sobota 28. ledna 2012

MUFE Aqua Eyes Collection

Jsem vážně asi dost pozadu, ale pokud si dobře vzpomínám, tohle je moje první kosmetická věc od MUFE! Co vám budu povídat, koupila bych si klidně celý jejich stojan, kdyby ty ceny nebyly tak vysoké! Proto jsem neodolala a když jsem si nedávno při výprodejích obhlížela obchody, narazila jsem na tuto sadu tužek na oči. No a nekupte je, když byly za cenu jedné :)





Všechny tužky jsou hodně měkké, svojí trochu máslovitou konzistencí mi připomínají tužky od NARS. Dala jsem si za úkol, že začnu trochu více experimentovat s barvami a začnu kromě tmavých barev používat i tyhle barevnější :) Navíc bych konečně mohla všechny (většinu) vypotřebovat, protože kromě černé jsou všechny v cestovním balení.





Tužky jsou voděodolné a vydrží na očích celý den. Neotírají se, jsou hodně pigmentované a jdou bez problému odstranit dvousložkovým odličovačem. Také mi vyhovuje, že mají drobný hrot a dá se s nimi dobře vykreslovat linka.












Nějak mě nenapadá co více dodat. Mé nadšení stále trvá a doufám, že bude pokračovat i nadále :) Drží jako vytetované, dobře malují a jsou měkké - a to přesně od tužky na oči vyžaduju :)


Co od MUFE máte rádi vy? Ať mám nějakou inspiraci na příště :)

20 komentářů:

  1. Můžu se prosím zeptat, kde se dá MUFE sehnat? :) Jsou to úžasné barvy :-*
    Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra, včera jsem v ní byla (cca hodinu? dvě? :D ) a o to jsem nezavadila :P škoda, už mohly být i moje xD (i když, tak mi alespoň nekrvácí peněženka xD ).

      Vymazat
  2. Vypadají opravdu skvěle asi si je taky pořídím. Já mám právě dost problém s tužkama na oči, protože linky jsou moje každodenní líčení a potřebuji, aby ta tužka fakt dobře kreslila, takže do téhle doby jsem zůstavala u obyčejný maybellinky, která mi vyhovuje, ale docela se rozmazává :( Můžu se zeptat na cenu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, nejsem si jistá, jestli ještě seženeš přesně takový set, protože tohle byl pozůstatek z vánoční kolekce, ale tak nevylučuju, že ještě někde by nějaký mít mohli. Tenhle set stál kolem pětistovky a u těchto tužek se nemusíš bát, že by se ti rozmazaly, protože vydrží i vodu.

      Vymazat
  3. Nádherná balení, nádherné barvy, tyhle tužky se povedly! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou nááádherný...a úplně mě štve, že bych je nevyužila, nejradši bych si je šla hned koupit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, mohu se prosím zeptat kolik tak co od MUFE stojí?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přesný ceník v hlavě bohužel nenosím, ale v Sephoře se můžeš jít podívat na přesné ceny. Obecně ale patří mezi dražší značky

      Vymazat
    2. Myslíš, že bys tuto tužku mohla porovnat se Sephora jumbo waterproof crayon? (jestli jsi zkoušela) - mám právě tuhle a zajímalo by mě, jestli se vyplatí do MUFE investovat - výdrž, stálost..Jinak od MUFE miluji krémové linky, opravdu vydrží všechno a ani se nehnou :)

      Vymazat
    3. znám Sephora jumbo tužku, mám tři a mám je taky moc ráda. Výdrž mají obě značky zhruba stejnou, MUFE má výhodu, že má drobnější hrot a lépe se s ní kreslí tenčí linka. A o chlup měkčí jsou asi MUFE, ale nebrala bych to jako značný rozdíl.

      Vymazat
  6. Všechny barvy jsou nádherný!:)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. ... s MUFE nemám zatím vůbec žádnou zkušenost, ale určitě omrknu v Sephoře příště :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerajú dobre :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Dobře vypadají a mají vážně skvelé barvy.

    OdpovědětVymazat
  10. Já bych pro ně kromě té černé neměla využití, ale cena je to velmi super.
    Jinak, co se fajn věcí od MUFE týče, tak jsem jim věnovala dva články, kdyžtak si to můžeš projet (názor pořád platí, i když od jejich napsání už nějaká chvíle uplynula ;).

    OdpovědětVymazat
  11. TAK NAKONEC JSEM SE ROZHODLA PRO - Sephora jumbo waterproof. Je úžasná
    http://curllygirll.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)