neděle 29. ledna 2012

Loreal Professionnel Pure resource šampon

Dneska se s vámi podělím o své dojmy ze šamponu z řady L´Oreal Professionnel - Pure resource z e-shopu HAIRSTORE. Šampon je určený pro rychle se mastící vlasovou pokožku, tedy přesně pro můj problém, který řeším velice často. Jelikož mám obecně šampony z této řady vyzkoušené od své kadeřnice, věděla jsem, že nešlápnu vedle. Prodávají se jak v těchto 250 ml balení (malé a skladné) tak i větší šampony Pure Resource  (verze 500ml s pumpičkou), což je zase ideální pro domácí použití.


Šamponu stačí na umytí opravdu malé množství. Vlasy mi vydrží v dobré kondici 2 dny (což je u mě docela výkon) a třetí den ještě někdy použiju suchý šampon a je to stále ještě v použitelném stavu :) Jediné co se mi moc nelíbí je jeho vůně - podle popisu svěží, podle mého voní spíš jako pánský šampon. Chápu, že ne všichni chtějí mít šampony vonící po kytičkách a znám spoustu žen, které mají pánské vůně raději než dámské, ale tak holt je to názor vkusu. Pokud fandíte svěžím vůním a trápí vás rychle se mastící vlasy, máte možnost si šampon Loreal Pure Resource vyzkoušet na vlastní kůži, zakoupit můžete tuto menší verzi za 175 Kč.




Vyzkoušely jste někdy šampony z této řady? Je nějaký, který byste určitě doporučily nebo naopak? :)

5 komentářů:

  1. Nezkoušela jsem žádný, ale nějaký na mastící vlasy bych potřebovala, protože na moje vlasy nic nezabírá :(((

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já vyzkoušela Intense a absolut repair a oba jsou mými favority :)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. mám vitamino color šampón, nepřijde mi ničím zvláštní:-/

    OdpovědětVymazat
  4. To ráda zkusím, cena dobrá :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som si od nich nedávno kúpila šampón Sensi Balance.. Je vážne veľmi dobrý.. Za kvalitu si rada priplatím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)