

    OdpovědětVymazat
  34. Chystám se taky do háemka :D
    tinyinworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  35. Mas uzasny blog:) Moc rada te sleduji. :)
    http://nathaliebeuty.blogspot.be

    OdpovědětVymazat
  36. Jej, no kdy si ja tak pujdu uzit se tremi detmi :D

    andreabblog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)