středa 11. ledna 2012

M&S nezbytnosti

Není to tak dlouho, co jsem se vám říkala, jak ráda chodím do obchodů Marks&Spencer pro dobroty. Tak před nějakým časem jsem tam narazila i na malé drobnosti pro každodenní použití.





Tělové pudry nejsou na trhu tolik rozšířené. Pamatuju si, že poslední jsem si před x lety koupila od Oriflamu. A teď jsem objevila tento úchvatně vanilkově vonící pudr za 45 korun! Absolutně jsem si zamilovala jeho vůni, která je pudrově-sladká. Já v něm cítím trochu Chloé! Po koupeli si ho rozprášíte po pokožce, která je pak super jemná a heboučká! Musím si udělat zásoby, kdyby ho náhodou přestali vyrábět, protože už dlouho mě nic tak nenadchlo, jako tenhle pudr!!!






Z této vanilkové řady jsem si pořídila ještě mýdlo a krém na ruce a musím vám říct, ta vůně je prostě návyková :)





Seznamte se s nejlepší antibakteriálním gelem , který jsem kdy vlastnila! Nikdy jsem netušila, že ho seženu právě v M&S. Voní po citrusech a to co je na něm nejlepší, že po jeho použití nejsou ruce takové umatlané, jako byly po použití jakéhokoliv jiného gelu. Hned se vsákne, takže ruce jsou suché, čisté a voní. Za mě má plný počet bodů! Navíc stojí jen 30 korun.



Tento balzám zas není taková hitparáda. Je vlastně úplně obyčejný a ničím výjimečný. Ale do kapsy se vždycky hodí. M&S začal prodávat celou kolekci, kde jsou antibakteriální gely, kapesníčky, balzámy na rty atd. Stačí se jít podívat a vybrat si nějakou tu nezbytnou drobnost.








Znáte? Používáte? Za pudr i gel dávám ruce do ohně a doporučuji! :)

15 komentářů:

  1. Díky za tip na antibakteriální kapesníčky, ty už delší dobu sháním a nevěděla jsem, kam pro ně. MS kosmetiku mám taky moc ráda, hlavně ve slevách je to za hubičku, mají dobrý třeba krémy na ruce pro použití během dne - hned se vsáknou a nenechají mastnej povrch na rukou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak myslím, že speciálně ten Chloé pudr musím prozkoumat... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Celkem jsi me navnadila. z MS nic nemam, tak to asi budu muset omrknout!

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, na ten pudr mrknu. Miluju vanilkově vonící blbůstky :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ten pudr bych také ráda vyzkoušela. Mám zálusk na jeden z Lushe, ale pokud někde objevím M&S tak si koupím i tenhle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pudr mě hodně zaujal..takže určitě brzo koupím..děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já přece jen ale radši tam nakupuji to jídlo!! :D hlavně ty krásně "vlhké" borůůůvkové muffiny ... yum, yum :D

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. V M&S občas neodolám kosmetice ale tenhle pudr jsem tam ještě nikdy neviděla, musím to tam omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  9. fiha, asi vbehnem do obchodu a hned po tom siahnem:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Antibakteriální gel mám a musím potvrdit, že je vážně dobrý. Jinak pudr je pro mě novinka, ale to není divu, protože tam chodím hlavně pro jídlo... :)

    OdpovědětVymazat
  11. odpoledne jsem ti sem k článku psala comment a on tu neni .. :D to je mi záhada. možná mi zase nešel internet, tak se neodeslal ...
    každopádně jsem byla v Praze na menším nákupu, tak jsem se stavila i pro müsli v MS a na tvé doporučení zkusila ten pudr a už ho mám doma na poličce :) těším se až ho vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  12. tak jestli jsem dneska někoho navnadila a vy si to pak koupíte, dejte mi určitě vědět vaše dojmy :)

    OdpovědětVymazat
  13. Me jsi urcite navnadila na ten pudr! A to byla nejaka vyprodejova cena nebo tolik stoji normalne?

    OdpovědětVymazat
  14. to by měla být normální cena :)

    OdpovědětVymazat
  15. Antibakteriální gel je neoddělitelná součást mojí kabelky, dřív jsem používala Baleu (dělá ale moc ulepené ruce), teď mám Hand sanitizer (taky z DM) a jsem s ním spokojená, dělá suché, čisté ruce. Nalákala si mě ale na tento z M&S, takže se tam zajdu podívat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)