neděle 15. ledna 2012

Lancome Le Vernis lak

Ahoj, ahoj. Konečně je tu něco z ježíškovské nadílky. Ještě když jsem pracovala pro Sephoru a měla možnost potkávat zástupce všech možných kosmetických značek, tak si vzpomínám na rozhovor s animátorkou Lancome. Samozřejmě mě vždycky zajímají názory lidí, kteří s určitou značkou pracují a mají jí vyzkoušenou. Navíc mi nemusí bulíkovat takový ty prodejní řečičky, jak si tohle a tamto musím koupit, protože bez toho nemůžu žít. Při rozhovoru s ní, jsem se dozvěděla, že jestli si mám někdy něco od Lancome pořídit, jsou to určitě řasenky, make-up Teint Miracle a jejich laky na nehty. Víte moc dobře, že na laky nejsem expert, a spíš než na cokoliv jiného se dívám jen na jejich barvu. Ale dodnes mi zní v hlavě její slova, kdy mě ujišťovala o tom, že laky Lancome jsou vážně držáky a vydrží dlouho. No a konečně se teď o jejích slovech můžu sama přesvědčit na vlastní kůži!







Le mini vernis ve fialovém odstínu (číslo 359) jsem obdivovala už dlouho ale nikdy bych si lak za několik stovek nekoupila. Tuším, že normálně stojí něco okolo 500-600 kč. Takže když jsem ho pod stromečkem objevila, byla jsem překvapená a šokovaná, kolik za mě má drahá sestra obětovala peněz :) Sice z ní nakonec vypadlo, že byl ve slevě, ale o to víc jí děkuju, že mi ho tak pěkně vybrala :) No a teď vám mohu ze srdce říci, že je to ten nejdéle držící lak, který jsem kdy měla možnost vyzkoušet. Obecně může kdokoliv tvrdit cokoliv o něčem, ale teď, když jsem si sama otestovala jeho výdrž, uznávám, že je bezkonkurenční! Týden se na nehtech ani nehnul. Jediné škrábnutí nebo odloupnutí jsem nezaznamenala a kdybych ho bývala po týdnu neodlakovala, držel by tam asi dál! Takže dávám slečně od Lancome za pravdu, je to vážně držák. Experti přes laky určitě mohou namítat spoustu věcí, ale za mě říkám, že jsem ještě nikdy lepší lak neměla!






Schne rychle, barva se nijak nemění během toho, co je na nehtech a výdrž je báječná!




Lak je z kolekce spring - summer 2011


 (web)


Jedním slovem jsem nadšená a tímto velice děkuji své drahé sestře za její dobrý vkus i výběr a za splnění mého malého přání :) A teď jsem zvědavá na vaše názory a zkušenosti s laky Lancome.

23 komentářů:

  1. Zkušenost nemám, mě ale stejně tak dlouho drží China glaze, Essie, Jessica...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já po zkušenosti s jedním lakem, o kterém se tu zmíním někdy jindy a který byl naprosto katastrofální už vím, že není lak jako lak. Samozřejmě je to hodně individuální :)

      Vymazat
  2. Zkušenost taky nemám, mě všechno drží tak nějak stejně....krátce :-))

    A musím nesouhlasit s tím, že by kosmetika Dior byla navoněná zdechlina, já jsem s ní moc spokojená a to bych určitě netvrdila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tím Diorem jak říkám to není MŮJ názor, ale to mi bylo řečeno :)

