čtvrtek 5. ledna 2012

LUSH okouzlení

Jdu si takhle Palladiem a mám v plánu nákup v úplně jiném obchodě. Znáte to, vykračujete si a pak vás něco zatáhne do úplně jiného obchodu. Tak je to u mě vždycky když jdu kolem obchodu Lush. Něco mě tam strašně moc táhne a po každé se tam musím jít podívat (zřejmě to má na svědomí ta omamná vůně, která se z obchodu line). Tak se tak koukám, co mají nového a zastavím se u té části, kde mají čerstvé pleťové masky. Vzpomenu si, že jsem vlastně nedávno někde četla něco o krému na nehtovou kůžičku a chci se na něj podívat. V tom ke mě přiskočila jedna Lush slečna a anglicky se mě ptá, jak mi může pomoci. Říkám, že klidně může mluvit česky, že nejsem z ciziny nicméně zjišťuji, že právě ona z ciziny je. A proč vám to vůbec říkám? Protože dneska nechci jen chválit nebo hanit nějakou kosmetiku, ale chci se s vámi podělit i o báječném zákaznickém servisu! To víte, studuji reklamu a všechno kolem ní a jsem už trochu postižená těmito drobnostmi a hodně se dívám jak se personál chová a čím je lepší než v jiných obchodech. Ale zpátky k mému příběhu. Lush víla na mě mrkla a říká, něco ti ukážu. Jelikož si všimla, že jsem se zajímala o krém na nehty, začala mi nehty a jejich okolí natírat, pak vzala vatový tamponek, nastříkala na něj nějaký výrobek (v tom úžasu jsem si ani nevšimla, co to bylo) a nehty natřené krémem mi obalila kousky vaty. Pak vzala jiný krém a začala mi s ním ruce masírovat (ach). Přišla jsem si jak na manikúře a stále jsem nemohla uvěřit, že jsem jen na nákupech a vlastně se jen dívám. Po tom, co jsem měla báječně ruku natřenou a promasírovanou přinesla ještě pudr Silky Underwear a na ruce ho nasypala. Zase je promnula, sundala vatu z nehtů a já nevěřila tomu, jak mám najednou jemné a krásně voňavé ruce. No jako co vám budu povídat, tohle na mě platí! Krém na nehty jsem hned hodila do košíku a přišla si jak v pohádce! Nikdy jsem takový milý, ochotný a ukázkový přístup v českém obchodě nezažila! Nechci tím naznačit, že by jiné Lush víly nebyly milé nebo ochotné, to určitě ne, ale jen tato mi poskytla něco navíc! Nevím jak tohle působí na vás a do jaké míry to ovlivňuje vaše rozhodování, ale když se ke mě většinou chová někdo hodně mile, ochotně atd. většinou to na mě zanechá dojem a ocením to. Takže teď se s vámi už podělím o to, co jsem si nakonec koupila. Na to, že jsem jen procházela kolem a chtěla jít úplně jinam, to dopadlo nad očekávání zajímavě. Až příště půjdete kolem, určitě zajděte dovnitř a jestli potkáte tuhle anglicky mluvící slečnu, nechte si od ní poradit nebo taky hýčkat :)



Lemony Flutter je po citrusech vonící kašička-máslíčko na nehtová lůžka. Konzistencí je trochu víc jako rozměklé máslo, které když naberete mezi prsty, tak trochu taje. Nehty vážně perfektně ošetří a kůžičku zahojí. Dávám si ho na noc v silnější vrstvě na nehty a kůžičku kolem a ráno jsou takové hezčí a jemnější. Dokonce mám pocit, že se mi dělají kolem nehtů i méně drobné záděrky. Jak název napovídá, voní opravdu hodně intenzivně po citrusech. Na můj vkus možná až trochu moc. Ale co oceňuji nejvíce, že je v super velkém balení, když ho srovnám s předchůdcem Bi Mat Cay, který byl spíš takový pidižvíček, je LF vážně kus chlapa :) A mazat s ním můžete i ruce nebo třeba suché paty a lokty.







Tuhé mýdlo Dobrá víla mě zaujalo svou krásnou vůní. V Lushi mi něco buď nádherně voní nebo naopak naprosto smrdí a i kdyby to byl sebelepší produkt a nevoněl mi, tak si ho nepořídím (osobně nechápu, jak někdo může tvrdit že Karma voní nebo, že kondicionér Jungle má ovocnou vůni, ale každý to máme holt jinak :) Dobrá víla mě přesvědčila na první přivonění. Voní přesně jako Snow Fairy a podle Lushe byste jí měli používat na mytí rukou v kuchyni :) Což je trochu úsměvná idea, ale přesně k tomuto účelu jí používám. Nepochopím, že si někdo dokáže mýt ruce v kuchyni jarem na nádobí, takže osobně tam musím mít vždy nějaké mýdlo :) Dobrá víla je při mytí taková zvláštní - skoro nepění, ale úžasně po rukách jakoby klouže. Přijde mi to, jako kdybych se myla kostkou ledu nebo nevím k čemu to přirovnat. Ruce pak krásně voní, ale jen chvilku (bohužel). Nicméně Dobrá víla zdatně konkuruje Honey, I washed the kids, o kterém jsem si myslela, že ho vůní nic nepřekoná :) A třpytek se netřeba bát, nevím kam mizí ale na rukách po umytí nejsou.







