pondělí 23. ledna 2012

Ryor výživný krém + Juicy Tubes od Lancome

Dneska spojím dva malinko nesourodé kosmetické produkty. Přišlo mi zbytečné psát o každém z nich jednotlivé články, ale za zmínky určitě stojí...









Krém od Ryoru už (nejen) ode mě znáte velice dobře. Na ten matující nedám dopustit, ale teď v zimě mi přestal nějak stačit, co se hydratace pleti týče. Začaly se mi objevovat suché šupinky kolem nosu a rtů, takže jsem byla nucená najít nějaký výživnější krém na denní použití. Jelikož jsem ten den pospíchala a neměla čas na vybírání, sáhla jsem automaticky po značce Ryor. Zrovna byly tyto krémy i v akci a stály nějakých 89 korun. Tento je sice určený na suchou a citlivou pleť, ale to není vůbec na škodu. Vyhovuje mi, že je dost výživný, ale nezamastí mi obličej. Problémy se suchou kůži už řešit nemusím. Jediné tedy co mi vadí a to dost je nesympatická parfemace. Vážně mi krém spíš smrdí, těžko říct, jestli je tohle vůně přírodních olejů. Matující kolega mi vážně strašně voní, ale po tomhle příště už asi nesáhnu kvůli parfemaci, protože je mi trochu proti srsti se s ním mazat. Pro mě voní, teda smrdí nějakou zatuchlinou a dále nespecifikovatelnou esencí. Jeho účinky tedy oceňuji na jedničku, ale body má u mě dolů právě za parfemaci.







Omluvte absenci háčků, na některé fonty je prostě "ř" moc silné kafe :)


O lesku Juicy Tubes od Lancome jsem vám psala v narozeninovém postu. Nechala jsem si nějaký čas, abych zjistila, proč je tak oblíbený a všemi chválený. No, nepřišla jsem na to, protože mě nijak neoslnil. Přijde mi jako úplně obyčejný, lepivý a hutný lesk. Navíc mě jeho výdrž nijak neoslnila a přišlo mi, že mi vysušoval rty a pak zvýrazňoval suché šupinky na rtech. Takže nevím jestli jsem něco udělala špatně, ale za mě říkám ne, škoda peněz, protože podobné lepivé lesky se dají sehnat v drogerii za pár kaček. Jediné co se mi strašně líbí je jeho obal, ten je vážně dokonalý a rozkošný. Určitě ho vyhazovat nebudu a všechen ho vypotřebuju, ale že bych si ho někdy sama koupila, to určitě ne. Jinak co se popisu týče, lesk je transparentní, hezky voní a hodně lepí :) Víc mě k němu nenapadá...








No, takže dneska jsem byla trochu zlá a kritizovala, ale všechno zlé je pro něco dobré a teď už vím, co si příště nevybírat a po čem už netoužit :)


A teď schválně kdo z vás je v klubu milovníku Juicy Tubes?

15 komentářů:

  1. Já jsem, ale i kvůli odstínům, takže bych si nikdy nevybrala tenhle čistě průhledný. A vlastně i kvůli vůním/chutím- ty jsou neskutečné;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vůně se mu nedá upřít, ale prostě za ty peníze bych si ho sama nekoupila :)

      Vymazat
  2. já jsem měla Juicy Tube na rtech jednou, a dodnes lituji, že jsem si ho nekoupila :D překvapil mě tím, že nebyl lepivý a na rtech mi vydržel skoro polovinu dne (a to jsem jedla, pila....). Já si ho určitě plánuji někdy pořídit. Třeba jsem měla nějaký lepší kousek nebo nevím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě právě přišel hodně hutný a lepivý, tak nevím, jestli se to liší kus od kusu, ale zkoušela jsem si i jiné příchutě a všechny mi přišly stejné, takže jsem zjevně divná :)

      Vymazat
    2. divná určitě nejsi, ale já měla na puse třeba ten v klasickém obalu :D nevím, třeba jsou tyhle s obrázkem něčím jiné, ale to pochybuji. Třeba jsem jen divná já :D

      Vymazat
  3. konecne niekto kto neodpadava z tych prapodivnych leskov:) Zastavam uplne tvoj nazor, neviem co je na nich take uzasne:) lepia skoro ako lepidlo a za tu cenu eee..
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no výborně, taky někdo mimo klub milovníků JT :)

      Vymazat
  4. Juicy tubes me kdysi tatka dovez nekde z letiste v takove sade...upozornuji ze cca pred 6ti lety, a doted je doma mam:D Presne jak rikas, proste ulepenej lesk...vubec je nenosim:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Já měla možnost vyzkoušet 3 kousky Juicy tubes a přišly mi taky lepivé, plus je určitě ta vůně, ale za ty prachy mi to nestojí.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten matující krém od Ryor mě hodně láká, ale já teď objevila jeden od Bioderma, který mi moc vyhovuje takže koupi Ryoru odkládám zatím na dobu neurčitou :)
    Jinak co se týče Juicy Tubes lesku tak vlastním jeden (ale ten klasický bez obrázku :) 15ml má ... upřímně já s ním spokojená jsem! Mám ho někdy od jara minulého roku (když mi ze strawberrynet.com nabídli ať si u nich zadarmo vyberu dvě věci tak JT byl jedním z nich) Lepivá konzistence mi nevadí, výdrž má super, ale zase naopak od té doby co jsem poznala lesky v tubě od ELF tak v podstatě JT nepoužívám (zrovna ale dnes jsem ho našla v kabelce, kterou jsem už nenosila nějaký ten pátek :D) já si udělala těch ELF lesků zásoby, když byl jeden za 27,- v akci a mám většinou v každé kabelce, bundě jeden :)) Takže až ten JT dodělám sama si ho už určitě nekoupím, protože stejnou parádu udělám i s ELF leskem, který mi voní možná ještě více než ten JT a kvalita je srovnatelná možná i lepší :)))))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jeden JT mám a taky z něj nejsem odvázaná...

    OdpovědětVymazat
  8. Přesně tenhle od Ryoru mám, ale popravdě ho moc nepoužívám :( Je na mě moc mastný takže jen když mám suchou kůži a šupinky, používám ho jen "na doma" :)

    OdpovědětVymazat
  9. Minulou zimu jsem používala matující krém a taky jsem z toho měla hrozně suchou kůži :D. Chce to zkrátka kvalitní hydrataci. Ten lesk má hrozně roztomilý obal.

    OdpovědětVymazat
  10. Já Juicy Tubes naprosto miluju, jeden musím mít k použití pořád.
    Zaprvé má naprosto dokonalou přirozenou, ale přesto výraznou barvu, za druhé lepí=drží a za třetí, když mám zrovna suché rty, protože jsem flákala balzamování, tak vím, že po jeho použití budou zase hned vypadat dokonale, opravdu mi je báječně hydratuje.
    Ale mám klasickou barevnou řadu, což je třeba kámen úrazu, proč ti tenhle nevyhovuje, může mít jiné složení.

    OdpovědětVymazat
  11. Zrovna včera jsem si je koupila, rozhodovala jsem se mezi tim matujicim a tímhle. Mě teda nesmrdí, žádné parfumace jsem si nevšimla. Je příjemný :) Stál mě (stálá cena) 93 Kč.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)