úterý 3. ledna 2012

Líčení se Sleek paletkou

Konečně jste se dočkaly. Zotročila jsem na chvíli svou drahou sestru a zkusila na ní svou novou paletku stínů od Sleek. Řeknu vám upřímně, že je to na dlouho zas naposled, co jsem něco takového praktikovala, protože nevím čím fotí všichni beauty blogeři své skvosty, ale můj foťák je na tohle naprosto nepoužitelný a je nemožné s ním něco kloudně vyfotit. Změní barvy a nic nevynikne a vypadá to jako nenamalované. No, takže toto je takový upatlaný pokus zvěčnit něco jinak než jen na ruce :) Tímto vzdávám poctu všem, co pravidelně fotí své stíny, rtěnky i tvářenky na své tváři a nevypadají jako po obrně, barvy vyniknou a celkově vypadají pěkně a koukatelně :)






Použily jsme jen pár produktů:


- paletka Sleek Oh So Special
- tvářenka M.A.C v odstínu Melba
- jako podklad hydratační krém Avéne
- štětec HM a blending brush Sephora
- make-up M.A.C (odstín si nepamatuju)
- mini řasenku Estée Lauder Sumptuous
- balzám na rty Sleek 







Tady ještě bez nalíčení spodní linie řas, cvakla jsem nějak moc brzo :)








No, takže tímto děkuji ochotné sestře, která mi tak pěkně zapózovala a i když to moc není vidět a nevyniklo, co mělo, tak to berte jako pokus o zvýšení úrovně mého blogu :) Aby někdo neměl připomínky, že nikdy nic neukážu a matlám si šminky jen na ruce :) Je to vážně o dost jednodušší a rychlejší! 

18 komentářů:

  1. Krásná paletka a líčení se ti moc povedlo. Líbí se mi to :-)

    OdpovědětVymazat
  2. je to pěkné i tak :)
    taky když zkouším něco vyfotit na sobě, celé to úplně zesvětlá a není to na fotce vidět ... taky mě to rozčiluje.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky s tím focením pořád bojuju=) a dost jsi mě na tu paletku nalákala...

    OdpovědětVymazat
  4. Ja myslim, ze to vypada dobre a ty barvy jsou videt:) Plus sestre to slusi!:) xx

    OdpovědětVymazat
  5. Shaki: děkuji

    Daniela: mě přijde, že je to nemožné vyfotit něco sama na sobě :) možná jsem jen nešikovná

    Talka:tak to jsem zvědavá, jestli si o ní počtu i u tebe

    Tereza: sestře to vyřídím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta poslední fotka je krásná. Podle mě to vypadá dobře i tak, ale chtěla bych to vidět v "originále" :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. a ja som myslela, ze si to ty:)...ale vyzera to dobre..., sestra ma krasnu plet!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se to moc líbí :)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. No teda :) kdybych se tak uměla namalovat za 5 minut :) Víc času bohužel na malování nemám :(

    OdpovědětVymazat
  10. evie: my jsme si dost podobné :)
    Teruška29: tohle bylo tak za tři minuty hotové, to vůbec nebylo bůhví co :)

    OdpovědětVymazat
  11. ach ta paletka je tak super!!! :) ale včera jsem si odolala a objednala si jen ten balzám, protože žádní stíny prostě nepotřebuju, ale stejně o ní furt přemýšlím :D možná jí přece jen dodatečně objednám :D

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi šikula a ségře to sekne!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ta paletka je nádherná!

    A s tím focením je to vážně náročné, také s tím mám problém...zkoušela jsem fotit oči s řasenkou, aby bylo vidět, jaká je, ale vůbec to nešlo ://

    OdpovědětVymazat
  14. Si kočka Rendy! :)))
    A super, jemné líčenie :)))

    OdpovědětVymazat
  15. Mám to stejně s tím focením:( Ale je to super ty fotky a ta paletka a pout polish si už konečně musím objednat!!<3

    OdpovědětVymazat
  16. Noogeta: vyřídím :)
    Tipy-pro-krasu: no řasenky ani rtěnky prostě nejdou, štve mě to, že to nejde pokaždé ukázat v reálu

    Baru: to je ségra, ale vyřídím :)

    Mia:však u tebe je to líčení vždycky pěkně vidět, ale můj foťák je na tohle prostě k ničemu

    OdpovědětVymazat
  17. Tak paletku jsem si objednala:), jinak make-up a korektor používám stejný.Líčení je moc pěkné akorát mi bohužel taky tento korektor trochu leze do prvních minivrásek:/

    OdpovědětVymazat
  18. Náhodou je to pěkné, pro představu to určitě stačí. Já takovým příspěvkům fandím! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)