pátek 27. ledna 2012

Miš maš

Další miš maš je tu! Opět pár věcí, o kterých nemá příliš cenu psát jednotlivě tak jsou tu na jedné hromádce. Většina věcí mi byla darována, takže jsem tentokrát něco ušetřila :)





Díky Plum Foolery jsem objevila tyto úžasně praktické odličovací kapesníčky. Teda né tak odličovací, jako odlakovací :)Podle mě výrobek měsíce! Za 29 korun máte 10 jednotlivě balených pytlíčků s kapesníčky napuštěnými odlakovačem. Na cesty nejbáječnější věc! Konečně sebou nebudu muset tahat pikslu s odlakovačem a bát se, že mi zase vyteče do kufru. Jeden sebou nosím denně, kdybych měla potřebu se zbavit rychle starého laku. Jeden kapesníček bohatě vystačí na obě ruce a ještě možná na odlakování nohou :) Díky za ty dary!



Taky jste někdy četly chválu na tento pudr? Já už několikrát. Výjimečně jsem si ho nekoupila, ale dala mi ho sestra, která si ho koupila jen jako nouzovku, kterou potřebovala na jedno použití. A jelikož je trochu zhýčkaná, nechtěla ho dál používat a darovala mi ho. Já jsem samozřejmě zvědavec obecný a musím vyzkoušet všechno, takže jsem neodmítla. No jako je fajn, ale že bych o něm řikala, že je to nejlepší pudr z drogerie, to ani omylem! Sice zmatní obličej na delší dobu, ale mě hrozně zdůrazňuje sušší místa na obličeji a dělá mi na něm mapy. A to mi zatím žádný pudr neudělal, takže viním pudr a né svůj obličej :) V klidu můžu spát, že jsem si ho vyzkoušela a už si ho nikdy kupovat nebudu a zůstanu u svých oblíbenců.



Nemůžu si pomoct, ale když jsem se dívala v drogerii, všechny odstíny mi přišly jak přes kopírák! Pudr nijak příliš nebarví, takže je skoro jedno, jaký odstín si vyberete, protože ve výsledku to takový rozdíl není.




Tělový olej z Rossmanna jsem dostala k Vánocům. Obecně mám tělové oleje ráda, ale používám je v kombinaci s tělovým mlékem, nikdy ne samostatně, protože pak si přijdu jak až moc mastná a nebaví mě čekat než se samotný plej úplně vsákne. Takže vždycky v ruce rozmíchám tělové mléko a pár kapek oleje a je to nejlepší kombinace :) Navíc olej úúúúžasně voní po růžích (fíky tolik necítím) a je prostě pošušňáníčko se s ním mazat :) Nestojí moc, takže je to určitě výhodnější (a voňavější) koupě než třeba podobné oleje od Nivei.





Poslední z dnešního mixu je taky dárek, tentokrát od babičky. Docela zajímavý výběr :) Babička občas umí překvapit. Spojení voňavky a řasenky je trochu netradiční, kupodivu se však docela povedlo. Podobné parfémované deodoranty nebo jak to nazvat sice nejsou bůhvíjak kvalitní a moc dlouho nevydrží, ale jako nouzovka to stačí. Shine od Heidi Klum mi docela voní, není to sice vůně mého života, ale nesmrdí mi a to je hlavní (vůně se těžko popisuje, není ani sladká, ani květinová ani ovocná, něco mezi prostě). Co se řasenky týče, přiznám se, že jsem jí nezkoušela, protože mám teď načatých několik řasenek a nechci tuto zbytečně otvírat. Takže až jí vyzkouším, tak vám povím, ale kartáček vypadá dobře, alespoň co jsem viděla v drogerii. Jedná se o řasenku od Astoru Big and Beautiful Boom.






Co pěkného jste naposled dostaly vy? :)

29 komentářů:

  1. ty ubrousky musím mít! :) díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ten pudr od Rimmelu používám a v pohodě... Ani mapy jsem si nevšimla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem asi moc zhýčkaná, nebo je možná problém v tom, že mám smíšenou pleť a s tou si pudr tolik nerozumí :)

      Vymazat
  3. Podle mě když už pudr z drogerie, tak je dobrej ten krajkovej Dermacol :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten jsem nezkoušela, ale ty jejich krajkové tvářenky jsou moc fajn :)

      Vymazat
  4. podle mě je ten pudr rimmel dobrej, ale nejlepší mi zatím asi přišel pudr ze sephory, s tím nemusím používat ani žádný make up! co se mi plet zlepsila tak o nem zas vážně uvažuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě ten minerální pudr ze Sephory mám ze všech pudrů nejradši a drogerkové pudry je těžké s ním srovnávat :)

      Vymazat
  5. určite potom sprav recenziu na tú špirálu..už dlhšie nad ňou uvažujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě časem jo, ale musím vypotřebovat nějakou jinou řasenku, aby mi nevyschly mezitím :)

