sobota 7. ledna 2012

Novoroční miš maš

Ahoj, ahoj! Po novém roce je tu opět směska všeho možného, zejména kosmetického :) Jsem ráda, že se vám takové typy článků líbí. Takže malá inspirace pro vás...


Mini krémík (tělové máslo) Balea s obsahem aloe vera jsem si koupila jako krém na ruce do kapsy. Nutně jsem potřebovala něco malého a levného, co se vejde do kapsy a obohatí to mé nebohé ruce venku v mrazu. Balea naprosto splnila mé požadavky a za 30 korun máte svěže vonící a hydratační máslo v mini verzi a v rozkošném obalu (pro tyrkysovou mám slabost) :)






Od kamarádky jsem dostala tyto mýdlové růžičky, které se házejí do koupele a vytváří pěnu. V návodu sice slibovali, že se po vhození do vody květinky rozvinou, ty mé se bohužel jen pěkně rozprskly. Ale pěnu vytvořily pěknou a voňavou.




Toto byl také dárek od kamarádky. Je to tělový krém se třpytkami. Papaya a macadamia je moje nejoblíbenější řady od Body Basics a také mi nejvíce voní. Tělový krém je lehký a nemastný a kůže se po jeho použití jemně třpytí. Pro plesovou a party sezonu jako stvořené. Navíc jsem si nedávno všimla, že na Budějovické otevřeli prodejnu BB, kde mají 80% slevy na zboží, takže jestli od této značky máte něco rádi a bydlíte v Praze máte zajímavou příležitost si něco koupit :)






Lak Catrice v bonbónkově růžovém odstínu jsem objevila ve výprodeji za 20 korun (možná to bylo 29, ale nejsem si jistá :) Barva se mi líbí strašně moc a i výdrž je celkem solidní. Jediné co mi vadí je aplikátor, ale to je dané možná jen mojí nešikovností :) Jinak ve výprodeji je teď mnoho odstínů Catrice laků.








A ještě taková sladká (okurková) tečka na závěr. Tuto spací masku jsem dostala k vánocům od švagra a švagrové a je teď mým věrným společníkem. Nevím jak jsou na tom jiní lidé, ale mě hrozně uklidňuje spát s těmito maskami (páskami) a doporučuji je všem, kteří mají občas problémy usnout.


Co pěkného jste si pořídily vy v poslední době? :)


PS: nevím jestli jste si už všimly nových ikonek, ale můj blog má teď stránku i na Google+ . Asi se k vám už donesla zpráva, že Google Friend Conect bude k 1.3.2012 ukončen. Vůbec netuším jak to bude se sledováním blogů po tomto dni, takže jsem stránku na Google+ pro jistotu založila. Bohužel zatím se tam příliš neorientuju a asi bude chvíli trvat, než na to přijdu a rozjedu to tam :) Jinak samozřejmě zůstává dál i facebookovská stránka, kde vás budu o nových článcích informovat :)

16 komentářů:

  1. Jéé, teď si mi udělala mega radost!! Já si do kabelky kupuju tělová másla Alverde (taky 50 ml), ale mají jen 2 druhy a zrovna včera jsem si posteskla, proč jich nemají víc. O tomhle malém máslu Balea jsem neměla tušení, takže díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Minimálně po tom "kabelkovém krému" se podívám, taky něco takového do té zimy zrovna hledám! <3

    OdpovědětVymazat
  3. jeeej, tak aj ty mas to telove maslicko ako krem na ruky :)

    OdpovědětVymazat
  4. to máslo zkusím, mám v zimě šíleně suché ruce, díky!:)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lak má krásnou barvu :).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Lak je mooc pěkný!! A bohužel nic nového nemám...jen kašel a víc zkoušek :)N.

    OdpovědětVymazat
  7. zrovna na krém od balei jsem se včera dívala :)
    jinak maska na spaní je pro mě must have :) mám ji asi rok a už bez ní ani neusnu:D

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé tipy, moc se mi líbí ten maličký krém od Baley, nejsem schopná nosit s sebou krém v kabelce :D

    Já Google+ vůbec nepoužívám, ale jak koukám tak se to budu muset naučit, achjo.. Jsem zvědavá jak to nakonec bude, ale většinu blogů začínám sledovat přes bloglovin ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Tu pásku na oči jsem taky dostala :) Je to bezva věc, bez které se každý večer neobejdu

    OdpovědětVymazat
  10. ty už jsem před měsícem zakázala :D
    A směle se přestěhovali otravovat na formspring :)

    OdpovědětVymazat
  11. pasku na oči jsem si jednou koupila (ono to vypadá tak roztomile), zkusila jsem to s ní asi deset minut a pak jsem ji neuroticky odhodila a už nikdy nepoužila - strašně mi to na těch očích, resp. okolo nich, vadilo a rozčilovalo, podobný pocit, jako když si člověk nasadí brýle se špatnými doptriemi

    OdpovědětVymazat
  12. Ta maska na oči je super, plánuju si nějakou pořídi už snad 3 roky! :-D Protože když je světlo, nemůžu spát..

    OdpovědětVymazat
  13. BB firma končí, tak is nakup do zásoby =)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten krem od Body Basics som mala, krasne vonal aj hydratacia bola ok

    OdpovědětVymazat
  15. Ten lak na nehty vypadá úplně stejně jako ze znělky k PLL :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)