čtvrtek 26. ledna 2012

Orly Fuchsia Frenzy

Tak jsem se konečně odhodlala pořídit si lak, kolem kterého jsem chodila několik měsíců. Jeho barvu jsem si zamilovala na první pohled, protože jsem jí předtím u žádného jiného laku neviděla. Jaké bylo mé zklamání, když lak po nalakování vůbec nechytnul takovou barvu, jakou jsem očekávala! Ani ve třech vrstvách se jí nepodobal. Tragédie číslo dvě je, že se mi ho ani nepodařilo vyfotit, aby barevně odpovídal skutečnosti. Je mnohem sytější a tmavší, ale ani focení v různou denní dobu nepomohlo, takže kdyby náhodou někdo chtěl vidět lak doopravdy v celé své kráse, nechť vyrazí do Sephory.



Na všech fotkách vypadá lak bohužel hrozně vyblitě.





A celkově  co bych k laku dodala. V jedné vrstvě nekryje a dokonce je lak takový divně matný a celkově dost hnusný. Druhá vrstva už je lepší a dokonce i lesklá, což nechápu a nikdy se mi to u žádného laku nestalo :) Třetí vrstva je nutnost, pokud chcete aby se barva co nejvíce podobala originálu v lahvičce. Jelikož je tohle můj první a jediný lak od ORLY nemám srovnání s jinými, ale zklamal mě i trochu štěteček, protože je takový divně okousaný a neni pravidelně ustřižený. Takže nevím, jestli to tak má být a je to umělecký záměr výrobce. Každopádně jsem od laku za 280 Kč očekávala asi více. Ani výdrž není nic moc, oranžový lak z HM, o kterém jsem psala nedávno vydrží víc. Takže suma sumárum mě lak trochu zklamal a pořád váhám nad tím, jestli ho jít vrátit nebo ne.


Tady lak můžete vidět v akci chvíli po nalakování (těch přetáhnutých okrajů si nevšímejte :)


Pod lampičkou se už barva trochu více podobala skutečnosti, ale stejně pořád žádná sláva



Má někdo z vás stejně bídnou zkušenost s Orly laky?

PS: zkoušela jsem podlak i nadlak ale to ještě víc zhoršilo situaci - lak jakoby zkřehnul a oloupal se z nehtů během pár hodin!

11 komentářů:

  1. Ten lak má mooc pěknou barvu, je to škoda, že je to takový bídák ;-). A to barevné papírkové pozadí je bezvadné!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. orly lak jsem ještě neměla ale podobnou barvu má myslím rimmel 60s Pink Punch, v lahvičce vypadá naopak vyblitě a na nehtu krásná neonka :)

    OdpovědětVymazat
  3. S barevnými laky Orly je to jak na houpačce: některé jsou excelentní a nejlepší ve své kategorii, jiné propadáky, co by sis nekoupila ani za pětikorunu. Těžko je vybrat, z lahvičky ve stojanu se nic nepozná :( Leda si už předtím najít a přečíst nějaké recenze, pokud jsou dostupné...
    Naopak Orly péče je špičková vždy. Lepší top- a basecoat jsem ještě neměla!

    OdpovědětVymazat
  4. Mám doma Orly, takový měnavě fialovozlatý a je exceletní. Sice se mi s ním hůř lakuje, ale výsledek je skvělý. Asi to bude kus od kusu, pač mě všude vychvalené OPI zrovna moc nenadchly a ty co mám, nejsou to pravé ořechové:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi je to jak co a jak komu vyhovuje, ale vážně jsem horší lak snad ještě neměla. Aby se mi oloupal během pár hodin, tak to nedokázal ani ten nejlevnější co mám :)

      Vymazat
  5. Zrovna jsem začala přemýšlet, že bych si nějaký lak od Orly koupila, protože teď používám Grow Aid péči, která mi byla doporučena po sundání gelových nehtů a nemohu si jí vynachválit. Ale asi si ještě rozmyslím, jestli se mi bude chtít dát tři stovky za lak, o kterém ani nebudu vědět, jak nakonec na nehtu bude vypadat a který vydrží míň jak lak z HM za pár desítek korun.

    OdpovědětVymazat
  6. Barva je nádherná :)


    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. od orly mam hnusnej zlutej lak
    a
    je hnusnej
    a hnusne se trpyti

    : /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tvé pohoršení naprosto chápu :)

      Vymazat
  8. ja mam tiez color blast v odtieni wild at heart - neonka s odleskom do fialova. tri vrtvy potrebujem, ale to nie je ziaden problem, pretoze schne super rychlo. aj moj schne do matna, ale v tomto pripade sa mi to paci viac, aj ked najprv som sa zarazila a povedala si, co to ma byt :) mna nadchla prave farba, ale ani tri vrstvy mi nevaia, a preto lak hodnotim pozitivne

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mám špatnou zkušenost s lakem od Orly. Chtěla jsem investovat do dražšího laku červené barvy, protože v práci můžu nosit jen francii nebo červené a hrůza za ty peníze. Oloupe se za pár hodin a i když si dávám podkladový lak, tak se mi pak moje nehty úplně odlupují. Nikdy víc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)