      Vymazat
  6. Já ten pudr od Rimmel mám ráda (sice jsem ho nedávno dodělala takže ho už nemám) ale používala jsem ho několik let :) Ale co se týče pudrů nejsem asi moc náročná, protože mám pocit, že mi sedí většina ... momentálně muj nej je ze zakladní řady od ELF takovej ten malej :))) a musim říct, že se s ním fakt spokojená za ty peníze super!! :) + používám ještě ten od Dermacol (takový ten krajkový) :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ty odlakovací kapesníčky si musím konečně koupit. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zkus od Balei tělové mléko s olejem - je to v takové žluté tubě s mandlemi na obrázku. Velice příjemně to voní, je to mléko obohacené olejem, takže jsi vyživená, nemastná, voňavá a hezká. Tuším, že stojí asi 39 Kč a dělá se k tomu i sprcháč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já záměrně takhle používám :) protože třeba zas v létě je ráda používám samostatně :)

      Vymazat
  9. Mám dneska cestu do drogérky, tak ty odlakovací kapesníčky určitě padnou do košíku (omylem samy! to né já! :-))) )

    OdpovědětVymazat
  10. odličovací kapesníčky vypadají skvěle ;).

    OdpovědětVymazat
  11. Olej vyzkouším , oeleje já můžu:)
    A s těmi kapesníčky máš pravdu, je to chytrá věc:)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se ten Rimmel pudr taky nelíbí. Nevím, ale přijde mi po něm pleť taková nepřirozená, necítím se v něm dobře.

    OdpovědětVymazat
  13. Ty odlakovací ubrousky jsou úžasná věc. Já jsem asi před rokem dostala na narozeniny (bohužel si nepamatuju značku) odlakovací tamponky. Úplně nejvíc čupr na nich bylo, že voněly po limetce a byly naolejované(!!) takže nehty při odlakování vůbec nevysušovaly, právě naopak byly pěkně vyživené :) a také měly dobrou výdrž :)

    OdpovědětVymazat
  14. ten olej vyzerá úžasne!:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Pudr nestojí za nic, já už ho mám dlouho, dostala jsem ho, vyzkoušela, ale nepoužívám.
    Včera jsem s zrovna v drogerii k vůni Shine, ale musím, říct, že mi vůbec nevoněla, spíš naopak:(

    OdpovědětVymazat
  16. Docela mě láká zkusit ty odlakovací ubrousky, nikdy jsem nic takového neměla, tak si na ně zkusím při příští návštěvě Rossmanna vzpomenout. Ty pudry od Rimmelu mám 2 a špatné mi nepřijdou, svoji funkci plní a žádnou neplechu mi nedělají. Jeden se snažím dodělat už 2 měsíce a je to nemožné, protože teď v zimě používám pudru strašně málo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě by vůbec nijak nevadil, kdyby mi nedělal mapy na obličeji, jinak mi na něm nic nevadí :)

      Vymazat
  17. Taky jsem u Plum četla o těch odlakovacích věcech a jsou moc fajn, ale jinak pokud chceš odlakovač na cesty a bojíš se, že ti vyteče, tak doporučuju Ebelin s takovou tou pumpičkou, asi za 40 kaček, ten nevyteče, voní a odlakovává jedna báseň ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, ten taky mám na domácí použití,ale přece jen ty ubrousky skoro nezaberou vůbec žádné místo :)

      Vymazat
  18. Ten pudr je skvělý, vyzkoušela jsem už spoustu pudrů ale s žádným jsem nebyla tak spokojená jako s tímhle

    Na mém blogu právě probíhá Giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Ty ubrousky mě u Plum také nadchly, musím se pro ně někdy vydat..nesnáším oprýskané nehty :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ty ubrousky taky musím vykoušet, díky za připomenutí.

    Jinak tenhle pudr ud Rimmelu jsem kdysi kupovala pořád dokola, protože to byl jeden z mála ucházejícně světlých pudrů, co v rogerce měli, ovšem to bych taky viděla jako jeho jedinou výhodu; navzdory názvu rozhodně nijak extra nematoval, takže od té doby, co jsem našla jak výkonem, tak odstínem lepší kousky, už jsem se k němu nevrátila. Ale cena byla příznivá, to se mu musí nechat, kolem 120 Kč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cena určitě příznivá je, ze začátku hned po nalíčení jsem si říkala, hm docela dobrý a po pár hodinách jsem se zděsila, když jsem v zrcadle viděla ty mapy na mém obličeji :)

      Vymazat
  21. já ten pudr od Rimmel používám již několik let a jsem spokojená hlavně proto, že mi mi obličej zmatní a vydrží dost dlouho. ale to zvýraznění sušších míst, jak popisuješ, to se mi už několikrát stalo. Narozdíl od tebe jsem to přisuzovala mému obličeji, ne pudru. :-D Ale určitě si mi nasadila brouka do hlavy a možná se poohlídnu po změně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)