      Vymazat
  3. Já mám štěstí, že mně drží téměř všechny laky dobře. Od té doby, co se živím rukama, je to trochu horší a ošoupaným konečkům se většinou nevyhnu, ale že by se mi nějaký lak oprýskal, to se stane tak jednomu z padesáti. Ale Lancome lak jsem nikdy nezkoušela, žádná barva mě zatím neoslovila.
    Jinak jsem docela alergická na to odsuzování značek jako celku (viz tvá poznámka o Dioru) - každá značka má lepší i horší výrobky, každému sedne něco jiného a proto mi přijde dost odvážné odsoudit komplet sortiment. To bych chápala pouze v případě, že bys prezentovala svůj vlastní názor a měla všechny výrobky do jednoho ozkoušené, ale tvrdit, že je obecná pravda něco, co "jedna bába povídala"?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. škoda, že tu není jak na FB tlačítko like :)) bych ho hned zmáčkla! :)

      A s těma rukama to máme asi stejný, ale teď, co jsem doma a nechodím moc do práce a s tím nadlakem Essence mi vydrží lak i 5 dní a to je na mě úúúúspěch!

      Vymazat
    2. právě, že názor o Dioru není můj :) to někdo tvrdil mě, já bych se to neodvažovala tvrdit, když jsem od nich vyzkoušela asi tři věci :) to jen pro pořádek...

      Vymazat
    3. No tak proč píšeš něco, o čem sama nevíš jestli je pravda nebo ne? Já měla za to, že blog je o vlastních názorech a zkušenostech a ne čtenáře balamutit něčím, co jsme kde zaslechly. To bychom si rovnou mohly přečíst na netu 5 recenzí a napsat z toho jednu vlastní, aniž bychom ten výrobek vůbec měly v ruce.

      Vymazat
    4. vůbec jsem netušila, že jedna věta spustí takovou lavinu obviňování :) to vůbec nebyl účel, to mi spíš její slova utkvěly v hlavě, nic víc za tím nikdo nehledejte! příště radši napíšu jen holý fakta a nic k tomu dodávat nebudu, protože článek měl být o laku a ne o názoru na Dior! :)

      Vymazat
  4. Tak barva je zkopírovaná Jomina od Illamasqui. Netvrdila bych, že Lancome laky jsou lepší než ostatní, je to kus od kusu a nehty od nehtů. Osobně Lanome si myslím, že často barevně kopírující menší značky. Drží mi stejně jako Essie, OPI, prostě střední třída, za cenu vyšší.

    add Dior, nejsem si jistá jak si to myslela, pokud je to tvoje tvrzení že Dior produkty nejsou kvalitní, tak předpokládám, že jsi je všechny vyzkošela a i ostatní značky aby to bylo opodstatněné. Pokud je to tvrzení animátorky Lancome, tak ryba smrdí od hlavy. Jak už tu bylo řečeno, mají výrobky lepší i horší. Jejich stíny a rtěnky Serum de Rouge jsou famózní, mohly by být krapet levnější /co ne/, ale třeba v porovnání s Lancome mi jejich produkty přijdou daleko kvalitnější. Je tu samozřejmně otázka, které z parfemkových značek je natolik kvalitní, aby to opodstatnilo cenu za kterou se prodává.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tak, když si člověk odběhne dovařit oběd :), prodejce určité zančky bude vždy hanět konkurenci.

      Vymazat
    2. no, upřímně jsem to slyšela od daleko více lidí, ale to nic nemění na tom, že to opravdu není MŮJ názor ani stanovisko :) já to snad radši smažu, ať nepůsobím nabubřelý rozruch, to bych nerada!

      Vymazat
    3. To nebyl nabubřelý rozruch, to bylo spíš rozhořčení nad tvrzením, že Dior výrobky jsou nekvalitní, které si asi nemyslela tak jak vyznělo. Stane se.

      Ale co jsem já chtěla napsat bylo, Lancome laky jsou průměrné barvou a pokud vydají nějakou zajímavou, tak je to většinou barva která byla zkopírovaná u méně známé konkurence /viz tedy Illamasqua Jomina/, ale to dělají i ostatní značky /Essie vykladla RBL, Zoya Nfu Oh apod./.