Jinak jak už určitě víte v Lush momentálně probíhá 50% sleva na vánoční zboží. Takže jestli chcete něco za pár kaček vyzkoušet máte jedinečnou šanci. Byla jsem to včera omrknout a hned jak všechno vyzkouším podám hlášení :) Ulovily jste také něco?

24 komentářů:

  1. Tak Dobrou vílu taky zrovna mám a nemůžu si ji vynachválit! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Ja na nechtovu kozicku pouzivam taky pripravok z oriflame a je super:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Lemony Flutter mam strasne rada, opravdu na moje nehty zabira a vuni si uzivam=) Jinak par poznamek k chovani k zakaznikum. Skvely zakaznicky servis je pro me, kdyz vim, ze v danem obchode je nejaka uroven obsluhy, ktera je svym zpusobem standardizovana a neni zavisla na vykyvech nalad, osobnich preferencich atd atd. Takze pokud by se vsechny vily snazily tak, ze by to hranicilo s nejakym nadstandardem, potom tomu rikam skvely servis. Pokud to tak dela osamocena dobra vila, potom to svedci pouze o jejich osobich kvalitach. Omlouvam se za dlouhy komentar, ale uroven servisu a sluzeb v CR je na dlouhe povidani.

    OdpovědětVymazat
  4. krásný článek :) určitě se se musela mít jako v ráji, když se tam v Lush o tebe tak pěkně starala :) a to, jaké výrobky ti ukazovala, ty sis nevzala? ani jsi o tom nepřemýšlela, když byl výsledek tak super?
    abych pravdu řekla, zákaznický servis mě taky ovlivňuje, ale mně se zavděčí jen málo kdo. nemám ráda takové ty prodavačky, co na tebe pořád koukají, když si něco prohlížíš, chodí za tebou, jako kdyby snad čekaly že něco ukradneš. možná to tak nemyslí, ale mně to není příjemné. raději jsem, když si mě nikdo nevšímá, když něco potřebuju, tak si k někomu zajdu a zeptám se. a až při tomto kontaktu je pro mě podstatné, jakým tónem na mě mluví, jak se u toho tváří a jak jsou ochotní. taky nemám ráda takové to zastavování, když jdu kolem. to je děsné a většinou to ingoruju, protože když jsem v Palladiu dejme tomu ob den (mám školu hned za rohem), tak kolikrát už mě tak za ta léta mohli zastavit, že ... leze mi to krkem :) a myslím že tahle jejich ochota je nejdůležitější náplní jejich práce. někdo to ale v obchodech umí tak, že nějaká nabídka nevyzní vůbec dotěrně, přemlouvačně a když odmítnu, už si mě nevšímají, anebo nad tím zapřemýšlím.
    jinak citronová vůně mi připomněla jeden krém, o kterém se chystám napsat a nevím nevím, ale nemůžu jí přijít na chuť ..
    jinak z Lush mám pleťovou vodu Tee Tree a ta mi taky vyloženě smrděla, ale už jsem si zvykla a NEVADÍ mi :) mám jí ráda, protože je k pleti hodně tolerantní, nevysuší ji a hezky čistí.

    OdpovědětVymazat
  5. Ani nevieš ako závidím O:-) Nám lush asi pred tromi rokmi u nás zrušili...a odvtedy sa k nemu dostanem len zriedka..

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to je super! Když přemýšlím, že si poprvé objednám něco od Sleek-napíšeš o tom článek, včera jsem přemýšlela o Lush a ejhle.. :) Zkušenosti teda ještě nemám, ale mám v plánu si koupit scrubík Bubblegum, ten šampon Jumping Juniper (ikdyž nemám páru, jak se s ním pracuje) a po dnešku teda i Lemony Flutter :) Jen nevím, jestli to mám objednat z českého e-shopu, nebo se s někým spojit a objednat z UK...Nejsem v těchto věcech moc zběhlá.. :/

    OdpovědětVymazat
  7. skoda, ze na slovensku lush nemame a cez net objednavat sa neoplati kvoli drahemu postovnemu. a masky ani nezasielaju. a ten servis je fakt super, bodaj by sa inspirovali viacere obchody

    OdpovědětVymazat
  8. Závidím!!

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Ve slevach jsem si koupila vychvalovanou Brusinkovou stolu a vonavy Snow fairy a s obojim jsem spokojena :)
    Jinak me zaujalo, ze pises, ze studujes reklamu- mam na tebe velkou prosbu! Momentalne pisu maturitni seminarku z psychologie na tema Vliv medii a reklamy na spolecnost.. Nemas k tomuto tematu nejake dobre internetove stranky, skripta, nebo nevis o vhodne literature? Mam s temi zdroji trochu problem... :(

    Predem diky moc za odpoved :)

    OdpovědětVymazat
  10. Joo, ve vánočních slevách v Lushi jsem zrovna včera nechala těžký prachy :D
    Lemony Flutter je fajn, jinak u lushích vůní to já mám většinou tak, že často mi nějaká věc ze začátku nevoní, ale jak ji používám, tak mi vonět začne, nakonec jsem si takhle zamilovala spoustu vůní, nad kterými jsem nejdřív ohrnovala nos :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já to v tom obchůdku zbožňuju , prodavačky jsou hrozně milé!:) Lemony Flutter bych chtěla taky zkusit. Já ve slevách ukořistila to vánoční masážítko , The Jilted Elf a Cukrátko :)

    OdpovědětVymazat
  12. No, já si v sobotu objednávala cosi a objednávka je stále vedená jako nová :D

    OdpovědětVymazat
  13. Talka: servis v českých obchodech je bída a proto ráda ocením všechny, kdo projeví alespoň trochu snahy

    Daniela: tak já si vzala právě ten LF, kterým mě mazala a o který jsem se zajímala. Pudr jsem si nevzala jen proto, že teď jeden doma mám a další by byl zbytečný :)

    Klárča: Jumping juniper můžu jen doporučit! Používání je snadné, vlhké vlasy párkrát přeješ, vytvoří se pěna a pak vlasy normálně umyješ. Jestli máš Prahu poblíž zajela bych si přímo tam, poštovné je docela drahé. V Lushi UK je to zbožísice levnější, ale poštovné do ČR je vysoké a pokud to neobjednáš s někým dalším moc se ti to nevyplatí.

    Jedikats: klidně mi pak extra napiš mail, kdybys chtěla něco vědět. No my máme jako naprostý základ 2 knížky - Psychologii reklamy od J. Vysekalové a pak Marketing od Kotlera. To je takový ten základ, kde člověk většinou najde co potřebuje :)

    LC: já většinou nemám odvahu si něco koupit a doufat pak, že mi to začne vonět :)

    OdpovědětVymazat
  14. Lemony flutter je bomba!
    A já chci Lush v Brně...moc závidím!

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji moc. Vím, že jsem otravná a že to sem nepatří, ale kolik umytí asi ten šampuk vydrží? Prahu mám úúplně na opačném konci republiky, takže bych jedině musela čekat do léta, až tam pojedu a to opravdu nevydržím.. :)))

    OdpovědětVymazat
  16. Dashulka: však Brno je kousek :)

    Klárča: vydrží strašně dlouho, už mám ten můj několik měsíců a skoro neubyl :)

    OdpovědětVymazat
  17. Na lemony flutter se taky chystám tak ráda slyším pozitivní kritiku :) Díky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Lemonny flutter musím nutně koupit a Dobrou vílu mám doma a je skvělá! Druhou jsme darovla tetě a ta byla nadšená snad víc než já. Děkuji ti, Rendy, za další skvělou recenzi a klobouk dolů před tvým tempem, jsi SKVĚLÁ!!

    OdpovědětVymazat
  19. Teruška29: to se divím, že ty jako Lush odborník ho ještě nemáš doma :)

    Levandule: děkuji, takové krásné komplimenty si snad ani nezasloužím :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahojky, ráda slyším, že studuješ reklamu. Mám sice ještě dva roky do maturity ale už přemýšlím o vysoké škole. Jsem na gymnáziu takže si můžu vybrat prakticky cokoliv. O studiu reklamy jsem přemýšlela ale nedokážu si představit co se tam učí. Zní to trochu ironicky, že uvažuju o studiu reklamy a přitom nevím o co vlastně jde. Mohla by jsi mi to nějak přiblížit? :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj. Myslím, že v létě jsi psala, že ti nějaká holka objednávala Lush z UK. Kdy se s někým takovým můžu domluvit, nebo tak? Byla bys moc hodně, kdyby si my odpověděla sem, na blog nebo klidně na můj a třeba i na mail. Moc děkuju, máš skvělý blog :).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. M. Napiš mi na mail a ráda ti to zkusím nějak přiblížit :) tady nechme prostor pro diskusi nad kosmetikou

    Zdenda: ano, pamatuješ si dobře, objednávala mi to Maizy, mail: maizy@seznam.cz zkus jí kontaktovat a domluvit se s ní, má svůj blog, ale teď tam delší dobu nic nepsala, takže nemám přehled co a jak :)

    OdpovědětVymazat
  23. Moc děkuju, určitě zkusím :).

    OdpovědětVymazat
  24. Takovou lushí vílu jsem v obchůdku sice ještě nepotkala, ale potvrzuji, že Lemony Flutter je super, prostě boží! Pro nehty a kůžičku hotové nebe! Mám ho teprve od vánoc (i když jsem po něm toužila už dříve), a proto si ho zatím šetřím jen na ty ruce. Ale časem nejspíš neodolám a dám si ho i na lokty a paty chodidel, protože ty mám extrémně suché. Věřím, že účinek bude skvělý :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)