      Vymazat
  5. Tady tě určo nikdo nechce obviňovat z ničeho...jasně, pochopily jsme z článku, že ti to bylo pouze řečeno, ale v tom kontextu to vyznělo tak, že s tímto výrokem nejspíše souhlasíš :) Tak jsem vyjádřila nesouhlas, toť vše :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukám, že už jsi to smázla...co takhle spíš uvést věci na pravou míru? Fakt nechci rejpat, ale takhle to působí značně nevěrohodně, že si nestojíš za tím, co píšeš....

      Vymazat
    2. ne, opravdu s tím výrokem nesouhlasím, kdyby ano, napsala bych to tam. mrzí mě, že to bylo špatně pochopeno, ale nechtěla jsem další komentáře na toto téma, já chtěla od čtenářek vědět jejich názory na laky na nehty :) nic víc...tak aby další a další čtenářky nepsali komentáře na téma Dior, tak jsem to smazala. klidně si rejpej, jsem na to už zvyklá :)

      Vymazat
    3. To jsi mě asi nepochopila, já právě psala, že nechci rejpat, nejsu žádnej hnidopich a šít do někoho mi rozhodně radost nedělá....jen bych nenazvala pár slušně vyjádřených nesouhlasných názorů nabubřelým rozruchem :-))

      Jinak - osobně si myslím, že se nedělá značka, co by opravdu "vydržela dlouho" a "vyhovovala všem"...u každý značky se najdou kousky, který jednomu vydrží týden jako nový a druhýmu se za dva dny oloupou...
      Osobně teda u laků vidím rozdíly spíš v barvě, ceně, kvalitě, konzistenci, složitosti nanášení atd....ale co se týče výdrže, přijde mi to všechno tak nějak vesměs na stejno...Nebo takhle, nevšimla jsem si nějakých markantních, do očí bijících rozdílů....

      Vymazat
  6. Farba je krásna, ja mám najlepšie skúsenosti čo sa výdrže týka s Essie.

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tak zkušenost s laky od Lancome nemám žádnou a ani se nějak nechystám žádný kupovat. Já osobně jsem teď přišla na chuť OPI lakum :)) Který mi drží naprosto perfektně! Je sice pravda, že mě na nehtech drží velmi dobře skoro všechno, ale ty OPI mi teď fakt sedí!! Ale co třeba pro mě bylo velké zklamání byl lak Chanel (naprostá hrůza ... asi třetí den už se olupoval) :(((

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Je na houby, že ten příspěvek, který vzbudil takový ohlas už je smazaný... neměla jsem možnost ho číst, nicméně jsem jakš takš pobrala o co jde a taky bych se vyjádřila. Jako kvalifikovaná manikérka samozřejmě vím, jak správně lakovat nehty, přesto mám ty svoje hrozné a laky mi na nich drží dost mizerně. Když jsem zainvestovala do svého prvního laku Dior, slibovala jsem si od něj hodně a strašlivě mě zklamal. Vydržel ještě míň, než jiné, nepoměrně levnější. Dalším zklamáním pro mě byla značka Alessandro (taky osobní zkušenost) a slyšela jsem, že žádný zázrak nejsou ani laky Chanel (respektive nesetkala jsem se ještě s nikým, kdo by je chválil). Naopak laky od Lancome mají tu "všeobecnou pověst" velmi dobrou. Nicméně nikdy nebude nějaká značka vyhovovat každému, to je jasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jednalo se jen o jednu smazanou větu, která neměla vůbec vzbudit žádný rozruch :) já měla v práci možnost zkusit hodně laků různých značek, a třeba Dior se mi oloupal do druhého dne, ale tak nebudu řikat, že všechny laky jsou takové. jak říkáš, je to hodně individuální záležitost a záleží i na odstínu.

      Vymazat
  9. Vypadá nádherně, ale pro mě cenově absolutně nedostupný :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že zrovna tenhle nemohl být tolik drahý, ségra by mi lak za stovky korun nekupovala (předpokládám) :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)